AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Vi har veldig mange bilder og videoer av vår sønn og hans fetter sammen (de er nesten like gamle), og vi tenkte å lage en liten presentasjon til fetterens konfirmasjon i år. Men jeg trenger tips til låtvalg! Noe litt kult kompis-vibe-aktig. Når jeg søker rundt etter tips på nett så er det stort sett musikk som passer til konfirmanten fra dens egne foreldre. Anonymkode: 1b6cf...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:23 You've got a friend in me🥰 Hvis de er gode kompiser da, og det antar jeg😊 Hvis de ikke er det, kan det virke som et forsøk på å få fokuset over på din sønn og, og det passer seg ikke på en sånn dag. Anonymkode: 97dac...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:29 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:29 Lean on me. Finnes mange versjoner av den, de akustiske er fine. Jeg ville kanskje holdt meg unna originalen. Anonymkode: b163a...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå