Kookie2516 Skrevet lørdag kl 21:26 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:26 Hei jeg trenger hjelp! Jeg har en venn jeg trodde var en nær venn, men dær har jeg tatt feil. Jeg og denne "vennen" har i lang tid planlagt å reise sammen til sommeren, vi har planlagt mye og jeg har sagt fra til sjefen min di ukene jeg ønsker fri osv. plutselig når vi var sammen med noen flere venner ble det tatt opp en liten "festival" typ som noen av de andre vennene ønsket å dra på, og dette ønsket også vennen min, noe som er helt greit. Det jeg reagerte på var at hen plutselig ønsket å endre på alle planene våre for å dra på denne "festivalen" som varer i 2 dager. Hen ble også sint på meg å la all skylden på meg for at jeg og hen hadde lagt planer allerede, og presterte med å "skjelle" meg ut framfor hele vennegjengen vår. Det er viktig å få med at hen er veldig narsissist og blir veldig fort sint og går i personangrep viss man prøver i si imot hen. Mitt spørsmål er egentlig bare hvordan jeg skal si til hen at jeg ikke lenger ønsker å dra med dem på tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:03 #2 Del Skrevet søndag kl 11:03 Her svarer man seg selv, ja… Anonymkode: d6ab0...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:49 #3 Del Skrevet søndag kl 11:49 Kookie2516 skrev (14 timer siden): Mitt spørsmål er egentlig bare hvordan jeg skal si til hen at jeg ikke lenger ønsker å dra med dem på tur:) TS: "Jeg blir ikke med på ferietur likevel" Anonymkode: 5eab3...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå