AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Skrevet 5. april Har tørr hodebunn og litt hårtap. Finnes det en hårolje spesielt for hodebunn som er bra? Anonymkode: 7a9fe...66f
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Skrevet 5. april Har ikke tips om olje men Heal serien til Maria Nila har hjulpet kjempemasse på hodebunnen min, bruker shampo og balsamen, tror kanskje det finnes en olje i serien og, men den har jeg ikke testa. Den serien skal vel også inneholde noe som kan fremme hårvekst. Anonymkode: 38853...43d
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har ikke tips om olje men Heal serien til Maria Nila har hjulpet kjempemasse på hodebunnen min, bruker shampo og balsamen, tror kanskje det finnes en olje i serien og, men den har jeg ikke testa. Den serien skal vel også inneholde noe som kan fremme hårvekst. Anonymkode: 38853...43d Ah ok. Jeg noterer meg det. Er verdt å sjekke det ut 🙂 Anonymkode: 7a9fe...66f
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Rosmarinolje. Anonymkode: 2c75f...8bd Takk for tips. Skal lese litt om den.Ser de selger den på vita og apoteket 🙂 Anonymkode: 7a9fe...66f
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for tips. Skal lese litt om den.Ser de selger den på vita og apoteket 🙂 Anonymkode: 7a9fe...66f Vossabia har også en variant av denne. Anonymkode: d94e6...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå