AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:49 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:49 Dette har ikke skjedd meg før, blødde som normalt i pillefri uke, tok p pille som normalt etter den uken. Blødde ikke i 4 dager, så har jeg nå blødd i snart 3 uker til tross for at jeg tar p pillen til samme tid hver dag. Hva kan dette være? Har gått på denne pillen i 5 mnd nå, graviditet og fødsel nummer tre før dette. Anonymkode: 73427...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Bytte til spiral? Det er vel ikke så vanlig å gå på p-piller når man har barn eller? Anonymkode: e5606...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:03 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Går du på andre medisiner? Anonymkode: 01220...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #4 Del Skrevet i går, 08:49 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bytte til spiral? Det er vel ikke så vanlig å gå på p-piller når man har barn eller? Anonymkode: e5606...1ea Hæ? Det er vanlig å gå på p piller når man ikke vil ha flere barn. Spiral fikk jeg vanncyster av, så det ville jeg ikke ha. P sprøyte økte vekten min kraftig. P piller er egentlig eneste løsning. Anonymkode: 73427...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #5 Del Skrevet i går, 08:50 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Går du på andre medisiner? Anonymkode: 01220...146 Nei. Ingen andre medisiner, kun allergimedisin. Anonymkode: 73427...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:08 #6 Del Skrevet i går, 09:08 Anbefaler sterilisering hvis en har fått de barna en vil ha . Kroppen får følge naturlig syklus og det var godt å slippe p-piller og vanlig spiral. Hormonspiral hjelper på senere når en nærmer seg overgangsalderen Anonymkode: 6fea6...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:11 #7 Del Skrevet i går, 09:11 Her må du gå til gynekolog/legen asap! Uregelmessige blødninger kan være tegn på mer alvorlige sykdommer! Anonymkode: 5411d...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #8 Del Skrevet i går, 11:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anbefaler sterilisering hvis en har fått de barna en vil ha . Kroppen får følge naturlig syklus og det var godt å slippe p-piller og vanlig spiral. Hormonspiral hjelper på senere når en nærmer seg overgangsalderen Anonymkode: 6fea6...a4a Gur det mindre menssmerter da? Anonymkode: 73427...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:13 #9 Del Skrevet i går, 11:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her må du gå til gynekolog/legen asap! Uregelmessige blødninger kan være tegn på mer alvorlige sykdommer! Anonymkode: 5411d...00d For 4 år siden ble jeg konisert for cellegrad 3. Da hadde jeg illeluktende mens, ikke evig mens. Mulig det kan være noe slikt igjen likevel? Anonymkode: 73427...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:21 #10 Del Skrevet i går, 12:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gur det mindre menssmerter da? Anonymkode: 73427...e03 Det vet ikke jeg, men syklusen blir ikke påvirket av hormoner som en tilfører kroppen. Noen har større menssmerter enn andre. Anonymkode: 6fea6...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:25 #11 Del Skrevet i går, 12:25 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bytte til spiral? Det er vel ikke så vanlig å gå på p-piller når man har barn eller? Anonymkode: e5606...1ea Hva snakker du om 😂 det har da ikke noe med om man har barn eller ikke. Anonymkode: fd48d...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #12 Del Skrevet i går, 12:32 Du er ikke i starten av overgangsalderen? Anonymkode: 0a01c...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:12 #13 Del Skrevet i går, 20:12 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er ikke i starten av overgangsalderen? Anonymkode: 0a01c...f96 32 år gammel? De fleste i min familie har fått den ganske sent. Anonymkode: 73427...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå