Anol Skrevet lørdag kl 14:54 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:54 Hund min var tidlig i uken å fjernet klokapsel pga skade. Han vil ikke ha på skjerm på hode. Virke så han blir deprimert. Har på sokk. Men han vasker på sokken så den blir våt. Og område skal være reint å tørt. Noen med råd og tips? Noen veterinær her? Jeg er så fortvilet. Kommer litt puss ut rundt det som er igjen. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bdog Skrevet lørdag kl 15:49 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:49 Det finnes også andre «skjermer» Min hund fikk en som ser ut som en badering, oppblåsbar som du fester rundt halsbåndet. Funket veldig bra. Er og få kjøpt i dyrebutikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:24 #3 Del Skrevet søndag kl 11:24 Ha på krage!!! Hilsen dyrlege. Anonymkode: 67225...03a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet søndag kl 12:10 #4 Del Skrevet søndag kl 12:10 "Vil ikke"? Det er en hund🙄 Ta på krage, det går seg til. Bedre enn at såret blir betent og (mer) vondt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #5 Del Skrevet søndag kl 12:36 Finnes ingen dyr som vil ha på seg krage... Man vil heller ikke ha på gips i flere uker om man har brukket et ben, men man må det for at det skal bli bedre. Anonymkode: 5e716...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:50 #6 Del Skrevet søndag kl 12:50 no problem. Ha på krage. Mine har aldri likt det heller. Men de stanger inni div dører og møbler i starten og synes seff at det ikke er noe stas🤣 og så går det seg til🤩 Anonymkode: cdcd8...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:24 #7 Del Skrevet søndag kl 16:24 Livets harde skole, sett på den skjermen og la bikkja deppe. Anonymkode: 1d55f...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #8 Del Skrevet i går, 07:20 Jeg ga min pause fra skjerm ved å ha på en plastpose og ny sokk over. Da holdt den innerste sokken seg tørr, selv om han sleika. Men hvis jeg ikke kunne være til stede og passe nøye på, ble det skjerm. Oppblåsbar funka ikke på min, han klarte å strekke seg så han nådde forlabben uansett ... Anonymkode: a6190...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:28 #9 Del Skrevet i går, 07:28 Anol skrev (På 5.4.2025 den 16.54): Hund min var tidlig i uken å fjernet klokapsel pga skade. Han vil ikke ha på skjerm på hode. Virke så han blir deprimert. Har på sokk. Men han vasker på sokken så den blir våt. Og område skal være reint å tørt. Noen med råd og tips? Noen veterinær her? Jeg er så fortvilet. Kommer litt puss ut rundt det som er igjen. Hva skal jeg gjøre? Tror han blir mer deprimert hvis det blir skikkelig betent... ha på skjerm! Anonymkode: 9c170...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå