AnonymBruker Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Flott navn! Tidløst som mange skriver her 😊 Anonymkode: e0deb...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april Jeg synes også det er ganske tidløst. Uansett - kall barnet ditt det du har lyst til å kalle barnet ditt... Anonymkode: c16f2...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april Helene er et tidløst og klassisk navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:55 #24 Del Skrevet mandag kl 15:55 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 18.26): Nå har jo de typisk oldemornavnene vært populære en stund. Helene er ikke helt i den kategorien og de fleste med navnet er vel mellom 30-50 år i dag(som jeg vet om) Det blir i så fall oppkalling etter et familiemedlem jeg har hatt et helt spesielt forhold til. Liker det selv veldig godt, tenker du det er et bra navn å gi til en baby? Anonymkode: 1d6a8...832 Ekspander Datteren min heter Helena, kun fått positive tilbakemeldinger på det😊 Anonymkode: 19d8f...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #25 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Helene er fint! Rart at ikke flere liker det Anonymkode: 4d8fa...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:21 #26 Del Skrevet tirsdag kl 19:21 AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 15.55): Datteren min heter Helena, kun fått positive tilbakemeldinger på det😊 Anonymkode: 19d8f...fd7 Ekspander Helene er mye finere Anonymkode: 84200...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:27 #27 Del Skrevet tirsdag kl 19:27 Synes at både Helene og Helena er nydelige navn. Funker godt internasjonalt også. Tidløst. Anonymkode: 2ad1c...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:01 #28 Del Skrevet onsdag kl 06:01 Helene er mye mer tidløst enn mange andre navn, så det er overhodet ikke "ute av tiden". Samme som Ingrid feks, det har vært brukt i "alle år". Liker du navnet, så bruk det - uansett hvilken epoke det er fra! Anonymkode: 01270...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 06:14 #29 Del Skrevet onsdag kl 06:14 Helene er fint, men litt kjedelig etter min smak. Anonymkode: 67343...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå