AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hei. Var til legen om at jeg hadde «sykt angst» for å slippe en eksamen når jeg var 18 år. Har tegnet uføreforsikring i senere år, ganske sikker på at det ikke ble notert når jeg søkte forsikringen pga det var jo bare inn og ut til legen for å få erklæring. Har utviklet angst og fått diagnoser i slutten av 20 årene. Har ikke søkt krav om utbetaling enda men kan det ha noe å si at jeg var hos legen èn gang for å si jeg hadde angst for å få legeerklæring? Verste er jo at jeg ikke hadde det heller, og legen stilte ingen spørsmål. Jeg ville bare slippe eksamen i en travel tid Anonymkode: 0bc8c...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Det kan være nok, ja, til at forsikringsselskapet tar forbehold i din forsikring om at ikke angst og psykiske plager er inkludert, dersom legen skrev det var angst i journalen din. Du kan jo be legekontoret om utskrift (det koster penger, et gebyr) av journalen din, og lese gjennom alt selv og se? Da ser du jo alt et ev forsikringsselskap ville se. Endret 12 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå