Gå til innhold

Antrekk til konfirmasjon som gjest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Den første kjolen var pen, så den kan du fint bruke i konfirmasjonen. De andre kjolene ser ut som billige postordrekjøp, samme kjole bare ulike mønstere.

Anonymkode: 6756b...9a0

Det er de samme, jeg kjøpte 2 de på zalando og de er billige og jeg bruker de på jobb 😅 er kjedelig på jobb. 

skjønner ikke hvorfor de blir vurdert, når ts har en superfin ( ser litt by malina ut ) som nr 1. 

Anonymkode: 4eaee...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

I motsetning til de fleste andre her synes jeg ikke kjole nr 1 passer så godt. I alle fall ikke hvis den er så kort som det kan se ut på bildet. Siden den nederste delen er gjennomsiktig blonde er dette i praksis en minikjole der man ser godt over midten av lårene. 

Jeg synes heller ikke at de andre kjolene er utpregede hverdagskjoler, selv om det ble nevnt. Den lysegrønne kunne passet i en konfirmasjon. Det at kjolene er gamle er helt irrelevant, så lenge de ikke er utslitt. Men igjen: det kommer helt an på lengden. 

Hvis du trenger en jakke over, ville jeg tenkt på en hvit eller lys linblazer e.l. Og nude strømpebukser er heller ikke feil. Nude strømpebukser er classy alle andre steder enn på Kvinneguiden. 😜 

Anonymkode: 1a4ac...ddd

Grunnet til at jeg nevnte at de var gamle for fordi ikke skjønte det var ts først, siden det postet med med ulike brukernavn. Trodde brukeren mente forslag til kjøp av gamle kjoler. Av de kjolene passer den lysegrønne best fargemessig, men.. ja,ja, for meg er det 100% hverdagskjoler ihvertfall. Ville aldri brukt den til « pent «. 

hvor kort den 1 er på ts kommer jo an på hennes høyde. Kan bruke en sømløs sykkelshorts under. Kan sitte med bena samle, skal sikkert ikke drikke seg dritings og slå hjul. Ja, nude strømpebukser er classy, så lenge det er riktig nyanse nude. Med strømper ser en og mer kledd ut, hvis du tenker den viser mye hud. 
synes strømper/ bare ben , jakke / ikke jakke og hva slags sko bør vurderes nærmere når man har en værmelding . Kjolen kan styles på mange måter. 

Anonymkode: 4eaee...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første var kjempefin 😊 de andre var og fine, men litt mer søndags selskap/ hverdagskjoler .

Anonymkode: 41de7...944

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
linna1987 skrev (16 timer siden):

Bilder av alle kjolene jeg har tilgjengelig😊

Syns 1,3 og 5 var fine til konfirmasjon!

Anonymkode: bfed7...80f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Skal i konfirmasjon i Mai som gjest, å lurer på hvilken kjole som passer best til det. Skulle gjjerne hatt tips til jakke over kjolen og eventuelt sko. Legger ved bilder av kjoler jeg har fra før, kanskje noen har noe forslag til meg. Kvinne 36😊

IMG_0548.png

IMG_0547.png

Anonymkode: 5334f...8dc

den første

Anonymkode: 67baa...b65

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart den første!

Jeg ville ikke valgt jakke over, det er sjelden pent med jakke til kjole. Velg en kåpe/trenchcoat - da slipper du å matche noe med kjolen, men får på en måte et eget antrekk. 

Selv ville jeg valgt nude sko til en slik kjole. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buxus skrev (12 minutter siden):

Helt klart den første!

Jeg ville ikke valgt jakke over, det er sjelden pent med jakke til kjole. Velg en kåpe/trenchcoat - da slipper du å matche noe med kjolen, men får på en måte et eget antrekk. 

Selv ville jeg valgt nude sko til en slik kjole. 

Har noen kåper hjemme👌🏻 Ei grå med hette, ei sort med hette og ei marineblå med gullknapper☺️🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan nok dessverre ikke komme med moteråd, bare måtte si at den første kjolen var kjempefin! Og trenger ingen jakke utenpå

Anonymkode: 98b52...9f8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...