AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Jeg har barn med en mann. Det er 2,5 år siden det ble slutt, og jeg har en ny fin kjæreste. Min eks er rusavhengig og alvorlig psykisk syk, og det var veldig mye vanskelig i forholdet vårt. Vi hadde dessuten veldig lite sex de siste årene, og jeg ble fysisk frastøtt av ham den siste tida. Jeg har 100% aleneansvar for barnet vårt nå. Men jeg syns fortsatt at han er et av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt, og jeg har aldri opplevd å kunne være meg selv i så stor grad med noen. Jeg har aldri møtt noen mer fordomsfri og med et (litt for) stort hjerte. Jeg blir veldig rørt når jeg tenker på ham. Han ga meg mer uforbeholden kjærlighet enn jeg noen gang har fått. Han var virkelig min beste venn og det er sårt at vi ikke har det bestevenn forholdet lenger. Vi har et bra forhold og jeg og barnet møter ham ganske ofte og gjør familieting sammen når han er i god form. Det er fint å se ham gi den kjærligheten til barnet vårt, og jeg prøver å tenke på det han ga meg av kjærlighet slik at jeg kan være på samme måte mot barnet. Av ham har jeg lært hva det vil si å elske noen, og hvordan det skal føles å bli elska. Men jeg har absolutt ikke romantiske følelser for ham lengre! Som sagt blir jeg frastøtt av tanken på sex med ham, og det er ganske absurd å tenke på at vi har vært kjærester! Min nye kjæreste er en skikkelig god fyr. Jeg er veldig tiltrukket av ham. Han er skikkelig god til å lytte, og jeg har fått nesten alt jeg ønska meg i en kjæreste. Vi har nok ikke kommet til "bestevenn" stadiet ennå, men jeg håper vi kommer dit etter hvert. Likevel er det veldig nostalgisk å tenke på den sterke kjærligheten jeg opplevde med eksen. Kanskje fordi han har blitt så syk etter det. Men spørsmålet er om man noen gang kommer over disse følelsene hvor man er varm og nostalgisk over noen man har elska før? Anonymkode: 08521...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Det tar tid å bli helt nær en ny kjæreste. Anonymkode: 1db5d...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Hei! Vil bare si, så fint innlegg. Mitt personlige svar på spørsmålet er nei. Jeg sluttet aldri å elske eksen som jeg har barn med. Bare på en broderlig men ikke romantisk måte, da. Kjenner meg generellt veldig igjen i innlegget ditt. Anonymkode: 0ecc3...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Nei Anonymkode: f6aa2...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #5 Del Skrevet 6. april Det var et kjempefint innlegg! Og nei, jeg tror heller ikke at man helt kommer over de man virkelig har vært glad i, og det gjør ingenting. Vi får mye å ha med oss videre når vi har levd en stund, på både godt og vondt. Fint å besøke de gode minnene også, og ikke bare se det som gjorde kjærligheten vanskelig. Anonymkode: 19397...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #6 Del Skrevet 6. april Ja, jeg er 100% over de to jeg har elsket tidligere før jeg traff mannen min. Anonymkode: d5512...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Ja. Gi det tid. Det meste endrer seg når tiden får jobbe med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå