Gå til innhold

Når folk ikke gir baby tilbake

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja igjen så lenge babyen ikke groter 

Anonymkode: 0c5a2...141

For noe tull. En mor eller far skal kunne ta tilbake sin baby når de ønsker. En baby er ikke der for å please slektninger, ei heller foreldrene. 

Anonymkode: 56e23...b2f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke opplevd det for har ikke barn. Men var i en dåp en gang der jeg hadde barnet på fanget etter vi hadde spist. Jeg spurte jo mammaen først om å få holde barnet. Så kom det en dame og bare tok han fra meg og sa nå skal jeg ha han 😅 Hun kunne spurt mammaen først da 😊

Anonymkode: bc96f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 8.45):

Ble bare glad når svigermor eller mamma ville holde babyen. Eller hvem som helst.

Tror problemet her er forholdet til TS til svigermor

Anonymkode: ff5f2...17c

Hvorfor er det alltid så mange som mener at det er fordi man er FOR sår eller har dårlig relasjoner med ditt og datt. Som nybakt mor har man behov for babyen sin og babyen har behov for mor. Andre relasjoner kommer etterhvert. Men hvorfor i alle dager er alle andres følelser mer viktig enn mor sine? 

TS  det er helt normalt å ville holde babyen selv og bli frustrert dersom andre ikke vil gi fra seg. Bare å google så finner man masse forskning som backer opp mor her!  Stå på ditt ❤️ Babyer er babyer bare en liten stund! 

Anonymkode: 43e5c...e45

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...