AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Altså, det er magen min.. har ibs og perioder med gass dannelse. Ja jeg er søt og chill og liker sex og slik, men jeg orker ikke holde inne fis i slike perioder. Har litt trauma fra å være i forhold med en fyr, som gjorde fis til så big deal. 😔 Jeg kan fint gå mesteparten av tiden uten å fise, men så kommer de perioder der jeg må knipe sammen hele tiden og få store smerter bare fordi kjæresten er i rommet. Eller må sitte på do i evigheter. Nå kan jeg fise når jeg skulle ønske, slipper store mageproblemer. Men jeg savner å ha kjæreste. 😔 Finnes det menn som tåler at kjæresten pumper til tider? Anonymkode: 6b7d8...105 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Vi prumper begge når vi vil og må. Anonymkode: 65194...f54 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Det er utrolig slitsomt, jeg har ingen plager med ibs eller luft, men når jeg er ilag med en mann får jeg forstoppelse og derav masse luft og blir anspent og livredd for å fise mens jeg sover for eksempel. Var på ferie med en ny kjæreste og gikk en hel uke med forstoppelse, var så vanvittig mye lyder fra magen hele turen og såå mye stress, merker jeg ikke orker tanken på kjæreste og overnatting igjen pga det der 😅 Anonymkode: 12ae7...346 3 6
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april Alle menn jeg har har vært ilag med, riktignok ikke så stort utvalg men likevel, har vært helt avslappet med dette. Anonymkode: d6493...eb9 5
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Du har ikke møtt din rette partner før dere begge er komfortable med å prompe i nærheten av hverandre. Anonymkode: fc335...dc0 8 2
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Finnes det menn som tåler at kjæresten pumper til tider? De fleste normale menn gjør det. Det er jo helt normalt. Men det finnes jo endel smågutter som skal gjøre et nummer ut av flatulens. Anonymkode: b1f39...42f 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Om du syns det er så ille, gå på do, ta noe dopapir - brett sammen - legg helt inntil anus med litt trykk - fis/promp uten lyd. Anonymkode: 4cc5c...5cd 5 2
frivis Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april slutt å spise brokkolli og bønner og slikt. altså slutt å spis grønnsaker. du spiser jo gift.
mommyaka Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april (endret) Da vil du jo aldri finne en å gifte deg med.. alle promper...finner du en du kan promper med har du funnet din store kjærlighet Endret 5. april av mommyaka
Phoenix Heart Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april Tror du at alle som har kjæreste aldri promper? 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Skrevet 5. april frivis skrev (1 minutt siden): slutt å spise brokkolli og bønner og slikt. altså slutt å spis grønnsaker. du spiser jo gift. Dummeste rådet jeg har hørt😖 Informer kjæreste om at du har ibs og produserer av og til mye gass som du ikke kan holde inne. Take it or leave it Anonymkode: b47db...9d8 4 9
Soft mann Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april Både eg og kjæresten prumper, men vi har grenser som er ganske logiske syntes vi. Ingen prump når vi lager mat eller spiser. Heller ikke under dynen. Vi er godt voksne mennesker da 1
frivis Skrevet 5. april #13 Skrevet 5. april (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dummeste rådet jeg har hørt😖 Informer kjæreste om at du har ibs og produserer av og til mye gass som du ikke kan holde inne. Take it or leave it Anonymkode: b47db...9d8 Ok, og argumentet ditt er? Grønnsaker inneholder ofte fiber og komplekse karbohydrater, som FODMAPs (fermenterbare oligo-, di-, monosakkarider og polyoler), som kan være vanskelige å fordøye for noen. I tarmen fermenteres disse av bakterier, noe som produserer gass. Dette kan føre til oppblåsthet, luft i magen og ubehag, spesielt for personer med irritabel tarmsyndrom (IBS), der tarmen er ekstra sensitiv for slike gasser og trykk. For eksempel kan grønnsaker som løk, hvitløk, bønner og kål være triggere. Hos de med IBS kan dette forverre symptomer som smerte, diaré eller forstoppelse, avhengig av individet. Å begrense høye FODMAP-grønnsaker og velge lav-FODMAP-alternativer, som gulrøtter eller squash, kan hjelpe for noen. Det beste er allikevel å kutte alle grønnsaker. Endret 5. april av frivis 3
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Altså, det er magen min.. har ibs og perioder med gass dannelse. Ja jeg er søt og chill og liker sex og slik, men jeg orker ikke holde inne fis i slike perioder. Har litt trauma fra å være i forhold med en fyr, som gjorde fis til så big deal. 😔 Jeg kan fint gå mesteparten av tiden uten å fise, men så kommer de perioder der jeg må knipe sammen hele tiden og få store smerter bare fordi kjæresten er i rommet. Eller må sitte på do i evigheter. Nå kan jeg fise når jeg skulle ønske, slipper store mageproblemer. Men jeg savner å ha kjæreste. 😔 Finnes det menn som tåler at kjæresten pumper til tider? Anonymkode: 6b7d8...105 Når du finner din person, så kan dere heller gjøre det til noe gøy. Selv om jeg skjønner at dette ikke er gøy for deg. Du er ikke i et ordentlig etablert forhold før luften kan gå fritt ut av fire hull i forholdet, kanskje fem (for de som skjønner). Anonymkode: cc0a9...f15
AnonymBruker Skrevet 5. april #15 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Altså, det er magen min.. har ibs og perioder med gass dannelse. Ja jeg er søt og chill og liker sex og slik, men jeg orker ikke holde inne fis i slike perioder. Har litt trauma fra å være i forhold med en fyr, som gjorde fis til så big deal. 😔 Jeg kan fint gå mesteparten av tiden uten å fise, men så kommer de perioder der jeg må knipe sammen hele tiden og få store smerter bare fordi kjæresten er i rommet. Eller må sitte på do i evigheter. Nå kan jeg fise når jeg skulle ønske, slipper store mageproblemer. Men jeg savner å ha kjæreste. 😔 Finnes det menn som tåler at kjæresten pumper til tider? Anonymkode: 6b7d8...105 Unnskyld at eg ler Men fising gjør alle. Vet om ei som ikke feis i det hele tatt. Måtte til legen pga smerter i magen. Legen anbefalte å fise. Og dette er ikke tull engang. Anonymkode: 3fff0...9e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #16 Skrevet 5. april Virker umulig å finne noen, om ikke i tillegg noen som godtar en dame som pumper.... Anonymkode: 6b7d8...105
AnonymBruker Skrevet 5. april #17 Skrevet 5. april Her sliter samboer med det samme, og i de periodene er det også en voldsom lukt i fisen. Da hender det at vi tar en kveld hver for oss - slik at jeg slipper å sitte i gasskammer, pluss at han føler seg mer avslappet om han er aleine. Anonymkode: b94e7...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #18 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Virker umulig å finne noen, om ikke i tillegg noen som godtar en dame som pumper.... Anonymkode: 6b7d8...105 Det finnes menn som vil bli fiset i fjeset. Anonymkode: 3ffd0...8b3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Skrevet 5. april Når du finner en som virkelig er glad i deg, så godtar han sånt. En av fordelene med å ha samboer/mann er at man kan ha et avslappet forhold til ting man ikke liker å vise sammen med fremmede. Fortell gjerne om problemet ditt, og godtar de ikke det i datingfasen, så er de ikke mye å samle på. Anonymkode: 1527c...51a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #20 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes menn som vil bli fiset i fjeset. Anonymkode: 3ffd0...8b3 Ja, damer har alltid så mange valg. Stakkars menn som fiser, det er dem som virkelig sliter. Finnes garantert ikke damer som liker slikt. Anonymkode: e30a4...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå