AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Hvorfor stenges det klokka 18.00 på lørdager men er åpent til 20.00 på søndager? Greit nok at de er åpent til klokka 20.00 på hverdager. Dette er bensinstasjonen. Synes det er tidlig Anonymkode: 85840...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:07 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:07 Fordi de ikke gidder å få masse fulle folk inn på stasjonen feks. Vet det har vært et problem flere steder hvor vettet renner ut samtidig som alkoholen renner inn. Anonymkode: d6849...91f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet lørdag kl 21:11 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:11 Det er nesten ikke kunder etter 18 på lørdager. Det koster mer å holde åpnet i lønnsutgifter enn en får inn iløpet av de timene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:13 #4 Del Skrevet søndag kl 01:13 Søndager er andre butikker stengt, det er flere som kjører langt søndager, de orker ikke fulle folk. Etc etc etc. Anonymkode: dbce2...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:32 #5 Del Skrevet søndag kl 02:32 Trodde alle bensinstasjoner hadde døgnåpent, jeg? Anonymkode: 6c60d...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:27 #6 Del Skrevet søndag kl 06:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trodde alle bensinstasjoner hadde døgnåpent, jeg? Anonymkode: 6c60d...c83 Jøss. Anonymkode: d6849...91f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:56 #7 Del Skrevet søndag kl 08:56 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde alle bensinstasjoner hadde døgnåpent, jeg? Anonymkode: 6c60d...c83 Pumpene er døgnåpne, men ikke butikken… Anonymkode: dbce2...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:57 #8 Del Skrevet søndag kl 08:57 Det er vel bare sånn de har bestemt seg for å ha det der du bor da. her jeg bor er de fleste åpne til 24.00, mens en er døgnåpen (butikken altså). Anonymkode: 9e8f6...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:14 #9 Del Skrevet søndag kl 12:14 Det er langt mellom by og bygd ja. Her får man ikke tak i bensin i helga etter kl 15 lørdag. Ca 30 min å kjøre til neste. Anonymkode: f7cb1...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå