AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:26 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:26 Hei alle sammen! Jeg trenger sårt hjelp, jeg er nødt til å skaffe meg jobb ASAP. Trenger derfor hjelp til hva jeg må ha med i CV for søk til eksempel butikk, bensinstasjon eller annet. For tiden bygger jeg på med master fra bachelor, så jeg har allerede utdanning og en solid akademisk CV som har landet meg flere intervjuer, men fortsatt ingen jobb. Jeg innser nå at jeg burde ha søkt oftere allerede fra i fjor for å kunne ha hatt bedre sjanse til å lande relevant jobb nå. Nå må jeg lage en ny CV som kan brukes til å søke noe midlertidig. Hva skal jeg ha med på den CV-en? Har lest litt her inne at man ikke skal ha med utdanning da man kan virke «over kvalifisert» til eksempelvis butikkjobb, så jeg vet ikke hva jeg skal ha med. All erfaringen min har vært relatert til selve utdanningen ved at jeg har vært studentassistent og hatt diverse internships. Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: c28f4...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:48 #2 Del Skrevet i går, 00:48 Hvis du ikke har hatt noen jobb de siste 5 årene så må du nok belage deg på å ta med utdanningen. Hvorfor skal du ha midlertidig og ikke relevant? Er vel bedre å gå direkte på relevant jobb i stedet? Det kan også være noen sommerjobber og internships som fortsatt ikke er besatte, så de kan du jo søke. Anonymkode: 6366b...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #3 Del Skrevet i går, 09:19 Ta kontakt med et karrieresenter i fylket ditt eller karriereveiledning.no, så får du hjelp helt gratis. Skjønner godt at du spør. Lykke til! - Alle karrieresentre i landet - Karrierereveiledning.no Anonymkode: 66688...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå