AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:05 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:05 Hvis ja, hvorfor? Anonymkode: 5a2a4...a22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:23 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:23 Begge deler er utroskap. Det er lettere å tilgi og komme over fysisk utroskap som en uheldig episode, enn det som varer over tid. Tillit er noe som må bygges. Hvor lang tid det tar avhenger av de som er involvert. På meg så virker det ikke som alle forstår hva tillit egentlig er. Det har jeg erfart mange ganger. Anonymkode: b5eb0...c7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 16:14 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:14 Jeg synes begge deler er like ille 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:19 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis ja, hvorfor? Anonymkode: 5a2a4...a22 Emosjonell er grusomt fordi man faktisk ville ha den andre personen på alle måter. Fysisk er grusomt fordi man ville ha en annen hvem som helst seksuelt. Begge deler er forferdelig. Anonymkode: 710be...f64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:25 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:25 tilbøyelig til å være enig med AB over som sier emosjonelt fordi det stikker dypere, det er mer følelser enn "bare et knull" Anonymkode: 1b68b...b9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 16:36 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:36 Det er lett å tenke seg et utall scenarier hvor emosjonell utroskap er verst. Jeg har vært på mitt laveste som partner når jeg var emosjonelt, men ikke fysisk utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:40 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:40 Emosjonelt utroskap stikker dypere enn fysisk utroskap, men begge deler er vanskelig å takle!! Anonymkode: 1c052...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:52 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:52 Som mann vil jeg si at for menn flest så er fysisk utroskap verst, men begge deler er veldig ille (for begge parter). Mye menn her inne på KG som kicker på dama ligger med andre, men det kan umulig være representativt. Anonymkode: 9f47a...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:53 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Begge deler er et kjempesvik. Opplevde begge deler for ett år siden. Jeg føler at det emosjonelle var det verste. De møttes og sendte masse upassende meldinger bak ryggen min i lang tid, etter å ha vært fysisk utro først. Hadde det bare vært den kvelden, så kanskje jeg kunne tilgitt det, men det var det ikke. Han ville heller ha henne enn meg. Anonymkode: d2518...303 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:56 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann vil jeg si at for menn flest så er fysisk utroskap verst, men begge deler er veldig ille (for begge parter). Mye menn her inne på KG som kicker på dama ligger med andre, men det kan umulig være representativt. Anonymkode: 9f47a...305 Du kan ikke sammenligne disse to tingene. Utroskap handler om svik og gå bak ryggen på den andre. Det er mistillit. Å ha et ønske om å dele partneren sin på bakgrunn av tenningsmønster, blir noe helt annet. Da er fokuset på å dele, gleden og nytelse. Det er stor forskjell på mentaliteten bak disse handlingene. Det må man skille på. Anonymkode: b5eb0...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:48 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du kan ikke sammenligne disse to tingene. Utroskap handler om svik og gå bak ryggen på den andre. Det er mistillit. Å ha et ønske om å dele partneren sin på bakgrunn av tenningsmønster, blir noe helt annet. Da er fokuset på å dele, gleden og nytelse. Det er stor forskjell på mentaliteten bak disse handlingene. Det må man skille på. Anonymkode: b5eb0...c7f Bullshit! Jeg skjønner hva du skriver, men det henger sammen på et eller annet vis. Menn som ønsker at kompisene skal pule dama har selvsagt formening i denne saken. De ønsker normalisering av sin atferd, som alle andre. Hva tror du de skriver? De skriver selvsagt at fysisk utroskap er helt greit, ser på det som en kinkig lek. Sånn er det ikke for menn flest. Som «normal» hetro prøver jeg bare si at sånn er det ikke. Anonymkode: 9f47a...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet lørdag kl 21:52 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Begge deler er like ille, men aller mest redd er jeg for økonomisk utroskap. Fysisk og emosjonelt utroskap, da kan man bare gå fra vedkommende. Ved økonomisk utroskap vil man gjerne få selve fremtidsgrunnlaget ødelagt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:58 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bullshit! Jeg skjønner hva du skriver, men det henger sammen på et eller annet vis. Menn som ønsker at kompisene skal pule dama har selvsagt formening i denne saken. De ønsker normalisering av sin atferd, som alle andre. Hva tror du de skriver? De skriver selvsagt at fysisk utroskap er helt greit, ser på det som en kinkig lek. Sånn er det ikke for menn flest. Som «normal» hetro prøver jeg bare si at sånn er det ikke. Anonymkode: 9f47a...305 Om dama er enig og med på det, så er det ikke sammenlignbart. Det er forskjellen. Get a grip. Anonymkode: b5eb0...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:59 #14 Del Skrevet lørdag kl 21:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dama er enig og med på det, så er det ikke sammenlignbart. Det er forskjellen. Get a grip. Anonymkode: b5eb0...c7f Fuck you Anonymkode: 9f47a...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #15 Del Skrevet lørdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bullshit! Jeg skjønner hva du skriver, men det henger sammen på et eller annet vis. Menn som ønsker at kompisene skal pule dama har selvsagt formening i denne saken. De ønsker normalisering av sin atferd, som alle andre. Hva tror du de skriver? De skriver selvsagt at fysisk utroskap er helt greit, ser på det som en kinkig lek. Sånn er det ikke for menn flest. Som «normal» hetro prøver jeg bare si at sånn er det ikke. Anonymkode: 9f47a...305 Hvis begge parter er enige i at det er greit at en av dem (eller begge) har sex med andre, så er det jo ikke utroskap. Man er ikke troløs om man handler i felles tro og enighet. Anonymkode: e49a5...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #16 Del Skrevet lørdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis begge parter er enige i at det er greit at en av dem (eller begge) har sex med andre, så er det jo ikke utroskap. Man er ikke troløs om man handler i felles tro og enighet. Anonymkode: e49a5...7f3 Fokus på tema. Du sporer helt av og ødelegger tråden. Anonymkode: 9f47a...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:36 #17 Del Skrevet lørdag kl 22:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ikke sammenligne disse to tingene. Utroskap handler om svik og gå bak ryggen på den andre. Det er mistillit. Å ha et ønske om å dele partneren sin på bakgrunn av tenningsmønster, blir noe helt annet. Da er fokuset på å dele, gleden og nytelse. Det er stor forskjell på mentaliteten bak disse handlingene. Det må man skille på. Anonymkode: b5eb0...c7f Jeg tror ikke han du svarte sammenlignet det. Han skrev at for menn var nok fysisk det verste, og viste til at mange menn på kg tente på å dele dama si, I KONTRAST til det han skriver. Og samtidig understreker at det likevel umulig kan være normen hos menn. Anonymkode: 5b376...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Begge deler er utroskap. Det er lettere å tilgi og komme over fysisk utroskap som en uheldig episode, enn det som varer over tid. Tillit er noe som må bygges. Hvor lang tid det tar avhenger av de som er involvert. På meg så virker det ikke som alle forstår hva tillit egentlig er. Det har jeg erfart mange ganger. Anonymkode: b5eb0...c7f Feil, det er kanskje lettere for deg som kvinne - men for meg som er mann er fysisk utroskap det absolutt verste og helt utilgivelig!! Anonymkode: 6f63e...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Feil, det er kanskje lettere for deg som kvinne - men for meg som er mann er fysisk utroskap det absolutt verste og helt utilgivelig!! Anonymkode: 6f63e...dbc Lettere for meg som kvinne. For et absurd utsagn. Jeg kan tilgi. Glemme det gjør jeg ikke. Tilgivelse gjør meg godt. Å være bitter hjelper ingenting. Anonymkode: b5eb0...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): tilbøyelig til å være enig med AB over som sier emosjonelt fordi det stikker dypere, det er mer følelser enn "bare et knull" Anonymkode: 1b68b...b9d Ja, helt enig ! Emosjonellt og økonomisk er mye verre. En engangsutskeielse i fylla kan tilgis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå