Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 40 årene og har over lengre tid hatt litt hårtap. Jeg ønsker å farge håret hjemme for å dekke gråe hår men er veldig redd for hårtap under farging. Noen som vet om tilfeller med hjemme farging og hårtap?

Anonymkode: 53788...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns selv jeg mistet mye hår når jeg drev med hjemmefarging, det ble bedre når jeg begynte å farge det hos frisør. Men vet ikke om det nødvendigvis har en sammenheng, det kan jo ha vært andre ting som påvirket. 

Anonymkode: df1d7...883

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg syns selv jeg mistet mye hår når jeg drev med hjemmefarging, det ble bedre når jeg begynte å farge det hos frisør. Men vet ikke om det nødvendigvis har en sammenheng, det kan jo ha vært andre ting som påvirket. 

Anonymkode: df1d7...883

Takk for svar 🙂 Ja det kan jo være det er bedre å gjøre det hos frisør, men det er veldig mye dyrere. Det er nok kanskje lurt istedetfor å risikere mere hårtap. Jeg må tenke meg om 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37, og har farget hår siden jeg var 14år. Jeg har i de 3 siste årene begynt å miste en god del hår under hjemme farging. Men også etter jeg har dusjet. Jeg har alltid røyta veldig når jeg har gredd meg, både vått og tørt hår, men som sagt, de 3 siste årene har blitt skikkelig ille. 
Men jeg klarer ikke å la være å farge håret heller🙈 Så jeg kan vel skylde meg litt sjæl. Men jeg klarer heller ikke å finne noen sjampo og balsam som fungerer for håret mitt. Har prøvd det meste nå. 

Anonymkode: 226cf...ee4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er 37, og har farget hår siden jeg var 14år. Jeg har i de 3 siste årene begynt å miste en god del hår under hjemme farging. Men også etter jeg har dusjet. Jeg har alltid røyta veldig når jeg har gredd meg, både vått og tørt hår, men som sagt, de 3 siste årene har blitt skikkelig ille. 
Men jeg klarer ikke å la være å farge håret heller🙈 Så jeg kan vel skylde meg litt sjæl. Men jeg klarer heller ikke å finne noen sjampo og balsam som fungerer for håret mitt. Har prøvd det meste nå. 

Ja, er litt redd for det, at man mister hår ved hjemme farging. Etter tips i tråden om rosmarinolje så fant jeg en som både inneholder rosmarin og castor olje som vistnok skal være bra sammen for hår og hodebunn. Jeg bestilte en nå på vita for å teste ut litt før jeg evt farger håret. Den jeg kjøpte heter AYUMI Growth hair oil. Jeg har heller ikke funnet noen shampo og balsam som har hjulpet meg, så i samme båt 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, er litt redd for det, at man mister hår ved hjemme farging. Etter tips i tråden om rosmarinolje så fant jeg en som både inneholder rosmarin og castor olje som vistnok skal være bra sammen for hår og hodebunn. Jeg bestilte en nå på vita for å teste ut litt før jeg evt farger håret. Den jeg kjøpte heter AYUMI Growth hair oil. Jeg har heller ikke funnet noen shampo og balsam som har hjulpet meg, så i samme båt 🙂

Så på den olja nå, lurer på om jeg skal kjøpe den, og teste den ut☺️ Kanskje den funker! 
siste sjampo jeg kjøpe, det var moroccanoil sjampo og balsam, men den gjorde det bare enda verre for håret. Så den skal jeg aldri mer kjøpe. I tillegg var den dyr. Så håper jeg finner noe snart som fungerer..  Håper du også gjør det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...