AnonymBruker Skrevet 5. april #21 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du forslag på noe som er bedre? Anonymkode: a1b06...338 Sight and Sound avholdt en kåring av tidenes 250 beste filmer for et par år siden. Mer enn 1600 kritikere deltok – altså stort sett folk som kan mye om film, eller iallfall mer enn den gjengse IMDb-bruker. Selv om de nå har åpna for en del online-kritikere og lista har blitt mer kommers, er det ingen Shawshank å se. Så her har du 250 filmer som er bedre: https://www.bfi.org.uk/sight-and-sound/greatest-films-all-time Anonymkode: 4d956...bc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april Fordi folk flest mener den er den beste filmen. Inkludert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #23 Del Skrevet 6. april Enig med deg - jeg ble ikke blåst av banen akkurat. Synes slutten var for dårlig - hadde store forventninger som ikke ble innfridd. Anonymkode: a431d...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #24 Del Skrevet 6. april Fordi folk flest synes den er veldig bra? Spiller ingen rolle om du er uenig i det. Anonymkode: 09a4a...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 6. april #25 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sight and Sound avholdt en kåring av tidenes 250 beste filmer for et par år siden. Mer enn 1600 kritikere deltok – altså stort sett folk som kan mye om film, eller iallfall mer enn den gjengse IMDb-bruker. Selv om de nå har åpna for en del online-kritikere og lista har blitt mer kommers, er det ingen Shawshank å se. Så her har du 250 filmer som er bedre: https://www.bfi.org.uk/sight-and-sound/greatest-films-all-time Anonymkode: 4d956...bc7 Ser ut som det er en overvekt av menn som har stemt frem de filmene, det tenkte jeg når jeg så Mulholland Drive på 8 plass...? Lost Highway er jo bedre. Husker jeg ble veldig skuffet over kritikere når Jim Jarmush' Dead Man kom, virket som ingen skjønte bæret av den, den ble slaktet nord og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #26 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vil faktisk gå så langt som å si det er ett deg problem dersom du har sett denne filmen og den ikke fikk deg til å undre… Anonymkode: d2273...287 Hva skulle man i så fall under seg over...? Anonymkode: 37880...076 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #27 Del Skrevet 6. april Maia70 skrev (1 time siden): Ser ut som det er en overvekt av menn som har stemt frem de filmene, det tenkte jeg når jeg så Mulholland Drive på 8 plass...? Lost Highway er jo bedre. Jeg syns Mulholland Drive er soleklart overlegen, men jeg er mann, da. Uansett en drøss med kvinner som stemte på Mulholland, som du kan se her: https://www.bfi.org.uk/film/784b550c-9db8-568a-8078-32b4957e2bbb/mulholland-dr Sight and Sound jobber forøvrig aktivt for å få med flere kvinner og minoriteter på kåringene, det er derfor Jeanne Dielman inntok førsteplassen (opp fra 35. plass i 2012, da den var med for første gang). Formodentlig også derfor man ser filmer som Get Out og Moonlight på lista. Har vel mine tvil om at de kommer med i 2032. Anonymkode: 4d956...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå