AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Han har influensa. Hadde så hodeverk at jeg dro til legevakten i går. Der bekrefta de influensa... i dag har han 39,5 i feber.. og den går ikke ned med paracet . Bør jeg gi nurofen da? Hvor fort kan jeg gi det? Noen som vet? Anonymkode: b8ffa...ad6
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har influensa. Hadde så hodeverk at jeg dro til legevakten i går. Der bekrefta de influensa... i dag har han 39,5 i feber.. og den går ikke ned med paracet . Bør jeg gi nurofen da? Hvor fort kan jeg gi det? Noen som vet? Anonymkode: b8ffa...ad6 Følg instruks på pakningsvedlegget? Anonymkode: 6d51b...78f
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Forresten, hvordan bekreftet legevakten influensa på så kort tid? Anonymkode: 6d51b...78f 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forresten, hvordan bekreftet legevakten influensa på så kort tid? Anonymkode: 6d51b...78f Hodevek, magesmerter, sår hals, litt hoste, slapp. Han kjente seg såpass trygg at han ikke tok crp... Anonymkode: b8ffa...ad6
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Står ikke i pakningsvedlegget hvordan den gis når andre febernedsettende smertestillende er tatt.. ts Anonymkode: b8ffa...ad6
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forresten, hvordan bekreftet legevakten influensa på så kort tid? Anonymkode: 6d51b...78f Finnes hurtigtest vet du Anonymkode: bdce9...eb9
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står ikke i pakningsvedlegget hvordan den gis når andre febernedsettende smertestillende er tatt.. ts Anonymkode: b8ffa...ad6 Det er lov å ringe legevakten for å spørre om helseråd. Anonymkode: 9a011...9b4 1
jegerrinne Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april (endret) Her så fikk vi beskjed å gi paracet og ibux sammen. Men hadde ringt legevakt å forhørt meg først og bedt om en crp siden feberen har blitt være Endret 5. april av jegerrinne 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han har influensa. Hadde så hodeverk at jeg dro til legevakten i går. Der bekrefta de influensa... i dag har han 39,5 i feber.. og den går ikke ned med paracet . Bør jeg gi nurofen da? Hvor fort kan jeg gi det? Noen som vet? Anonymkode: b8ffa...ad6 Du må ringe legevakten for å få råd, her inne er det ikke lov å gi medisinske råd, selv om det bare er snakk om dosering av smertestillende… Anonymkode: 1dd9f...b47
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april 8 åringen her låg med influensa og høy feber i 11 dager i januar, så skjønner hvordan du har det. Paracet hadde lite virkning, men gav ikke noe annet. Han bare sov , og drakk vann. De gikk over til slutt 😊. Men det ble 2 legebesøk ,og noen telefoner til legevakt, så hvis du er usikker, så ring de. Anonymkode: a3705...3b4 1
Chara Skrevet 5. april #11 Skrevet 5. april Du kan gi paracet og nurofen sammen i verste fall, det fikk vi beskked om. Det funket gull her.
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hodevek, magesmerter, sår hals, litt hoste, slapp. Han kjente seg såpass trygg at han ikke tok crp... Anonymkode: b8ffa...ad6 Merkelig at de ikke tok crp når du først var der... Anonymkode: e83cb...6e4 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Skrevet 5. april Gå Paracet og Ibux her etter samtale med legevakt - de er veldig gode til å gi tips på telefon, ville ringt og hørt. Barnet her hadde også en feber som ikke gikk ned ved influensa i februar.. Anonymkode: 942b7...62e
AnonymBruker Skrevet 6. april #14 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han har influensa. Hadde så hodeverk at jeg dro til legevakten i går. Der bekrefta de influensa... i dag har han 39,5 i feber.. og den går ikke ned med paracet . Bør jeg gi nurofen da? Hvor fort kan jeg gi det? Noen som vet? Anonymkode: b8ffa...ad6 helt vanlig det tar tid. min hadde infulensa i mars og hadde 40 i feber i 10 dager, legen får ikke gjort så mye med infulensa, var syk i 14 dager Anonymkode: ef9ea...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #15 Skrevet 6. april Ring fastlegen hvis det ikke gir seg, for å utelukke betennelse og behov for antibiotika. Anonymkode: 14dff...fed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå