AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Usikker på om dette er rette plassen å poste dette innlegget, men tar sjansen 🙃 Er alenemor med dårlig råd, og har en runde med opprydding i barnas leker som ikke lenger blir brukt - for å se om noe kan selges. Fant ut at vi har tilsammen rundt 100 Hot Wheels småbiler, som jeg tenkte å legge ut samlet på Finn - men kom plutselig over flere artikler om Hot Wheels, som vistnok er ganske populære samleobjekter 🤔 Så nå lurer jeg på om det er noen "Hot Wheels nerder" her, som vet om jeg først burde finne ut om noen av bilene er verdt noe, og kanskje det er lurere å ta vare på de for barna, som en investering for de 🙃 Anonymkode: 18a43...147
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, da må de ha eske. Anonymkode: 4a1a7...9ed Uansett hvilken modell...? Er du helt sikker på dette? 😏 TS Anonymkode: 18a43...147
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uansett hvilken modell...? Er du helt sikker på dette? 😏 TS Anonymkode: 18a43...147 Jeg er 99,9% sikker på at du ikke har en spesielt verdifull Hot Wheels hjemme ja. Anonymkode: 4a1a7...9ed
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Sønnen her har en fra han var liten, hadde besøk av en kompis av gubben som samler på hot wheels og han bøy sønnen 600kr for en bil sim stod på hylla uten boks, den bilen er vel 17 år gammel Så er ikke hver gang de ønsker esken. Anonymkode: c3d74...9c0
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april Vi har flere 100 Hot Wheels og Matchbox kjøpt for 18 år siden. En del fremdeles i eske da vi hadde så mange. Bør kanskje se om noen av de er verdt noe. Anonymkode: b2617...ed4
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Se om du har noen av disse: https://www.caranddriver.com/features/g25616442/rarest-most-valuable-mattel-hot-wheels/ Den siste der er helt vanvittig. Anonymkode: addc7...d34 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #8 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Se om du har noen av disse: https://www.caranddriver.com/features/g25616442/rarest-most-valuable-mattel-hot-wheels/ Den siste der er helt vanvittig. Anonymkode: addc7...d34 TS er alenemor nå. Hun har selvfølgelig ikke biler som ble gitt ut på 60- og 70-tallet. Hun har biler gitt ut på 2010-tallet… Anonymkode: 4a1a7...9ed
AnonymBruker Skrevet 6. april #9 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS er alenemor nå. Hun har selvfølgelig ikke biler som ble gitt ut på 60- og 70-tallet. Hun har biler gitt ut på 2010-tallet… Anonymkode: 4a1a7...9ed Ok. Anonymkode: addc7...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå