AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:47 #1 Del Skrevet lørdag kl 23:47 Vi planlegger en kjærestetur til London i august. Har sett på hoteller i hele kveld, men ønsker tips om gode hoteller til maks 2500kr/natt. Ser at de fleste hoteller ikke har inkludert frokost, noe som trekker litt ned. Ønsker sentrumsnært, men kommer nok til å kjøre metro endel også. Anonymkode: 34d2d...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Hotell er dyrt i London og du bør ha minst 4 stjerner da det tilsvarer tre her. Sist jeg var der bodde vi på The Dilly, mer sentrumsnært får du det ikke. Jeg ville ikke tenkt på frokosten men heller kjøpt meg noe mat på vei ut. Anonymkode: c7c25...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Anbefaler Browns Mayfair hotel I London. Hatt gjester som Theodore Roosevelt, Winston Churchill, Rudyard Kipling, Agatha Christie etc. Ikke bare et topp hotell med en rik historie (1837). Men også kjent for å være et av Londons mest hjemsøkte hotell. Ikke få gjester som har opplevd spøkelser i gangene og på hotellrommene der. Har selv overnattet der og da opplevde jeg noen skrudde på vannet i vasken på badet og alle håndkle slengt på gulvet. Dyrt hotell da. Nå så jeg til slutt dere tenker maks 2500. Finnes få gode hotell til den prisen i sentrum. Da må dere ut av sentrum. Og skal dere i sentrum til den prisen blir det 2-3 stjerners shithole hotell. Kanskje Airbnb hadde vært noe for dere? Anonymkode: c45cf...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Hvorfor sitte og sture på hotellet om morgenen når det finnes så mange fine spisesteder i London der dere kan ta frokosten? Sjekk at det er bad på rommet bare, så du ikke overser det faktum at det er bad på gangen som må deles med halve etasjen... Hotellstandard i England eller London er ikke som vi er vant til her hjemme. Anonymkode: d572e...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Skal du bo sentralt og på et bra hotell, så må du øke budsjettet. Anonymkode: eab64...ce2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Vi var på ett hotell som skulle være bra i flg reisebyrået men frokosten kunne vi spart oss. Det var ristet loff, smør og syltetøy (i små beger) samt stekt egg og bønner pluss kokt bacon. Rett og slett uspiselig. Anonymkode: 933fb...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Takk for fine svar. Jeg skjønner at vi må øke budsjettet mtp hoteller. Skal jo i utgangspunktet ikke bruke så mye tid der, men jeg foretrekker allikevel en viss standard 😅 Ikke interessert i å ha tepper på do og gufne bad. Frokost har jeg også skjønt ikke er det store, så det har vi gått bort fra. TS Anonymkode: 34d2d...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Med et budsjett på 2500 kr så er https://www.travelodge.co.uk/ et alternativ. Helt ok + til en rimelig pris, etter london standard! Anonymkode: 53763...d4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Dette er litt over budsjettet deres. Men skal være veldig bra og er i sentrum. https://montaguehotel.com/?_gl=1*1igtli7*_ga*MTI2MDYzODMwNS4xNzQzOTQ3NTkx*_ga_JWX2EH4KFP*MTc0Mzk0NzU5MC4xLjEuMTc0Mzk0NzYxOS40NC4wLjUyNDY3NTM1Ng..*_gcl_au*MTUzMTQ2OTE3Mi4xNzQzOTQ3NjAz Anonymkode: 3ee4a...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er litt over budsjettet deres. Men skal være veldig bra og er i sentrum. https://montaguehotel.com/?_gl=1*1igtli7*_ga*MTI2MDYzODMwNS4xNzQzOTQ3NTkx*_ga_JWX2EH4KFP*MTc0Mzk0NzU5MC4xLjEuMTc0Mzk0NzYxOS40NC4wLjUyNDY3NTM1Ng..*_gcl_au*MTUzMTQ2OTE3Mi4xNzQzOTQ3NjAz Anonymkode: 3ee4a...f3d Hva i alle dager var det for en lang stilk som sto i uniform i trappa der? Han så jo ut til å være 2,5 meter høy. Er det klærne som gjør det? Han så i allefall utrolig høy og tynn ut! 😂 Anonymkode: d572e...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miea Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Vi likte Zedwell Piccadilly Circus godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden The Pilgrm (skal skrives slik) i Paddington, rett ved stasjonen, 10 min til Hydepark. Hotellet er lite men veldig fancy og cafe bar i lobbyen. Gå for medium/stort rom da London rom er ofte mindre enn norske Anonymkode: 66d8f...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå