AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #1 Del Skrevet i går, 06:28 Er det mulig? At en mann virkelig elsker kona og er utro? Anonymkode: 0f769...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #2 Del Skrevet i går, 06:35 Tja. Erfaringen jeg har er at de som er utro mangler noe essensielt. De mangler selvfølelse, eller de er egoistiske uten empati for andre, hensynsløse. En gang utro osv. Det er noe som vil gjenta seg, og den som velger å leve med dem må akseptere denne karakterbristen. Jeg tror ikke de er i stand til å elske slik de bør elske. De vil bare eie, og bli elsket. Anonymkode: 088cc...498 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #3 Del Skrevet i går, 06:35 Selvsagt. Det er da bare puling. Anonymkode: 1d403...15c 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #4 Del Skrevet i går, 06:56 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det mulig? At en mann virkelig elsker kona og er utro? Anonymkode: 0f769...db1 Da elsker han henne ikke slik hun fortjener å bli elsket. I tillegg så svikter han seg selv, for han har lovt det på tro og ære foran Gud. Anonymkode: 568db...e12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:58 #5 Del Skrevet i går, 06:58 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tja. Erfaringen jeg har er at de som er utro mangler noe essensielt. De mangler selvfølelse, eller de er egoistiske uten empati for andre, hensynsløse. En gang utro osv. Det er noe som vil gjenta seg, og den som velger å leve med dem må akseptere denne karakterbristen. Jeg tror ikke de er i stand til å elske slik de bør elske. De vil bare eie, og bli elsket. Anonymkode: 088cc...498 Om man ønsker å bevare sin integritet, troverdighet og respekt for seg selv, så er man ikke utro. Anonymkode: 568db...e12 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #6 Del Skrevet i går, 06:59 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tja. Erfaringen jeg har er at de som er utro mangler noe essensielt. De mangler selvfølelse, eller de er egoistiske uten empati for andre, hensynsløse. En gang utro osv. Det er noe som vil gjenta seg, og den som velger å leve med dem må akseptere denne karakterbristen. Jeg tror ikke de er i stand til å elske slik de bør elske. De vil bare eie, og bli elsket. Anonymkode: 088cc...498 Feil. Anonymkode: 9f515...b88 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #7 Del Skrevet i går, 07:00 Ja, det tror jeg. Mange menn har et stort seksuelt behov. Både fysisk men også oppmerksomhetsbehov. Er dessverre vanskelig for ei kvinne å dekke dette behovet alene i lengden. Da tenker jeg det er både fint og lurt om han får dekket dette behovet andre steder. Bør ikke fortelle kona om dette. Anonymkode: e3a0f...ffc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:02 #8 Del Skrevet i går, 07:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det tror jeg. Mange menn har et stort seksuelt behov. Både fysisk men også oppmerksomhetsbehov. Er dessverre vanskelig for ei kvinne å dekke dette behovet alene i lengden. Da tenker jeg det er både fint og lurt om han får dekket dette behovet andre steder. Bør ikke fortelle kona om dette. Anonymkode: e3a0f...ffc Om han har den minste respekt for seg selv så burde han forlate henne. Anonymkode: 568db...e12 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #9 Del Skrevet i går, 07:03 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Selvsagt. Det er da bare puling. Anonymkode: 1d403...15c Da kan de gå fra kona og pule alt de orker. Anonymkode: 568db...e12 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #10 Del Skrevet i går, 07:03 Ei venninne av meg hadde en elsker i ett år. Jeg er helt sikker på at hun genuint elsket sin ektemann hele denne tida. Så det er tydeligvis mulig. Selv om jeg ikke evner å forstå at man kan leve slik. (Vårt vennskap raknet). Anonymkode: d41ac...50f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #11 Del Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det tror jeg. Mange menn har et stort seksuelt behov. Både fysisk men også oppmerksomhetsbehov. Er dessverre vanskelig for ei kvinne å dekke dette behovet alene i lengden. Da tenker jeg det er både fint og lurt om han får dekket dette behovet andre steder. Bør ikke fortelle kona om dette. Anonymkode: e3a0f...ffc Eller finne en kone som aksepterer det. Så ingen blir såret. Anonymkode: 088cc...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #12 Del Skrevet i går, 07:08 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Feil. Anonymkode: 9f515...b88 Da bør de være åpne om sin karakterbrist. Finne en som aksepterer det. Så vil ingen føle seg lurt og bli såret. Anonymkode: 088cc...498 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 07:11 #13 Del Skrevet i går, 07:11 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Feil. Anonymkode: 9f515...b88 Nei. Riktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #14 Del Skrevet i går, 07:12 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da kan de gå fra kona og pule alt de orker. Anonymkode: 568db...e12 I det minste være ærlig om at de ønsker pose og sekk. Så kona kan ta et valg. Anonymkode: 088cc...498 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 07:13 #15 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Selvsagt. Det er da bare puling. Anonymkode: 1d403...15c Det er ikke noe som heter bare puling(for et vulgært ord). Sex bør ikke taes lett på. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:15 #16 Del Skrevet i går, 07:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det minste være ærlig om at de ønsker pose og sekk. Så kona kan ta et valg. Anonymkode: 088cc...498 Helt enig. Det er og en løsning. De fleste menn tør ikke å spørre om dette, for da regner de med at ekteskapet rakner, og ofte gjør det det. Viktig at mennesker for lov til å velge det som er rett for dem uten å bli ført bak lyset. Det er noe av det verste man kan gjøre mot en person. Det er ikke ubetinget kjærlighet. Anonymkode: 568db...e12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #17 Del Skrevet i går, 07:16 Tror nok de elsker kona si, men er overbevist om at noe mangler i forholdet. Tenk på det, hvis dere elsker personen og ikke vil ha andre, kunne du gjøre noe så intimt som å kysse og ha sex med et annet menneske? Nei, det har jeg ingen tro på. Anonymkode: 9dcdc...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #18 Del Skrevet i går, 07:17 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ei venninne av meg hadde en elsker i ett år. Jeg er helt sikker på at hun genuint elsket sin ektemann hele denne tida. Så det er tydeligvis mulig. Selv om jeg ikke evner å forstå at man kan leve slik. (Vårt vennskap raknet). Anonymkode: d41ac...50f For noe tull. Man går ikke bak ryggen på den man virkelig elsker. Man vurderer det ikke engang. Anonymkode: 568db...e12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #19 Del Skrevet i går, 07:19 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da kan de gå fra kona og pule alt de orker. Anonymkode: 568db...e12 Nei, det trengs ikke. Anonymkode: 1d403...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #20 Del Skrevet i går, 07:20 Ja, det er fullt mulig. Mennesket er jo ikke nødvendigvis monogamt av natur. Man kan elske sin partner og bli kåt på en annen. Vil vel nesten tro de fleste som har vært gift i veldig mange år har tenkt tanken en gang, om en bare som et blaff i vinden, eller faktisk hatt en liten crush på en annen etc. Så akkurat DET er jo ikke uvanlig eller umulig, at man kan elske noen og likevel bli tiltrukket av andre. Så er et å ta skrittet å være utro, da... da må man i tillegg blande inn andre faktorer. Noen vil si karakterbrist og dårlig moral, men det kan jo også bare være risikovillighet, et øyeblikks dårlig vurdering.. Det er menneskelig å gjøre feil. Og jeg tror de fleste som er utro, ikke akkurat tenker at de kommer til å bli tatt i det. Med andre ord - mange kjenner ikke på konsekvensen å risikere å såre eller miste den de elsker, når de gjør det. Anonymkode: d0260...acc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå