AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Nå har jo de typisk oldemornavnene vært populære en stund. Helene er ikke helt i den kategorien og de fleste med navnet er vel mellom 30-50 år i dag(som jeg vet om) Det blir i så fall oppkalling etter et familiemedlem jeg har hatt et helt spesielt forhold til. Liker det selv veldig godt, tenker du det er et bra navn å gi til en baby? Anonymkode: 1d6a8...832 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Synes det er kjempefint og kunne brukt det på baby selv. Hilsen 35-åring Anonymkode: 8f53a...e12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Absolutt vil jeg si. Et tidløst navn som passer like fint til en jente som til en voksen kvinne. For det er jo noe med det, at man bør velge et navn som ikke er for barnslig. Endret 16 timer siden av Sandie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Helene er såpass tidløst at det hadde jeg ikke hatt problemer med å bruke igjen. Fint navn 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Ja. Kjenner flere små som heter det. Anonymkode: b34d2...902 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Ja, jeg synes det er fint 😊. Mye finere enn sånne navn som Gunhild Ragnhild, Gudrun, har aldri likt mitt eget navn! Men Helene er liksom fint uansett tidsepoke. Anonymkode: 0caa2...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Veldig fint navn. Anonymkode: e1616...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Kjempefint og tidløst navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Helene er klassisk og fint. Anonymkode: 547a8...7f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Det er et tidløst navn, min farmor het det ❤️ Anonymkode: 83ef6...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Ja, Helene har aldri vært helt ute og er et ganske klassisk navn, men det er ikke på navnetoppen nå, så det tåler å bli brukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Helene er ikke så oppbrukt som en del andre 80-talls navn, nei. Anonymkode: 17608...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden Fint navn som passer "helt livet", altså fra barn til gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Datteren min heter det. Hun er 10 år. Alene om navnet på skolen, da. Anonymkode: 61e5e...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Folk må slutte å bry seg om hva andre mener om navn. Syns du Helene er fint, så er det bare å kalle barnet ditt Helene. Anonymkode: 7e768...c6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Det finnes nok Helene i verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå har jo de typisk oldemornavnene vært populære en stund. Helene er ikke helt i den kategorien og de fleste med navnet er vel mellom 30-50 år i dag(som jeg vet om) Det blir i så fall oppkalling etter et familiemedlem jeg har hatt et helt spesielt forhold til. Liker det selv veldig godt, tenker du det er et bra navn å gi til en baby? Anonymkode: 1d6a8...832 synes Helene er kjempe fint og er en jente i klassen til min som heter det, eneste jeg vet om som er barn Anonymkode: 84200...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Veldig fint navn, bare å gå for. Anonymkode: 0fc6c...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Helene er et nydelig navn! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden 👌😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå