AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Jeg har fått tilsendt ei Norgespakke og istedenfor at jeg fikk hentemelding på sms eller i post appen, så fikk jeg melding fra Digipost og måtte logge meg inn med bank Id for å få hentekoden. Er det mulig å gjøre det mer tungvint?🤨 Har mottatt mange Norges pakker de siste årene men aldri opplevd dette Anonymkode: 44fbe...d26
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Da har nok ikke avsender registrert mobilnummeret eller epostadressen på forsendelsen. Det er en forutsetning for at du skal få sms og varsel i appen. Anonymkode: ff337...ffa 2 1
HelgeK Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har fått tilsendt ei Norgespakke og istedenfor at jeg fikk hentemelding på sms eller i post appen, så fikk jeg melding fra Digipost og måtte logge meg inn med bank Id for å få hentekoden. Er det mulig å gjøre det mer tungvint?🤨 Har mottatt mange Norges pakker de siste årene men aldri opplevd dette Anonymkode: 44fbe...d26 Avsender har ikke oppgitt tlf nummer eller epost da, antar jeg. Endret 5. april av HelgeK 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da har nok ikke avsender registrert mobilnummeret eller epostadressen på forsendelsen. Det er en forutsetning for at du skal få sms og varsel i appen. Anonymkode: ff337...ffa Joda det var registrert Ts Anonymkode: 44fbe...d26
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da har nok ikke avsender registrert mobilnummeret eller epostadressen på forsendelsen. Det er en forutsetning for at du skal få sms og varsel i appen. Anonymkode: ff337...ffa Ser nå at jeg har fått hentemelding i postappen også Ts Anonymkode: 44fbe...d26
Millimani Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser nå at jeg har fått hentemelding i postappen også Ts Anonymkode: 44fbe...d26 Det hender at man får både på sms og mail/app
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Millimani skrev (19 minutter siden): Det hender at man får både på sms og mail/app Ja men hvorfor Digipost i tillegg? Ts Anonymkode: 44fbe...d26
TBL12 Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april Digipost er utviklet av Posten Norge. Mulig de sender melding i Digipost for å reklamere for tjenesten? Kostnaden for posten med å benytte sin egen tjeneste er trolig lav.
Sirah Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april Jeg har fått det en gang jeg også. Ble like overrasket som deg TS 🤷♀️ Det var en helt vanlig pakke fra Finn.no så det var ikke noe «skummelt» en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå