AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:55 Ønsker svar fra menn Anonymkode: cd11b...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:02 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:02 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ønsker svar fra menn Anonymkode: cd11b...658 Jeg kan fantasere om stort sett alt av kvinner. Alt fra naboen, læreren til unga, butikkansatte til Gro Harlem Brundtland. Det er ikke noe konkret som avgjør det. Det er bare fantasier🤷🏼♂️😊 Anonymkode: cad48...81a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:10 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:10 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan fantasere om stort sett alt av kvinner. Alt fra naboen, læreren til unga, butikkansatte til Gro Harlem Brundtland. Det er ikke noe konkret som avgjør det. Det er bare fantasier🤷🏼♂️😊 Anonymkode: cad48...81a What? Så hun trenger ikke engang å være «din smak»? Anonymkode: cd11b...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Hjernen Anonymkode: 8b960...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:17 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:17 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): What? Så hun trenger ikke engang å være «din smak»? Anonymkode: cd11b...658 Selvfølgelig ikke. Noe som gjør fantasier morsomt, er at man mentalt setter seg i situasjoner jeg aldri på noen måte ville vært i, utenom i fantasien. Det kan være gøy å fantasere om at Gro Harlem Brundtland knuller meg i mens jeg ligget bundet fast. Det betyr ikke at jeg ville hatt sex med Gro Harlem Brundtland om jeg i en alternativ virkelighet hadde hatt muligheten. Samme med søsteren til kona, lærerinne til unga våre eller kollegaer. Jeg kan ha de villeste fantasier om sex med dem, men ville aldri, under noen omstendighet hatt sex med dem på ordentlig 😅 Fantasier er ikke det samme som ønsker. Anonymkode: cad48...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:21 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Noe som gjør fantasier morsomt, er at man mentalt setter seg i situasjoner jeg aldri på noen måte ville vært i, utenom i fantasien. Det kan være gøy å fantasere om at Gro Harlem Brundtland knuller meg i mens jeg ligget bundet fast. Det betyr ikke at jeg ville hatt sex med Gro Harlem Brundtland om jeg i en alternativ virkelighet hadde hatt muligheten. Samme med søsteren til kona, lærerinne til unga våre eller kollegaer. Jeg kan ha de villeste fantasier om sex med dem, men ville aldri, under noen omstendighet hatt sex med dem på ordentlig 😅 Fantasier er ikke det samme som ønsker. Anonymkode: cad48...81a Oi! Trodde faktisk folk fantaserer om noen de synes er attraktive Anonymkode: cd11b...658 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:28 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:28 Jeg fantaserer om det som tenner meg. Spesielt handlinger. Anonymkode: 6c03b...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:41 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:41 Fantaserer ikke så mye om en spesifikk person. Mer om en situasjon, eller klær eller noe. Anonymkode: 12085...664 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:44 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:44 Fantaserer om at kona har sex med en annen dame. Jeg er ikke til stede i fantasien. Anonymkode: 1558d...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 19:11 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:11 Det er et godt spørsmål! Off the top: 1: En person jeg allerede har seksuell tenning på 2: En person jeg assosierer en tenning med (noe som blir sagt, kledd, antydet…) 3: Helt random personer, hendelser, omgivelser….. Denne lista er på ingen måte uttømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:40 For at jeg skal tenne på noen og fantasere om dem, så må jeg være intellektuelt tiltrukket av dem. Utseende alene gir meg ingenting. Om en mann er smart, nerdete, kunnskapsrik og lett å prate med, så får tankene vandre fritt. Da kan jeg fantasere om det ene og det andre. Anonymkode: d5ffb...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann-1982 Skrevet lørdag kl 21:55 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Jeg kan fantasere om søstera til kona, dama i kassa på butikken, reinholderen på jobben, kollegaen på regnskap og så videre. Jeg tenker på sex kanskje 70% av tida og fantaserer om en hel del kvinner fra TV til virkelighet. Kan se ei dame på t-banen og ha sex med henne i hodet. Folk er forskjellige og jeg er en sånn mann som er mye kåt og fantaserer om alt mulig og mange forskjellige personer og settinger. Når jeg leker med meg sjøl, tenker jeg alltid på ei spesifikk dame så å si hver gang jeg kommer. Jeg veit ikke om andre har det sånn. Jeg tenner altså på mange og noen spesielt, alt fra kona til ekser og damer jeg aldri har hatt. Sånn er livet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet lørdag kl 22:17 #13 Del Skrevet lørdag kl 22:17 Akkurat hva som gjør at jeg fantaserer om noe eller noen har jeg egentlig ikke noe godt svar på. Jeg har vel egentlig ingen fantasier om konkrete personer, mer om seksuelle handlinger / situasjoner jeg har vært i tidligere (og som har vært høyt på lista) og så broder ut videre på. Eller så fantaserer jeg om situasjoner, hendelser, handlinger som jeg gjør med 'noen'. Har vel ingen fantasier om konkrete personer; kjente, ukjente eller konkrete. For å illustrere ... fantasierer jeg om dama? Nei, ikke egnetlig. Fantaserer jeg om å gjøre X, Y og Z med 'noen' ... og dama kunne vært 'noen' ? Ja I mine fantasier er den eller de jeg gjør noe seksuelt med en slags generisk ikke-eksisterende person. Ser aldri for meg en scene hvor jeg og X, Y eller Z ... som ser sånn-og-sånn-ut og heter ditt-eller-datt. De er ikke helt grå statuer, men de er på en måte ikke en del av historien. Tenk litt på en bok hvor folk hovedpersonen møter ikke egentlig er beskrevet... de bare 'er' der på en måte. Det nærmeste jeg kommer å fantasere om en person er kanskje en spesiell sex-runde jeg hadde med en ex, som var veldig bra. Hun er vel egentlig ikke men i fantasien eller tankene, men de vi gjorde og det jeg følte ... DET er det jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:20 #14 Del Skrevet lørdag kl 22:20 Fantaserer aldri om kjente personer fra tv, film eller lignende. Det må være litt realisme i fantasiene, det vil si at jeg rent hypotetisk kunne endt opp i en seksuell setting med personen. Så da blir det kvinner jeg omgås i det daglige, arbeidskollegaer, nabodamer, dama på nærbutikken og kvinner som jeg kjenner på en eller annen måte. Rent fysiske trigger faktorer kan være: En deilig rumpe som blir fremhevet av en bukse/jeans som sitter perfekt, deilige runde lår, smal midje, bollemus eller antydning til kameltå, brystvorter som gir konturer i blusen, at det vises litt kløft, eller at brystene er yppige, og når det kommer til størrelse på bryster og rumpe og kroppen generellt, så kan alle ha en x-faktor, det bare er noe der som tenner meg. Personlighet: Tar seg selv lite høytidelig, humor, latteren sitter løst, smilet er der, et flørtende blikk, øyekontakt, en personlighet som sier at her er vi litt rampete i senga, selvsikker. Anonymkode: 24956...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jrm Skrevet lørdag kl 22:50 #15 Del Skrevet lørdag kl 22:50 Jeg har flere jeg fantaserer om,men de samme går stort sett igjen. Dem jeg har hadd gode opplevelser med,dukker ofte opp. Men da i en helt annen setting enn det vi opplevde. Enkelte ganger dukker helt uventede kvinner opp,kvinner jeg vet hvem er,men ikke kjenner. Da får fantasien frie tøyler,for man vet ikke noe om hva personen liker eller misliker,og da blir fantasien,kanskje litt mer upersonlig. Man blir litt låst i et mønster når man kjenner en person,og fantasien følger i mange tilfeller den gamle stien. Jeg personlig har merket at fantasien,med alderen har en tendens til å gå i samme spor. Men det bekymrer ikke meg,så lenge drømmene om nytelse,i mitt tilfelle fungerer utmerket. Det e bare deilig å fantasere,da får man gjordt det man ikke kan gjøre,uten at det får følger for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:57 #16 Del Skrevet lørdag kl 22:57 Mann-1982 skrev (55 minutter siden): Jeg kan fantasere om søstera til kona, dama i kassa på butikken, reinholderen på jobben, kollegaen på regnskap og så videre. Jeg tenker på sex kanskje 70% av tida og fantaserer om en hel del kvinner fra TV til virkelighet. Kan se ei dame på t-banen og ha sex med henne i hodet. Folk er forskjellige og jeg er en sånn mann som er mye kåt og fantaserer om alt mulig og mange forskjellige personer og settinger. Når jeg leker med meg sjøl, tenker jeg alltid på ei spesifikk dame så å si hver gang jeg kommer. Jeg veit ikke om andre har det sånn. Jeg tenner altså på mange og noen spesielt, alt fra kona til ekser og damer jeg aldri har hatt. Sånn er livet 😅 Jeg kan vel i grunn si det samme + sexy damer som jeg ikke fikk pule. Akkurat nå er det ei Braselianskfødt stedatter til en i nabolaget jeg runker til. Jeg så henne nå, en av de varme dagene. Hun hadde kortkort kjole og staups, hvite stayups mot den gyllenbrune huden ...... fikk "kåtslag" 😬 Anonymkode: 85370...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet i går, 12:16 #17 Del Skrevet i går, 12:16 Umulig å si, når alt fra 16 til 65 kan tenne meg. Akkurat nå ser jeg ei jevnlig på bussen som er pen at det er vilt. Minner litt om Elin Sogn, bare som 20-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #18 Del Skrevet i går, 12:28 Kan i vertfall si hva type jeg IKKE fantaserer om,- selve bevisstheten på egojenter typ influenser, oversminket, fillers, silikon pupper, sprettrompe, ansiktsoperert. Tror de er verdens kuleste og vakreste,- PØH! Usminkede, naturlige jenter/damer, kan godt ha litt former også, pluss en del andre kriterier er noe jeg kan fantasere om. Anonymkode: f710d...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet i går, 12:44 #19 Del Skrevet i går, 12:44 i 99% av tilfellene er det en person jeg har svært sterk mental og seksuell connection med, og de siste årene har det nesten vært utelukkende min partner. Noen ganger kan det være tidligere partnere, og gjerne spesifikke situasjoner som var svært tennende der og da, eller at jeg tenker på hvordan det ville vært og gjøre nye ting med dem som jeg har utforsket de siste årene. Tror ikke jeg har fantasert om fremmede siden jeg var tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Det er ofte partneren og spesielt i perioder hvor sexlivet er bra. Hvis sexlivet er i en bølgedal så fantaserer jeg selvfølgelig mer om andre. Det kvinner jeg kjenner og har en connection med. Sånn at det går an å fantasere seg at vi var sammen, selv om det ikke er aktuelt i praksis. Nesten aldri kjendiser for min del. Anonymkode: 59fb0...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå