AnonymBruker Skrevet i går, 06:13 #1 Del Skrevet i går, 06:13 Skal kjøpe meg bil. Sett på flere ulike merker. Men synes opel ser fin ut. Mange fine . Men kjenner ikke noen som har Opel . Noen erfaringer der ute?. Ønsker en sikker bil. Ikke en som du stadig må inn på verksted med. Jeg er aldri på langtur med bil. De steder jeg drar til er maks 6-10 mil unna. Ellers mye by kjøring . Maks beløp grense er 200000. Ønsker bil jeg kan ha glede av i flere år. Anonymkode: a6ca6...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #2 Del Skrevet i går, 07:00 Det ble sagt for mange år siden, at formelen for rust er; o-p-e-l I senere tid har de blitt kalt for ”skropel”. Men tror nok at gjennomsnitlig er de lik andre med sien feil og problemer. Anonymkode: cfb7c...7ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Opel er blant de verste bilene du kan kjøpe av europeisk opprinnelse. Det gikk så dårlig at tom. GM solgte unna merkevaren - til PSA og nå Stellantis. Med budsjettet ditt og uten spesiel interesse for bil anbefaler jeg følgende merker: Toyota, Honda, Kia og Hyundai. Der slipper du unna mest mulig trøbbel. Anonymkode: 9184c...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Sikker bil? Og så ser du på Opel? Opel er jo det mest usikre du kan få. Se på bilparken. Det er få gamle opeler som fortsatt er på veien. De falt fra hverandre eller rustet opp etter kort tid. Se heller på Toyota eller Honda om du vil ha en bil som varer, og er driftsikker. Ikke så mye luksus, men da er det færre ting som kan gå i stykker også. Alle biler ruster, men Opel har Rekord... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Morpheus skrev (11 minutter siden): Opel har Rekord Gikk ut av produksjon for 40 år siden. Skal man ha rustebil er det Tesla Model-3 som gjelder. Anonymkode: db3d7...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå