AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:32 #181 Skrevet onsdag kl. 06:32 Jeg var elskerinnen til en mann som oppriktig elsket konen sin. han hadde ingen vonde ord å si om henne men hun hadde null lyst etter siste barnet 6 år tidligere. han var vel egoistisk på det området men inntrykket var en raus og kjærlig mann men mye fysisk behov. det varte i 2 år men da han ville forlate kona for meg avsluttet jeg det. De er framdeles gift den dag i dag. Anonymkode: d87d4...22c 1
anonymAlpha67 Skrevet onsdag kl. 06:34 #182 Skrevet onsdag kl. 06:34 On 4/6/2025 at 8:28 AM, AnonymBruker said: Er det mulig? At en mann virkelig elsker kona og er utro? Anonymkode: 0f769...db1 Nei
HMK Skrevet onsdag kl. 06:47 #183 Skrevet onsdag kl. 06:47 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg mener det er mulig, for jeg kunne hatt sex med noen som var utrolig vakre, bare for opplevelsen. Dog er ikke dette noe jeg har noen intensjon om å gjøre, fordi kona aksepterer ikke slik, og jeg er mer opptatt av å bevare et flott ekteskap enn å ha en slik opplevelse. Anonymkode: 119f4...e18 Tror du sex blir bedre med en som er "utrolig vakker"?
Selis Skrevet onsdag kl. 06:54 #184 Skrevet onsdag kl. 06:54 NeI hvis man faktisk elsker noen vil man ikke såre dem enkelt å greit!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:56 #185 Skrevet onsdag kl. 06:56 AnonymBruker skrev (På 28.11.2025 den 20.25): Ja, det er dét. Anonymkode: a2477...b56 Går ikke an å elske noen man ikke respekterer. Anonymkode: 56330...cd2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:59 #186 Skrevet onsdag kl. 06:59 Somregel er det statusen og komforen et ektesksp gir de liker. Middag på bordet. Rene klær. Ryddig hus. Anonymkode: ad5ad...d83 3
Anonymdame25 Skrevet onsdag kl. 07:06 #187 Skrevet onsdag kl. 07:06 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Går ikke an å elske noen man ikke respekterer. Anonymkode: 56330...cd2 Noen ganger er det den som blir bedratt som ikke har respektert den som bedrar... Den utro skulle selvfølgelig tatt et mer voksent valg når man ikke følte seg elsket og respektert, som for eksempel å forlate partneren eller oppsøke parterapeut, men vi mennesker gjør ræva valg i livet dessverre. 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:12 #188 Skrevet onsdag kl. 08:12 Jeg tror ikke det er mulig. Jeg tror noen mennesker klarer å skille sex fra kjærlighet og jeg tror noen mennesker kan elske flere samtidig. Det betyr ikke at de er utroskap, så lenge det er åpenhet om det. Jeg kan ikke dele noen som jeg elsker med andre og ville heller ikke følt meg elsket om kjæresten min ville delt meg med noen. Så lenge jeg virkelig elsker noen så frastøter denne tanken meg. Jeg har dog opplevd at jeg tenker slike tanker når jeg faller ut av kjærligheten. Anonymkode: e7b3e...c45 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå