AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:36 Både jeg og min kone fikk skattemelding for snart tre uker siden, men ingen penger på konto enda? noen erfaringer? Anonymkode: be07e...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:38 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:38 Hos meg tok de halvannen uke fra jeg godkjente til pengene plutselig var på konto. Anonymkode: a9505...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:39 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:39 Jeg fikk melding om penger tilgode. Jeg "leverte inn" skattemeldingen og fikk pengene på konto etter 2 dager. Anonymkode: 756c5...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet lørdag kl 21:47 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:47 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk melding om penger tilgode. Jeg "leverte inn" skattemeldingen og fikk pengene på konto etter 2 dager. Anonymkode: 756c5...2cc Samme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Her begge levert og sist jeg var inne å kikket stod det muligens utbetaling juni. Men har ikke store forhåpninger på det, har til dags dato kun fått i oktober, enda det ikke er noe spesielt med ligningen Anonymkode: b4fa1...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 21:58 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:58 Jeg leverte 18. mars, og har ennå ikke fått utbetalt skattepengene. Min mann leverte 22. mars og fikk utbetalt noen dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:59 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:59 Det står på skatteetatens nettsider. Bruk en søkemotor. Anonymkode: 0cf46...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:01 #8 Del Skrevet søndag kl 07:01 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Både jeg og min kone fikk skattemelding for snart tre uker siden, men ingen penger på konto enda? noen erfaringer? Anonymkode: be07e...df8 Når leverte dere den da? Anonymkode: 448d1...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet søndag kl 07:05 #9 Del Skrevet søndag kl 07:05 Det tok noen få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet søndag kl 17:13 #10 Del Skrevet søndag kl 17:13 Tok nøyaktig ei uke fra jeg leverte (ingen endringer nødvendig) til jeg hadde tilgodebeløpet på kontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:18 #11 Del Skrevet søndag kl 17:18 Du får ikke penger før skatteoppgjøret er klart. Anonymkode: b94ee...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:25 #12 Del Skrevet søndag kl 17:25 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når leverte dere den da? Anonymkode: 448d1...269 Ikke meg du siterte, men jeg leverte dagen etter jeg fikk. Fredag 21. for 2 uker siden. Jeg la inn Klarna og på min side står det "du får før 1. JULI" ikke fått. Er egentlig ganske avhengig av å få dem for å betale regninger. Generelt føler jeg det har vært mye forsinkelser i år. De fleste fikk den første uka eller noe. Og så penger på konto raskt etter. I år var det mange som måtte vente lenge, og så flere som ikke har fått penger på konto. Jeg lurer også på når folk får pengene sine! Anonymkode: 6e6a8...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:28 #13 Del Skrevet søndag kl 18:28 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ikke meg du siterte, men jeg leverte dagen etter jeg fikk. Fredag 21. for 2 uker siden. Jeg la inn Klarna og på min side står det "du får før 1. JULI" ikke fått. Er egentlig ganske avhengig av å få dem for å betale regninger. Generelt føler jeg det har vært mye forsinkelser i år. De fleste fikk den første uka eller noe. Og så penger på konto raskt etter. I år var det mange som måtte vente lenge, og så flere som ikke har fått penger på konto. Jeg lurer også på når folk får pengene sine! Anonymkode: 6e6a8...f2c Har folk virkelig så dårlig hukommelse? De fleste får skatteoppgjøret i april til juni, slik har det vært tidligere og slik er det fortsatt. Anonymkode: 3ed84...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 #14 Del Skrevet søndag kl 18:30 Har inntrykk av at de som ikke gjør endringer og som leverer tidlig får pengene tidlig. De som gjør endringer får i slutten av juni. Og de som blir kontrollert får senere enn det igjen også. Anonymkode: 44c31...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:32 #15 Del Skrevet søndag kl 18:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har folk virkelig så dårlig hukommelse? De fleste får skatteoppgjøret i april til juni, slik har det vært tidligere og slik er det fortsatt. Anonymkode: 3ed84...3f9 Jeg har alltid fått i mars og april, jeg! Anonymkode: 6e6a8...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:33 #16 Del Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har inntrykk av at de som ikke gjør endringer og som leverer tidlig får pengene tidlig. De som gjør endringer får i slutten av juni. Og de som blir kontrollert får senere enn det igjen også. Anonymkode: 44c31...fa3 Leverte 17.mars (dagen etter at jeg fikk den), uten endringer. Har ikke fått de. Samboer fikk både skattemelding OG pengene denne uka. Anonymkode: fa4c5...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:08 #17 Del Skrevet søndag kl 19:08 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har alltid fått i mars og april, jeg! Anonymkode: 6e6a8...f2c Vi er fortsatt veldig tidlig i april enda da, så du kan fint få pengene i april enda i år også.. Anonymkode: f1143...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #18 Del Skrevet i går, 13:23 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Leverte 17.mars (dagen etter at jeg fikk den), uten endringer. Har ikke fått de. Samboer fikk både skattemelding OG pengene denne uka. Anonymkode: fa4c5...31a Det å få i april er tidlig. Så du kan fortsatt få i april. Anonymkode: 44c31...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #19 Del Skrevet 58 minutter siden Jeg tror jeg får i morgen. Står oppført under "Mine utbetalinger" nå. Leverte inn for ca en ukes tid siden, hadde ingen endringer. Anonymkode: 322cb...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #20 Del Skrevet 55 minutter siden Fikk og leverte 27/3 uten endringer. Har ikke fått tilbake. Ingenting på krav utbetalinger heller. Anonymkode: 39a82...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå