Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har en venn på snapchat som innimellom ikke endrer posisjon på snapmap selv om jeg vet han er et annet sted. 

Nå står det feks at han var på en posisjon for 17t siden, men var aktiv for 20 min siden. Hvorfor endrer ikke posisjon seg når han er aktiv?

Vet han er i en annen by enn det står på kartet at han var for 17t siden..

Takk for svar!

Anonymkode: 99fb6...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den oppdaterer bare HAN's posisjon når han er aktiv snap.... Så om han ikke bruker/er aktiv da ser du siste kjente posisjon ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Tror posisjonen endrer seg når han faktisk trykker inn på siden som viser posisjonen.

Anonymkode: d909c...293

Skrevet

Er han forpliktet til det, altså?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan unngå at posisjonen endrer seg selv om man er inne på Snapchat-appen ved å gå til innstillinger på telefonen, posisjon, Snapchat, og velg «aldri». Da vil du kunne bruke Snapchat uten at det vises at du har vært aktiv på snapmap. Det er med andre ord en bevisst handling vennen din gjør for å ikke ta av kartet men heller ikke vise hvor personen er eller om han/hun har vært aktiv.

Anonymkode: 657d4...a84

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har to mobiler, og på snapchat må man inn og velge hvilken mobil man skal vise posisjonen fra. Om jeg da har valgt mobil1, og jeg har med mobil2 i lomma, vil posisjonen til mobil1 vises selv om jeg er et helt annet sted og bruker snapchat med mobil2

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke at man må kikke på kartet for å endre posisjon, gubben har snapmap på og vi testet litt. Den endrer seg noen ganger når han åpner snap, noen ganger ikke før han gjør noe aktivt som chatte/snappe. Han er sjelden/aldri inne og kikker på kartet selv. Men vil si snap har god nøyaktighet på hvor han er så lenge han åpner appen.

men, i en periode hadde han en telefon som var trøblete. Gikk mye i heng, ofte dårlig dekning og stedstjenester viste andre steder enn vi faktisk satt. Da var snapmap også tullete. Når han skaffet seg ny telefon ble dette borte. Så det trenger ikke å være at han skjuler noe. Men min erfaring er at snapmap både oppdaterer seg hyppig gitt at man åpner appen, og er ganske presis på posisjon.

Anonymkode: f8ec6...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...