AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:13 #61 Del Skrevet søndag kl 12:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er lett å komme borti gifte menn som vil være utro, men de fleste damer har bedre ting å gjøre enn å høre på historiene deres. Anonymkode: 6521c...0d4 Korrekt. Anonymkode: d4c49...97b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:16 #62 Del Skrevet søndag kl 12:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om han har den minste respekt for seg selv så burde han forlate henne. Anonymkode: 568db...e12 En mann forlater aldri hushjelpen, kokken, barnepasseren, stuepiken og innkjøpssjefen. En mann vil bare het elskov og spenning i tillegg. Anonymkode: 66e64...fd5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:20 #63 Del Skrevet søndag kl 12:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En mann forlater aldri hushjelpen, kokken, barnepasseren, stuepiken og innkjøpssjefen. En mann vil bare het elskov og spenning i tillegg. Anonymkode: 66e64...fd5 Det er jo bare tragisk... Anonymkode: 568db...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:22 #64 Del Skrevet søndag kl 12:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Gjør man noe man vet vil såre partneren dypt og eventuelt ødelegge familien, så elsker man ikke partneren. Man har ikke respekt for partneren, og man bryr seg ikke om hvordan dette vil påvirke partneren. Det er ikke kjærlighet. Det er mangel på empati, og det er egoisme. Den eneste kjærligheten slike folk er i stand til å føle, er at de elsker hva partneren kan gi de, og de forstår ikke hvorfor utroskap er så galt fordi: "jeg elsker deg fordi du gir meg et stabilt familiehjem, økonomisk trygghet, emosjonell støtte etc. Du gir meg masse, og du bør være glad for at noen andre gir meg sex." Meg, meg, meg. Aldri "hva kan jeg gi deg", bare "hva kan du og andre gi meg". Anonymkode: d3081...bc9 Respekt = kjærlighet Anonymkode: 568db...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:05 #65 Del Skrevet søndag kl 14:05 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvsagt. Det er da bare puling. Anonymkode: 1d403...15c Ja, og det gjelder begge kjønn å kunne skille mellom sex og kjærlighet. . Jeg har pult mange gifte/sambo kvinner som bare vil ha et eventyr der og da. Noen har sagt de har lov hjemmefra, men det kan jo ikke jeg sjekke. Jeg er aldri bort i noen som jeg kjenner, eller vet hvem er. Bare totalt ukjente, jeg har en reisende jobb. Anonymkode: af8cd...82e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:09 #66 Del Skrevet søndag kl 14:09 Adrenalina1 skrev (6 timer siden): Det er ikke noe som heter bare puling(for et vulgært ord). Sex bør ikke taes lett på. Selvsagt heter det det! Mange kan fint skulle mellom sex og kjærlighet. Anonymkode: 2ac5b...b25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:14 #67 Del Skrevet søndag kl 14:14 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det mulig? At en mann virkelig elsker kona og er utro? Anonymkode: 0f769...db1 Selvfølgelig. Sex har ingenting med kjærlighet å gjøre,😅Holdning,respekt og moral derimot er det mindre av hos utro mennesker. Anonymkode: 691a4...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:19 #68 Del Skrevet søndag kl 14:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig. Sex har ingenting med kjærlighet å gjøre,😅Holdning,respekt og moral derimot er det mindre av hos utro mennesker. Anonymkode: 691a4...40c Ordet moral liker jeg ikke merker jeg. Det opplever jeg som veldig dømmende. Følger du ikke moralen = da er du ikke et godt menneske. For meg blir det helt tullete. Det finnes veldig få mennesker som er bare gode eller bare onde. Tror ikke de fleste mennesker gjør ting ut av onde hensikter, men muligens uvitenhet. Etikk favner så mye mere. Anonymkode: 568db...e12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:23 #69 Del Skrevet søndag kl 14:23 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror dette er vanskelig og sortere inn i enten eller. Jeg tror ikke det finnes ett svar med to streker under. Jeg har hatt kontakt med tre menn bare det siste året som er gift, som vil ha ett seksuelt forhold og i varierende grad ett forhold. Ingen av de var villige til å gå fra kona. En sier han elsker henne og vil være gift for barnas del, de er enda små, men han har behov for nærhet og sex. Det er helt dødt på sex og nærhets fronten hjemme. Jeg tror ikke han hadde gått så langt som å være faktisk utro heller, han sjekker bare innom av og til for å få bekreftelse. Føle seg begjært. En lovebombet meg til den store gullmedaljen, full av lovnader og fagre ord. Han var åpen om at han ikke elsket kona mer, han likte henne knapt, men gikk ikke likevel. Han unnskyldte seg også med barna, men de er så store at det bare er en undskyldning. Han er en feig løgner. Han hadde lett ligget med meg og sikkert alle andre som kan krype å gå om han fikk muligheten. Han siste er i en mellom kategori. Forholdet er ikke bra, men det er greit nok. Selv uten så mye sex og nærhet så er det trygt og vant. Han liker meg for spenningens skyld. Fordi jeg representerer noe han lengter veldig etter. Men han vil ikke forlate det trygge og kjente for spenning og utrygghet. Han hadde vert utro om han kunne og har gjort alt han kan for å legge til rette for det også. Han mangler både respekt og empati. Han er villig til å sjanse på ett ødelagt familieliv for noen øyeblikk med spenning. Han tror ikke han blir fersket og føler derfor det hadde vert verdt det. Jeg er ikke elskerinnen til noen av disse mennene, men jeg har brukt litt tid på å bli kjent med de, for jeg har vert så nysgjerrig på nettopp dette, hvorfor noen gifte menn er utro. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er en gift mann magnet🤷♀️ Anonymkode: e7b3e...c45 Du er jo ikke en magnet, ALT med puls blir oppsøkt av utro mannfolk på nett. Du er nok en av svært få som underholder dem, vi andre avviser og blokkerer 😅 Anonymkode: cc5b4...896 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:24 #70 Del Skrevet søndag kl 14:24 Eneste gangen jeg kunne vært det er om en annen dame lar meg gjøre det jeg ikke får gjøre med kona. Eksempel er at jeg får aldri oral sex og det er noe jeg elsker å gjøre. Man har sine behov Anonymkode: 1ed76...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:40 #71 Del Skrevet søndag kl 14:40 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ALT med puls blir oppsøkt av utro mannfolk på nett. Tull og tøys, jeg gidder da ikke knulle noen på si som er mindre attraktiv og sexy enn hun jeg har hjemme. Anonymkode: af8cd...82e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:53 #72 Del Skrevet søndag kl 14:53 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tull og tøys, jeg gidder da ikke knulle noen på si som er mindre attraktiv og sexy enn hun jeg har hjemme. Anonymkode: af8cd...82e Mange gjør nettopp det. Anonymkode: 69457...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:55 #73 Del Skrevet søndag kl 14:55 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Eneste gangen jeg kunne vært det er om en annen dame lar meg gjøre det jeg ikke får gjøre med kona. Eksempel er at jeg får aldri oral sex og det er noe jeg elsker å gjøre. Man har sine behov Anonymkode: 1ed76...418 Åja, så siden mannen min ikke er så glad i å gi meg oralsex kan jeg bare ringe eksen og få det der i stedet? Greit å vite. Mine behov er tross alt viktigere enn å være trofast. Anonymkode: 6521c...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:03 #74 Del Skrevet søndag kl 15:03 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, det tror jeg. Mange menn har et stort seksuelt behov. Både fysisk men også oppmerksomhetsbehov. Er dessverre vanskelig for ei kvinne å dekke dette behovet alene i lengden. Da tenker jeg det er både fint og lurt om han får dekket dette behovet andre steder. Bør ikke fortelle kona om dette. Anonymkode: e3a0f...ffc Dette går begge veien. Anonymkode: a720f...6eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:50 #75 Del Skrevet søndag kl 15:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du beskriver det jo selv, du bruker tid på disse mennene. Mange av oss andre ville ikke en gang sagt hei til de. Anonymkode: d4c49...97b Skjønner. Jeg er bare litt overrasket over hvor mange som er villige til å gå så langt. Jeg opplevde aldri dette da jeg var gift, men så fort det ble slutt var det bare snakk om uker før de gifte mennene kom krypende ut av buskaset😅 Flere av de tok kontakt i forbindelse med felles hobby, jeg skjønte ikke tegningen før det var for sent. En smule naiv etter å ha vert gift i 20 år og aldri sett to ganger ekstra på noen andre, hverken single eller gifte. Anonymkode: e7b3e...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:46 #76 Del Skrevet søndag kl 19:46 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvsagt heter det det! Mange kan fint skulle mellom sex og kjærlighet. Anonymkode: 2ac5b...b25 Ja, livet er djevelsk mye enkere og bedre slik. Anonymkode: 1d403...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:51 #77 Del Skrevet søndag kl 19:51 Ja - det er mulig. Anonymkode: 6112a...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 #78 Del Skrevet søndag kl 21:03 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det mulig? At en mann virkelig elsker kona og er utro? Anonymkode: 0f769...db1 Nei. Mennesker kan velge å være utro mot noen de oppriktig tror at de elsker, ja. Men det - det er noe helt annet. Å elske noen er en uselvisk følelse. Når du elsker noen ønsker du dem det beste de kan få her i livet. Og om det inkluderer eller ekskluderer deg selv? Det er underordnet den du elsker sin lykke. Det folk gjør er at de finner et menneske og så elsker de det dette mennesker tilfører deres eget liv, hverdag etc. Og så enten lyver de og sier de «elsker» denne vedkommende. Eller også har de blitt oppdratt til å tro at det å elske noens påvirkning av eget liv faktisk er kjærlighet. Men det å elske å ha noen i livet ditt? Eller å elske effekten noen har på egen livskvalitet? Det er bare å elske seg selv, det. Så, de som er utro elsker seg selv. Noen av dem tror muligens de også elsker sin partner. Samtlige av dem tar feil. Kjærlighet er uselvisk. Og ikke bare den romantiske - enhver forelder som elsker - oppriktig elsker barnet og ikke foreldrerollen - sitt barn ville heller gitt det opp og aldri se det for resten av sitt liv enn å risikere barnets livskvalitet eller lykke. Kjærlighet til andre enn deg selv er uselvisk. Anonymkode: 1ea77...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:50 #79 Del Skrevet søndag kl 21:50 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei. Mennesker kan velge å være utro mot noen de oppriktig tror at de elsker, ja. Men det - det er noe helt annet. Å elske noen er en uselvisk følelse. Når du elsker noen ønsker du dem det beste de kan få her i livet. Og om det inkluderer eller ekskluderer deg selv? Det er underordnet den du elsker sin lykke. Det folk gjør er at de finner et menneske og så elsker de det dette mennesker tilfører deres eget liv, hverdag etc. Og så enten lyver de og sier de «elsker» denne vedkommende. Eller også har de blitt oppdratt til å tro at det å elske noens påvirkning av eget liv faktisk er kjærlighet. Men det å elske å ha noen i livet ditt? Eller å elske effekten noen har på egen livskvalitet? Det er bare å elske seg selv, det. Så, de som er utro elsker seg selv. Noen av dem tror muligens de også elsker sin partner. Samtlige av dem tar feil. Kjærlighet er uselvisk. Og ikke bare den romantiske - enhver forelder som elsker - oppriktig elsker barnet og ikke foreldrerollen - sitt barn ville heller gitt det opp og aldri se det for resten av sitt liv enn å risikere barnets livskvalitet eller lykke. Kjærlighet til andre enn deg selv er uselvisk. Anonymkode: 1ea77...420 Som sagt tidligere: Du har heller ikke fasiten. Folk er forskjellige. Anonymkode: 1d403...15c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:20 #80 Del Skrevet søndag kl 23:20 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da elsker han henne ikke slik hun fortjener å bli elsket. I tillegg så svikter han seg selv, for han har lovt det på tro og ære foran Gud. Anonymkode: 568db...e12 Så med andre ord så gjelder det ikke like mye visst paret giftet seg borgerlig. Anonymkode: a54cc...656 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå