AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Min katt er på diett for han skal slanke seg 1 kg, og han er på god vei takket være fast dosering av kvalitetsfor. Jeg har tre kattepassere jeg bruker når jeg reiser bort, og to av de gjør akkurat som jeg sier, men den tredje tar seg litt til rette og kommenterar ofte at katten min er så slank og ikke trenger å gå ned mer, eller "slik pleide jeg å gjøre det når jeg hadde katt" eller gir han ekstra godbiter fordi han er så søt og god. Jeg kjenner at det irriterer meg og prøver å fortelle på en konstruktiv måte at katten har det best med det kostholdet han får, og at han ikke trenger ekstra godbiter, og iallfall ikke noe han kjøper på Kiwi. Anonymkode: 64659...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Føler ikke jeg ville stolt på denne tredje kattepasseren. Hvem nå enn det er så får nok katten din mer enn den skal når det er den personen som passer katten din. Uakseptabelt. Katter med riktig vekt har det mye bedre!! Anonymkode: 4e11b...e35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler ikke jeg ville stolt på denne tredje kattepasseren. Hvem nå enn det er så får nok katten din mer enn den skal når det er den personen som passer katten din. Uakseptabelt. Katter med riktig vekt har det mye bedre!! Anonymkode: 4e11b...e35 Når jeg har passet barna eller andre folk sine dyr, så har jeg holdt mine meninger for meg selv og gjort akkurat det som foreldrene eller dyreeieren har ønsket at jeg skal gjøre. Forstår bare ikke at det skal være så vanskelig 🤨 Ts Anonymkode: 64659...50e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Du får la være å bruke den passeren da. Anonymkode: f1344...bc2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får la være å bruke den passeren da. Anonymkode: f1344...bc2 Ja Ts Anonymkode: 64659...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 5. april #6 Del Skrevet 5. april Svaret er enkelt: gjør ikke kattepasseren slik som du sier at opplegget er, så må du nesten finne en ny, med mindre du kan leve med det at hen gir noen ekstra godbiter i ny og ned. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #7 Del Skrevet 6. april Heh, nei, det hadde vært helt uaktuelt å bruke en slik passer noe mer! Når jeg så overskriften trodde jeg det dreide seg om en som tok seg til rette hjemme hos deg, brukte strømmetjenestene dine og spiste snacks fra skapet 😄. Og det er helt fint for meg! Men en som ikke overholder regler som er satt for dyrets beste? Nei, da er det takk og farvel. Anonymkode: 9ec36...f40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Del Skrevet 6. april Tja, hvis det er snakk om at katten får noen ekstra godbiter to-tre helger i året fra denne ene kattepasseren, da tenker jeg du kan se gjennom fingrene på det. Viktigere at katten blir godt ivaretatt, tenker jeg. Anonymkode: 2b735...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Del Skrevet 6. april Det hadde vært uaktuelt. Snike de en ekstra godbit en sjelden gang? Greit, jeg skjønner hvordan det kan skje. Men en kattepasser som "kommenterer ofte at katten min er så slank og ikke trenger å gå ned mer, eller "slik pleide jeg å gjøre det når jeg hadde katt"? Nei. Dette er ikke tilbakemelding fra en passer som har lagt merke til noe og nevner det så du kan sjekke med veterinær. Dette er en passer som tror de vet bedre, og som gjennom kommentarer gir deg grunn til å tro at de ikke har intensjoner om å følge instruksene dine rundt mat. Om de ikke følger instruksene dine rundt mat, hva annet av instruksene dine vil de ignorere fordi de "vet bedre"? Har man sagt seg enig i å passe et dyr, må man følge instruksene man får. Om man ikke klarer det, bør man ikke ta på seg den jobben. Anonymkode: 9b874...f3f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå