AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april I flere måneder har jeg tenkt at jeg må gå fra samboeren min. Han eskalerer stadig i sitt reaksjonsmønster, gir meg skylden for alle konflikter og har null selvinnsikt. Jeg er rett og slett fanget i et psykisk voldelig forhold, og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjennomføre et brudd. For et par dager siden så sa jeg eksplisitt at forholdet vårt var over (i en konflikt hvor han var veldig truende), men han tok meg åpenbart ikke på alvor. Nå er han fremdeles sur på meg pga konflikten vi har vært i, og går aktivt inn for å straffe meg ved å oppføre seg veldig ubehagelig, kalle meg nedlatende ting, være truende i kroppsspråket og forteller meg alt som er galt med meg. Jeg fortalte han til og med at jeg har vært i kontakt med krisesenteret pga hans oppførsel den seneste tiden, og hvordan han har behandlet meg, og han brydde seg ikke nevneverdig. Det var HAN det var synd på, fordi JEG fikk han til å reagere på den måten, jeg har skapt han til den han er mot meg. Hvordan gjennomfører jeg et brudd med en psykisk voldelig person? Jeg har ikke et nettverk og sliter også mye med at jeg er fanget i et traumebånd. Noen som har gjennomgått noe lignende og har noen gode råd? Anonymkode: b860b...169 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Ikke konfronter en truende mann. Jatt med de neste ukene har mens du planlegger. Gå igjennom økonomi, spar så mye penger du kan . Gå igjennom tingene dine, send det du ikke trenger på loppemarked. Samle pass og viktige papirer og oppbevar det hos dine foreldre eller noen du stoler på så du kan dra øyeblikkelig dersom han blir truende igjen. Kanskje det er bedre å søke jobb et annet sted og flytte, hvis du ikke har nettverk der du er, og det kan hjelpe å komme seg vekk? Anonymkode: 0ccf3...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): I flere måneder har jeg tenkt at jeg må gå fra samboeren min. Han eskalerer stadig i sitt reaksjonsmønster, gir meg skylden for alle konflikter og har null selvinnsikt. Jeg er rett og slett fanget i et psykisk voldelig forhold, og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjennomføre et brudd. For et par dager siden så sa jeg eksplisitt at forholdet vårt var over (i en konflikt hvor han var veldig truende), men han tok meg åpenbart ikke på alvor. Nå er han fremdeles sur på meg pga konflikten vi har vært i, og går aktivt inn for å straffe meg ved å oppføre seg veldig ubehagelig, kalle meg nedlatende ting, være truende i kroppsspråket og forteller meg alt som er galt med meg. Jeg fortalte han til og med at jeg har vært i kontakt med krisesenteret pga hans oppførsel den seneste tiden, og hvordan han har behandlet meg, og han brydde seg ikke nevneverdig. Det var HAN det var synd på, fordi JEG fikk han til å reagere på den måten, jeg har skapt han til den han er mot meg. Hvordan gjennomfører jeg et brudd med en psykisk voldelig person? Jeg har ikke et nettverk og sliter også mye med at jeg er fanget i et traumebånd. Noen som har gjennomgått noe lignende og har noen gode råd? Anonymkode: b860b...169 KOM DEG I SIKKERHET FØRST! IKKE GJØR DET SLUTT I SAMME ROM!!!! IKKE BLI EN DEL AV PARTNERDRAPSSTATISTIKKEN Anonymkode: 6c2a4...abd 1
PM75 Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april Prat med krisesenteret og få råd om hvordan du kan gjøre dette på tryggest mulig måte. 1
Trolltunge Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april Ikke snakk mer om brudd, men planlegg, gjør deg klar, og dra.
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): I flere måneder har jeg tenkt at jeg må gå fra samboeren min. Han eskalerer stadig i sitt reaksjonsmønster, gir meg skylden for alle konflikter og har null selvinnsikt. Jeg er rett og slett fanget i et psykisk voldelig forhold, og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjennomføre et brudd. For et par dager siden så sa jeg eksplisitt at forholdet vårt var over (i en konflikt hvor han var veldig truende), men han tok meg åpenbart ikke på alvor. Nå er han fremdeles sur på meg pga konflikten vi har vært i, og går aktivt inn for å straffe meg ved å oppføre seg veldig ubehagelig, kalle meg nedlatende ting, være truende i kroppsspråket og forteller meg alt som er galt med meg. Jeg fortalte han til og med at jeg har vært i kontakt med krisesenteret pga hans oppførsel den seneste tiden, og hvordan han har behandlet meg, og han brydde seg ikke nevneverdig. Det var HAN det var synd på, fordi JEG fikk han til å reagere på den måten, jeg har skapt han til den han er mot meg. Hvordan gjennomfører jeg et brudd med en psykisk voldelig person? Jeg har ikke et nettverk og sliter også mye med at jeg er fanget i et traumebånd. Noen som har gjennomgått noe lignende og har noen gode råd? Anonymkode: b860b...169 Narsisst... Kom deg vekk NO! Anonymkode: 53a72...fee
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Skrevet 5. april Føler så inderlig med deg! ❤️❤️❤️ Jeg var så heldig å ha foreldre å dra hjem til etter bruddet. I din situasjon er det nok best å følge rådene du har fått her, planlegg, dra til et trygt sted (krisesenter) og gjennomfør bruddet derfra. Lykke til❤️ Anonymkode: f4b4a...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå