Gå til innhold

Podcaster

refill

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er riktig sted å spørre, men hadde det vært mulig med et eget forum for podcaster, eventuelt lagt det inn under noen av de eksisterende? 

🙏😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

refill skrev (På 6.4.2025 den 0.56):

Vet ikke om det er riktig sted å spørre, men hadde det vært mulig med et eget forum for podcaster, eventuelt lagt det inn under noen av de eksisterende? 

🙏😃

Hei! 

Takk for innspill! Jeg skal ta det videre til diskusjon i teamet. Men det er pr i dag ingen planer om å opprette eget rom for podcasts. 
Vi har løpende vurderinger for om det bør opprettes egne rom for enkelte temaer, etter aktivitetsnivå og behov. 

Generelt vil podcasts i stor grad sorteres under rommet for Reality, dokumentarer og true crime, som er rommet hvor det diskuteres litteratur fra virkeligheten, eller rommet for Kultur, litteratur og musikk. 

_popcorn_, adm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_popcorn_ skrev (36 minutter siden):

Hei! 

Takk for innspill! Jeg skal ta det videre til diskusjon i teamet. Men det er pr i dag ingen planer om å opprette eget rom for podcasts. 
Vi har løpende vurderinger for om det bør opprettes egne rom for enkelte temaer, etter aktivitetsnivå og behov. 

Generelt vil podcasts i stor grad sorteres under rommet for Reality, dokumentarer og true crime, som er rommet hvor det diskuteres litteratur fra virkeligheten, eller rommet for Kultur, litteratur og musikk. 

_popcorn_, adm

Ok, takk, har ikke helt visst hvor jeg eventuelt skulle legge det. Hadde vært kjekt om dere vurderte det sånn at det ble samlet. Sikkert flere som konsumerer mye podcaster 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...