Kosa Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Hva er best og billig overnatting i Roma. Ønsker tre dager fra 20 april til 23. april. Gjerne del lenken.
AnonymBruker Skrevet 9. april #4 Skrevet 9. april Jeg bodde på bed and bike ikke så langt fra Petersplassen første ganga jeg var der. Det er noen år siden, men var greie priser da. De hadde også vaskemaskin, felleskjøkken og sykler til leie, så jeg syklet rundt i Roma, Sist prøvde jeg klosterovernatting ti min ganga fra Termini og et kvarters gange fra Colosseum. Enkel standard og rimelige priser. Hage utenfor, rent og eget bad. Enkel frokost inkludert i prisen så man har litt mat i magen når man starter dagen (monasterystays.com). Anonymkode: 565ed...736
MiominMio Skrevet 10. april #5 Skrevet 10. april Det er jubileums år nå i 2025 hvor det er estimert 25-30 millioner ekstra turister, så det skal godt gjøres å finne rimelige rom. Dere legger opp til å reise i tett opp i påsketiden så prisene er nok høye. Anyhow: Vi har bodd på NH Leonardo da Vinci - kort spasertur til det meste (Roma er jo sentralt uansett) Casa 901 som er veldig ikke lange veien fra Vatikanet. God tur - Roma er en helt magisk by som man ikke blir ferdig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå