AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:54 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:54 Har solkrem fra ifjor og lurer på hva holdbarhet på solkrem er? Står ikke på kremen.. Anonymkode: 9ed4f...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:59 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:59 Uåpnet holder i en evighet. Åpnet ett år, Anonymkode: faa24...042 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:01 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:01 Joda, det står på kremen. Det er en krukke med åpnet lokk, står sikkert 12M i den. Anonymkode: 693bf...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet lørdag kl 17:02 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:02 Til den er tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:02 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:02 Anonymkode: 693bf...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 22:30 #6 Del Skrevet lørdag kl 22:30 Den i frå ifjor kan nyttas i år om den ikkje har skilt seg eller luktar vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:06 #7 Del Skrevet søndag kl 19:06 Lukt på den! Om den ikke lukter vondt kan den brukes. Ville dog gått ut i fra at faktoren kanskje er litt lavere. Anonymkode: ccc28...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:07 #8 Del Skrevet mandag kl 19:07 Jeg ville vanligvis tenkt halvering av faktor etter ett års tid. Men hvis det er såpass useriøst merke at de ikke har satt på holdbarhetsmerking, så ville jeg nok tenkt ett halvt år. Anonymkode: 38536...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:21 #9 Del Skrevet mandag kl 19:21 Vil miste effekt over tid. Til ansiktet kjøper jeg nye løpende, de blir aldri eldre en seks mnd. Er også redd for at andre endringer kan gi utslett, nupper og slik. Til kroppen er jeg mer avslappet. Kan fint bruke gammel solkrem. Men kjøper alltid ny om jeg skal til et område med veldig sterk sol. Anonymkode: a2fbc...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå