Gå til innhold

Noen som har walkingpad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe en rimeligere walking pad, Kompakt Gym og slike sider selger til 3-4K. Er det verdt det eller bare tull å bruke penger på? 

Noen som har kjøpt rimeligere modeller? Har dessverre ikke råd til de dyreste som sikkert ville vært det beste kjøpet. 

Anonymkode: 9c5d4...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har kjøpt. Den er fin å bruke, men ikke like enkel å slå sammen som reklamer sier - så det blir ofte til at den står oppe. 

Anonymkode: 294b1...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har kjøpt. Den er fin å bruke, men ikke like enkel å slå sammen som reklamer sier - så det blir ofte til at den står oppe. 

Anonymkode: 294b1...607

Hva slags merke har dere/kjøpt fra?🙂 Var den dyr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min fra Power for et par måneder siden. Betalte rundt 3000 kroner for min.
Ønsket en modell med håndtak. Finner den dessverre ikke på nettsiden. 

Min funker fint, den! Obs på at den bråker en del. Bruker den med headset/musikk på, men selv da hører du den godt. 
Syns walkingpad hjemme funker fint for de dagene der dørstokkmila er lang. 

Endret av esmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en. Kosta 8000,- veldig fornøyd og lett å slå sammen. Den jeg har ikke et gelender men kan holde seg i når man går. 

Anonymkode: 7f950...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
esmer skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte min fra Power for et par måneder siden. Betalte rundt 3000 kroner for min.
Ønsker en modell med håndtak. Finner den dessverre ikke på nettsiden. 

Min funker fint, den! Obs på at den bråker en del. Bruker den med headset/musikk på, men selv da hører du den godt. 
Syns walkingpad hjemme funker fint for de dagene der dørstokkmila er lang. 

Skjønner! Vet du hvor bred din er? Synes de rimeligste modellene er litt smale. Ser for meg at jeg kommer til å tryne konstant 😅 Tror de fleste jeg har sett på er 40 cm bred å 120 cm lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en. Kosta 8000,- veldig fornøyd og lett å slå sammen. Den jeg har ikke et gelender men kan holde seg i når man går. 

Ah, ja tror jeg skal satse på en med gelender så jeg har litt støtte. Hva slags merke har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner! Vet du hvor bred din er? Synes de rimeligste modellene er litt smale. Ser for meg at jeg kommer til å tryne konstant 😅 Tror de fleste jeg har sett på er 40 cm bred å 120 cm lang. 

Jeg fant den: https://www.power.no/klokker-og-trening/trening/treningsutstyr/urevo-foldi-mini-tredemoelle-for-gaaingloeping/p-3704872/ (utsolgt, men da får du hvertfall se modellen)

Den har målene: 100 x 40 cm 

Jeg kjøpte walkingpad med gelender/håndtak nettopp fordi jeg var redd for å tryne 😅 
Det har gått kjempefint, den har en "klips" du kan feste på tightsen din slik at gåbåndet stopper hvis du tryner. 
Det har ikke skjedd enda, og jeg er over gjennomsnittet klumsete av meg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ah, ja tror jeg skal satse på en med gelender så jeg har litt støtte. Hva slags merke har du? 

IMG_0502.thumb.png.a7fbbd9326e66b66db3241831571a1c4.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...