AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:56 #1 Del Skrevet lørdag kl 18:56 Hvilken topping, noe ved siden av, noe under pølsa? Hva bruker dere? Anonymkode: 0d862...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:00 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:00 Potetsalat, sellerirotsalat fra rema, stekt løk, syltet rødløk, sur søt sennep, ketchup, sprøløk. Anonymkode: a016c...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:01 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:01 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken topping, noe ved siden av, noe under pølsa? Hva bruker dere? Anonymkode: 0d862...1bc Barna bruker kun ketsjup og sprøløk. Jeg tar gjerne løk,dressing,potetsalat Anonymkode: 7c0dd...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:01 #4 Del Skrevet lørdag kl 19:01 Det kommer litt an på, av og til går jeg for den kjappe løsningen med ketsjup, sennep og sprøstekt løk. Andre ganger gjør jeg litt mer ut av det og lager ulike salater og tilbehør ved siden av. Lager f.eks tomatsalat, stekte maiskolber, stekte poteter osv 😊 Anonymkode: 839f7...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet lørdag kl 19:04 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:04 Ketchup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:16 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:16 Litt forskjellig, men alltid ketchup og majones , av og til sprøløk, potetsalat, agurkmix, rødløk. Anonymkode: 5d7fc...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:19 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Bare sennep. Og ei god pølse, ikke norsk grillpølse, liksom. Anonymkode: 3a86c...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 19:27 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:27 Det kan være pølse og lompe. Men også spesial. Da blir det rekesalat, sennep, ketsjup og rå løk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:32 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Ketchup, sennep og sprøstekt løk 😅 Anonymkode: b41e7...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:36 1. rekesalat under, ketchup på 2. majones under, ketchup på 3. ketchup på. Det er alternativene her. Anonymkode: 690a2...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:37 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:37 Ketchup, søt sennep og sprøstekt løk. Om jeg har i kjøleskapet, gjerne rekesalat i tillegg. Anonymkode: 59378...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet lørdag kl 23:18 #12 Del Skrevet lørdag kl 23:18 Er det grillpølse så liker jeg ketchup, dressing, gjerne potetsalat og løk. Er det wiener så liker jeg ketchup, sennep, og løk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet lørdag kl 23:31 #13 Del Skrevet lørdag kl 23:31 Spiser kun grill typer og da i brød med ketchup, majones og en løk og tomatdressing som består av tomat, løk, olivenolje, hvitløk, limejuice, salt og pepper. Ulike fancy grill pølser til grill tallerken med ulikt tilbehør til (potetsalat, andre dipper som td. Jalapeño og ostedipp m..) men som sagt om det bare skal være en pølse kjapt i hånden er det det første som gjelder😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:46 #14 Del Skrevet lørdag kl 23:46 Ketchup, sennep og kokt løk. Anonymkode: b2c8d...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:55 #15 Del Skrevet i går, 00:55 Min guilty pleasure er Jacobs spicy ostepølse i fint brød,med coleslaw/italiensk salat og surkål ☺️ Anonymkode: 42a87...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #16 Del Skrevet i går, 09:29 Rekesalat, agurk, løk, sprøstekt løk, sennep og ketchup. Anonymkode: e042d...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet i går, 09:32 #17 Del Skrevet i går, 09:32 Potetsalat, sprøstekt løk og ketchup med ett dryss av gastromat over😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #18 Del Skrevet i går, 09:33 Maiskrem er utrolig godt til grillmat, inkludert i pølse med brød. Anonymkode: 5b104...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå