AnonymBruker Skrevet 7. april #21 Del Skrevet 7. april Jeg er veldig fornøyd med Änglamark. Bruker bare deres vaskemidler til klesvask nå. De lukter virkelig ingenting. Jeg hater lukt av vaskemidler, og kan få migrene av selv den minste lille lukt. Er veldig fornøyd med hvor nøytrale Änglamarks vaskemidler er. Man kan ikke kjenne noe på tøyet. F.eks. Milo etterlater en fettete hinne på tøyet, men det slipper man med Änglamark. Enda et pluss er at de er veldig drøye, man skal bruke en mye mindre mengde. Anonymkode: 61a38...eaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #22 Del Skrevet 7. april Stinali skrev (På 5.4.2025 den 21.00): Ikke flekkfjerning, men det at det ikke blir så tykt over tid når det blir stående og dermed ikke kan brukes. Da har du nok ikke ristet det godt nok opp før du har begynt å bruke det. Det er jo bare å ha i litt vann og riste, så går det helt greit å bruke. Jeg er forøvrig fornøyd med Unik sitt vaskemiddel til ull og silke. Anonymkode: e5ce7...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #23 Del Skrevet 8. april Jeg er veldig fornøyd med Klar. Den har en svak duft, men jeg er veldig duftsensitiv og det går helt fint for meg. Mest når det henger til tørk, knapt merkbart ved bruk. Anonymkode: 590b7...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. april #24 Del Skrevet 8. april (endret) Stinali skrev (På 5.4.2025 den 17.16): Irriterer meg over Milo så nå er jeg på utkikk etter et annet merke. Det er ikke ofte jeg vasker ull så vaskemiddel og tøymykner blir ikke brukt så ofte. Særlig tøymykner fra Milo blir så tykt når det blir stående. Ser at det faktisk ikke løser seg opp ordentlig i doseringsskuffen på vaskemaskinen. Har prøvd å blande ut med vann og å riste flaske. Fungerer dårlig. Så hvilket merke er du fornøyd med og som kan erstatte Milo. Samme opplevelse her. Så ut som det hadde eksplodert (!) nedi skuffen på vaskemaskina når jeg åpnet den etter å ha vasket ull og brukt Milo skyllemiddel også. Jeg har etter det tatt sjansen på å bare bruke vanlig, parfymefritt skyllemiddel til ullsokkene mine når de vaskes. Bruker Milo vaskemiddel, men altså vanlig, parfymefritt skyllemiddel. Det har gått fint. Jeg har også ullpledd i stua, og bruker samme metode der. Ikke merket noe negativt ved å bruke vanlig skyllemiddel i stedet for et spesielt for ull... Ellers har jeg sett at Milo har kommet i parfymefri variant også, noe som er bra, fordi den gamle typen (som jeg har) OSER virkelig av parfyme, noe jeg misliker. Endret 8. april av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå