AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Både jeg og min kone fikk skattemelding for snart tre uker siden, men ingen penger på konto enda? noen erfaringer? Anonymkode: be07e...df8
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Hos meg tok de halvannen uke fra jeg godkjente til pengene plutselig var på konto. Anonymkode: a9505...2bd
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Jeg fikk melding om penger tilgode. Jeg "leverte inn" skattemeldingen og fikk pengene på konto etter 2 dager. Anonymkode: 756c5...2cc 1
Tkinkx Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk melding om penger tilgode. Jeg "leverte inn" skattemeldingen og fikk pengene på konto etter 2 dager. Anonymkode: 756c5...2cc Samme her! 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Her begge levert og sist jeg var inne å kikket stod det muligens utbetaling juni. Men har ikke store forhåpninger på det, har til dags dato kun fått i oktober, enda det ikke er noe spesielt med ligningen Anonymkode: b4fa1...f35
SPOCA Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april Jeg leverte 18. mars, og har ennå ikke fått utbetalt skattepengene. Min mann leverte 22. mars og fikk utbetalt noen dager senere.
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Det står på skatteetatens nettsider. Bruk en søkemotor. Anonymkode: 0cf46...743
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Både jeg og min kone fikk skattemelding for snart tre uker siden, men ingen penger på konto enda? noen erfaringer? Anonymkode: be07e...df8 Når leverte dere den da? Anonymkode: 448d1...269
Eneri Skrevet 6. april #10 Skrevet 6. april Tok nøyaktig ei uke fra jeg leverte (ingen endringer nødvendig) til jeg hadde tilgodebeløpet på kontoen.
AnonymBruker Skrevet 6. april #11 Skrevet 6. april Du får ikke penger før skatteoppgjøret er klart. Anonymkode: b94ee...884
AnonymBruker Skrevet 6. april #12 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når leverte dere den da? Anonymkode: 448d1...269 Ikke meg du siterte, men jeg leverte dagen etter jeg fikk. Fredag 21. for 2 uker siden. Jeg la inn Klarna og på min side står det "du får før 1. JULI" ikke fått. Er egentlig ganske avhengig av å få dem for å betale regninger. Generelt føler jeg det har vært mye forsinkelser i år. De fleste fikk den første uka eller noe. Og så penger på konto raskt etter. I år var det mange som måtte vente lenge, og så flere som ikke har fått penger på konto. Jeg lurer også på når folk får pengene sine! Anonymkode: 6e6a8...f2c
AnonymBruker Skrevet 6. april #13 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ikke meg du siterte, men jeg leverte dagen etter jeg fikk. Fredag 21. for 2 uker siden. Jeg la inn Klarna og på min side står det "du får før 1. JULI" ikke fått. Er egentlig ganske avhengig av å få dem for å betale regninger. Generelt føler jeg det har vært mye forsinkelser i år. De fleste fikk den første uka eller noe. Og så penger på konto raskt etter. I år var det mange som måtte vente lenge, og så flere som ikke har fått penger på konto. Jeg lurer også på når folk får pengene sine! Anonymkode: 6e6a8...f2c Har folk virkelig så dårlig hukommelse? De fleste får skatteoppgjøret i april til juni, slik har det vært tidligere og slik er det fortsatt. Anonymkode: 3ed84...3f9 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april Har inntrykk av at de som ikke gjør endringer og som leverer tidlig får pengene tidlig. De som gjør endringer får i slutten av juni. Og de som blir kontrollert får senere enn det igjen også. Anonymkode: 44c31...fa3
AnonymBruker Skrevet 6. april #15 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har folk virkelig så dårlig hukommelse? De fleste får skatteoppgjøret i april til juni, slik har det vært tidligere og slik er det fortsatt. Anonymkode: 3ed84...3f9 Jeg har alltid fått i mars og april, jeg! Anonymkode: 6e6a8...f2c
AnonymBruker Skrevet 6. april #16 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har inntrykk av at de som ikke gjør endringer og som leverer tidlig får pengene tidlig. De som gjør endringer får i slutten av juni. Og de som blir kontrollert får senere enn det igjen også. Anonymkode: 44c31...fa3 Leverte 17.mars (dagen etter at jeg fikk den), uten endringer. Har ikke fått de. Samboer fikk både skattemelding OG pengene denne uka. Anonymkode: fa4c5...31a
AnonymBruker Skrevet 6. april #17 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har alltid fått i mars og april, jeg! Anonymkode: 6e6a8...f2c Vi er fortsatt veldig tidlig i april enda da, så du kan fint få pengene i april enda i år også.. Anonymkode: f1143...bc5
AnonymBruker Skrevet 7. april #18 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Leverte 17.mars (dagen etter at jeg fikk den), uten endringer. Har ikke fått de. Samboer fikk både skattemelding OG pengene denne uka. Anonymkode: fa4c5...31a Det å få i april er tidlig. Så du kan fortsatt få i april. Anonymkode: 44c31...fa3
AnonymBruker Skrevet 8. april #19 Skrevet 8. april Jeg tror jeg får i morgen. Står oppført under "Mine utbetalinger" nå. Leverte inn for ca en ukes tid siden, hadde ingen endringer. Anonymkode: 322cb...5d2
AnonymBruker Skrevet 8. april #20 Skrevet 8. april Fikk og leverte 27/3 uten endringer. Har ikke fått tilbake. Ingenting på krav utbetalinger heller. Anonymkode: 39a82...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå