Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har Obos banken. Synes at det er flaut å ha Obos banken fordi bankkortet er stygt..og jeg mener at appen er noe dårlig og EKSTREMT kjedelig. Jeg byttet bank fordi jeg var medlem i Obos og da fikk jeg noen fordeler i Obos banken. Som f.eks. 1,5% rente på brukskonto og gratis bankkort (jeg betaler ikke for medlemskapet mitt i Obos). Hvis jeg ikke hadde medlemskapet hadde jeg nok aldri valgt Obos banken i utgangspunktet. Det viktigste for meg nå er gode renter på sparing og sånn, fordi jeg er fortsatt ung, men nå har Obos tenkt til å endre rentene, så de er blitt noe lavere, blant annet:

Sparekonto: 4,27%
Brukskonto: 1,35%
Sparekonto egenkapital: 4,85%
BSU: 6,05%

Er det verdt det? Har tidligere vurdert å bytte til Bulder, men de har ingen BSU, men det ser ut som de har en veldig fin og imponerende bra app sammenlignet med Obos banken, og jeg har hørt mye positivt om dem generelt. Men BSU vil bli helt essensielt for meg (har ikke begynt med det enda da)

Burde jeg bytte til en annen bank eller ser rentene helt greie ut liksom selv om de har blitt lavere?

Anonymkode: 8afaf...0d6

Skrevet

haha, troll post.. "flaut å ha obos banken pga bankkortet er stygt"

get a life retard 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Har Obos banken. Synes at det er flaut å ha Obos banken fordi bankkortet er stygt..og jeg mener at appen er noe dårlig og EKSTREMT kjedelig.

Så rare argumenter for å bytte bank. Du får skjule kortet i hånda så ingen ser hvor stygt det er 😅 eller vil du kanskje heller betale for å få et penere kort? Og hva slags spenning forventer du av en bank-app? En som sletter sparepengene dine vilkårlig eller setter inn noen millioner ekstra?

Anonymkode: d8282...766

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lowkey betalt for å fått et penere kort, og snakker ikke om spenning, men er vant med at ting er oppegående og har høy standard. Obos sin bank-app er litt lavmål og har mye å lære 🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at kortet er stygt og at appen kunne vært bedre. Men jeg har vært borte i enda verre apper andre steder, og de har ganske ok vilkår. 
Det er dessuten ingen grunn til å ha alle banktjenester på samme sted. Shop rundt der det er billigst. 

Anonymkode: 3ed10...b14

AnonymBruker
Skrevet

Sparebanken 1 har veldig god app.

Anonymkode: 5fc2f...2fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde lowkey betalt for å fått et penere kort, og snakker ikke om spenning, men er vant med at ting er oppegående og har høy standard. Obos sin bank-app er litt lavmål og har mye å lære 🤞🏻

Hva savner du i appen?

Anonymkode: d8282...766

AnonymBruker
Skrevet

Å deg igjen? Du har laget et lignende innlegg før. Fikk masse reaksjoner. Så er det påanigjen!😳

Anonymkode: 52781...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...