AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Nå er de tilbake for fullt og det er så smertefullt. Det bruser i blodet og jeg går rett inn i et sort hull. Akkurat som en dyp depresjon hver gang. Noen som kjenner seg igjen? Begynner å lure på om det kan være noe annet? Kjennes ut som nervene mine innvendig klapper sammen. Kjenner det i hvert fiber i kropper, og jeg bare gråter. Det er så vondt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 45908...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Det er så kjipt å være syk på denne måten her. Føler med deg TS. Det du skal gjøre er å skaffe deg en time hos legen din. Med litt hjelp og støtte så kommer du deg gjennom det. ❤️ Legevakt hvis det blir uutholdelig. Anonymkode: d73c1...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april kan du sette fingeren på hva som utløser dem? Anonymkode: 647a7...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april Jeg kjenner meg igjen, og vet hvor fortvilende, sårt og jævlig det er. Det er som om kroppen imploderer og eksploderer på en gang. Helt grusomt - de verste anfallene mine kan vare opp mot fire timer, da er jeg helt utslitt etterpå. Vet du hva som utløser de? Har du hjelp? Hvordan pleier du å komme deg gjennom de? Anonymkode: 8c27e...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg kjenner meg igjen, og vet hvor fortvilende, sårt og jævlig det er. Det er som om kroppen imploderer og eksploderer på en gang. Helt grusomt - de verste anfallene mine kan vare opp mot fire timer, da er jeg helt utslitt etterpå. Vet du hva som utløser de? Har du hjelp? Hvordan pleier du å komme deg gjennom de? Anonymkode: 8c27e...416 Aner ikke hva som utløser dem, men nå har jeg dem hver dag. Begynt på zoloft igjen i håp om at det kan hjelpe, men jeg er bare fortvila. Føler at det aldri vil gå over. Jeg vet jo ikke hva jeg skal jobbe med når det bare dukker opp. Det er så vondt:( Anonymkode: 45908...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke hva som utløser dem, men nå har jeg dem hver dag. Begynt på zoloft igjen i håp om at det kan hjelpe, men jeg er bare fortvila. Føler at det aldri vil gå over. Jeg vet jo ikke hva jeg skal jobbe med når det bare dukker opp. Det er så vondt:( Anonymkode: 45908...cfb Vanlig å få litt forverring når du starter antidepressiva, kanskje det også gjør at du føler det ekstra ille nå? Det vil sannsynligvis bli bedre i løpet av kort tid og det vil garantert gå over igjen. Mens du har det slik som dette, kan du prøve å distrahere deg litt? Liker du å spille PC-spill? Kan du se på en hyggelig serie? Om du ikke greier å tenke ut noe du vil se på, kan du bare slå på TV på en tilfeldig kanal så øynene kan feste seg på noe og kanskje stjele litt av din oppmerksomhet? Ta en dusj? Anonymkode: d73c1...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå