AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:23 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:23 Jeg er 95 kg og 1.74 høy. Går på fjellet hver dag. Faster 16-18 timer hver dag. Spiser: første måltid rundt kl 12 er mager cottage cheese på to stk "riskjeks" (friggs sin mais & chia ) Andre måltid rundt kl 15 er en protein pudding eller proteinbar Tredje måltid rundt kl 18 er middag fra matkasse, så veldig ulik mat, men spiser alltid kun en porsjon. Som regel en proteknbar eller protein pudding til dessert/kveldsmat Vekta rører ikke på seg. Blir så frustrert. Prøvd å spise både mer og mindre. Spiser jeg mer, legger jeg på meg. Mistenker ekstrem lav forbrenning grunnet jojoslanker hele livet, og aldri spist særlig mye. Har vært vant til kalorier mellom 1500-2000 i mange år og kun lagt på meg av det. Må ned i så få kalorier for å gå ned. Skjønner ikke. Ikke lavt stoffskifte eller diabetes...Men mistenker insulinresistens og/pcos Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:25 Glemte du å skrive alt du drikker? Anonymkode: 047fe...792 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:26 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Glemte du å skrive alt du drikker? Anonymkode: 047fe...792 Jeg drikker kun vann Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet lørdag kl 15:27 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:27 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 95 kg og 1.74 høy. Går på fjellet hver dag. Faster 16-18 timer hver dag. Spiser: første måltid rundt kl 12 er mager cottage cheese på to stk "riskjeks" (friggs sin mais & chia ) Andre måltid rundt kl 15 er en protein pudding eller proteinbar Tredje måltid rundt kl 18 er middag fra matkasse, så veldig ulik mat, men spiser alltid kun en porsjon. Som regel en proteknbar eller protein pudding til dessert/kveldsmat Vekta rører ikke på seg. Blir så frustrert. Prøvd å spise både mer og mindre. Spiser jeg mer, legger jeg på meg. Mistenker ekstrem lav forbrenning grunnet jojoslanker hele livet, og aldri spist særlig mye. Har vært vant til kalorier mellom 1500-2000 i mange år og kun lagt på meg av det. Må ned i så få kalorier for å gå ned. Skjønner ikke. Ikke lavt stoffskifte eller diabetes...Men mistenker insulinresistens og/pcos Anonymkode: 1e26b...c27 Den eneste forklaringen er at du undervurderer kaloriinntaket ditt. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet lørdag kl 15:28 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Altså, du får i deg flere kalorier enn du tror. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:28 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Hvor lenge har du holdt på? Anonymkode: 73634...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet lørdag kl 15:29 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Snakk med lege, om det du skriver stemmer så er det helt klart noe som burde undersøkes videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet lørdag kl 15:29 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Hvor lenge har du prøvd? Det tar ca en måned før kroppen slipper tak i fettet. Eller så har du ikke tatt med det du reelt sett spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:30 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:30 Enten jukser du eller så lyver du. Hadde du forbrent mer enn du inntar så går vekten ned. Anonymkode: 9cdde...849 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:32 #10 Del Skrevet lørdag kl 15:32 Kygos skrev (Akkurat nå): Den eneste forklaringen er at du undervurderer kaloriinntaket ditt. Nei det gjør jeg ikke. Blir så lei av at folk tror det bare handler om kalorier inn/ut. Jeg snacker ikke. Har ikke engang cheat days. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye vanskeligere for meg å gå ned enn andre. Jeg har spist kjempe usunt tidligere, så det er derfor jeg har kommet opp i den vekten jeg er, men jeg har aldri spist nye. Og aldri brukt mat som trøst e.l. Bare spist veldig feil pga latskap. Men nå har jeg altså spist sunt i flere måneder og har kun gått ned 2 kg... Anonymkode: 1e26b...c27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:32 #11 Del Skrevet lørdag kl 15:32 Du får i deg mer enn du tror, hadde du vært i kaloriunderskudd over tid så hadde du gått ned. Anonymkode: cc370...7cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:32 #12 Del Skrevet lørdag kl 15:32 ashley jackson skrev (3 minutter siden): Hvor lenge har du prøvd? Det tar ca en måned før kroppen slipper tak i fettet. Eller så har du ikke tatt med det du reelt sett spiser. Fire måneder 🤯 Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet lørdag kl 15:33 #13 Del Skrevet lørdag kl 15:33 ashley jackson skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har du prøvd? Det tar ca en måned før kroppen slipper tak i fettet. Eller så har du ikke tatt med det du reelt sett spiser. En måned? Hva i alle dager bygger du dette på? Kroppen vil begynne å tære på fettlageret så snart du er i et kalorierunderskudd, det er hele funksjonen dette lageret har. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:33 #14 Del Skrevet lørdag kl 15:33 Kygos skrev (4 minutter siden): Altså, du får i deg flere kalorier enn du tror. Da må det jo være fra matkassen, for det i mellom er det full kontroll. Ligger aldri noe særlig over 1200 kalorier ? Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet lørdag kl 15:38 #15 Del Skrevet lørdag kl 15:38 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det gjør jeg ikke. Blir så lei av at folk tror det bare handler om kalorier inn/ut. Jeg snacker ikke. Har ikke engang cheat days. Jeg forstår ikke hvorfor det er så mye vanskeligere for meg å gå ned enn andre. Jeg har spist kjempe usunt tidligere, så det er derfor jeg har kommet opp i den vekten jeg er, men jeg har aldri spist nye. Og aldri brukt mat som trøst e.l. Bare spist veldig feil pga latskap. Men nå har jeg altså spist sunt i flere måneder og har kun gått ned 2 kg... Anonymkode: 1e26b...c27 Da er du i et marginalt underskudd. Du bør tenke nøye gjennom hva du faktisk får i deg i løpet av en uke. Hvis du tracker kaloriene og bergner et underskudd på 500 kcal per dag, så vil du miste 0,5 kg per uke. Jeg er 99,99% sikker på at du ikke har en fysiologisk tilstand som motvirker disse fysiske forutsetningene. Endret lørdag kl 15:39 av Kygos 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 #16 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Jeg begynner å mistenke at det er noe galt med badevekten min, for den kan vise opp til 2 kg ene eller andre veien på flere veiinger samme tidspunkt 😅 Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:39 #17 Del Skrevet lørdag kl 15:39 Løft vekter. Da begynner det. Anonymkode: 04c02...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #18 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Kygos skrev (1 minutt siden): Da er du i et marginalt underskudd. Du bør tenke nøye gjennom hva du faktisk får i deg i løpet av en uke. Hvis du tracker kaloriene og bergner et underskudd på 500 kcal per dag, så vil du miste 0,5 kg per uke. Jeg er 99,99% sikker på at du har en fysiologisk tilstand som motvirker disse fysiske forutsetningene. Mener du nå at du er sikker på at jeg ikke har et fysiologisk problem og at mellom 1000-1200 kalorier er marginalg underskudd? Anonymkode: 1e26b...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #19 Del Skrevet lørdag kl 15:44 Har du målt deg istedenfor vekt? Anonymkode: 73634...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:46 #20 Del Skrevet lørdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du målt deg istedenfor vekt? Anonymkode: 73634...c99 Ja. Gått inn 4 cm i midja Anonymkode: 1e26b...c27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå