AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Jeg og kjæresten har vært sammen i ett halvt år. I tillegg til masterstudier, jobber jeg på en ungdomsklubb som er relevant for utdanningen. Denne ungdomsklubben er på et sted med nokså heftig ungdomsmiljøet. Det siste året har det vært opp mot 7-8 dramatiske hendelser. Jeg har vært åpen om dette med kjæresten min uten å gå i detaljer (personvern). I dag snakket jeg om klubben. Han ble først fjern også sint. Jeg ble lei meg. Han forklarte at han ikke opplevde det trygt. Jeg nevnte de tiltakene vi gjør, og at det har utgjort noe positivt. At ja jeg liker ikke de dramatiske hendelsene, men at arbeidet gir meg mye mening og føles givende. Han er fortsatt sur, mener jobben min er dritt og at jeg burde finne noe annet. Jeg forstår han sikkert bare er redd for meg hvis det skulle skje meg noe, - men jeg synes han burde respektere at jeg synes jobben er givende og la det være med det. Når vi snakket i dag, ble han så sur at han dro hjem til seg selv i hylende sinne, og smalt døra i ansiktet på meg. Tanker? Anonymkode: 82cd2...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april Hylende sinne og smelling med dører er fullstendig uakseptabelt uansett situasjon. Han er problemet, ikke jobben din. Han har all rett til å være bekymra og redd for din sikkerhet, men han må også respektere dine valg og stole på at du og arbeidsplassen din også er ansvarlige og oppegående nok til å håndtere ting. Anonymkode: d12c6...c25 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 5. april #3 Del Skrevet 5. april Han bestemmer ikke hvor du skal jobbe. Ferdig snakka. Hva annet prøver han å kontrollere eller klikker i vinkel av? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5. april #4 Del Skrevet 5. april trur du skjønner selv at en sånn fyr bør du ikke satse videre på.. ham er jo værre en ungdommene om han som voksen hyler og smeller med dører og går i sinne.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #5 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tanker? Dere passer ikke sammen. Anonymkode: 4e276...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #6 Del Skrevet 5. april Jeg tenker at om du er i ditt rette element ang jobb, trivsel i livet ditt generelt ellers så har vil du måtte velge bort kjæresten for å ha det bra med deg selv. Han er ikke den rette , og han forstår heller ikke deg eller ditt engasjement. Dere er for ulike Anonymkode: 34411...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #7 Del Skrevet 5. april Han kan være genuint redd for deg. Men det han gjorde er vel den type ting som skjer på jobben din? Men han bestemmer ikke over deg. Anonymkode: f46a0...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 5. april #8 Del Skrevet 5. april Dette er jo på ingen måte normal oppførsel. Greit at han er bekymret men det der er et kontrollbehov som jeg hadde sett som skummelt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. april #9 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i ett halvt år. I tillegg til masterstudier, jobber jeg på en ungdomsklubb som er relevant for utdanningen. Denne ungdomsklubben er på et sted med nokså heftig ungdomsmiljøet. Det siste året har det vært opp mot 7-8 dramatiske hendelser. Jeg har vært åpen om dette med kjæresten min uten å gå i detaljer (personvern). I dag snakket jeg om klubben. Han ble først fjern også sint. Jeg ble lei meg. Han forklarte at han ikke opplevde det trygt. Jeg nevnte de tiltakene vi gjør, og at det har utgjort noe positivt. At ja jeg liker ikke de dramatiske hendelsene, men at arbeidet gir meg mye mening og føles givende. Han er fortsatt sur, mener jobben min er dritt og at jeg burde finne noe annet. Jeg forstår han sikkert bare er redd for meg hvis det skulle skje meg noe, - men jeg synes han burde respektere at jeg synes jobben er givende og la det være med det. Når vi snakket i dag, ble han så sur at han dro hjem til seg selv i hylende sinne, og smalt døra i ansiktet på meg. Tanker? Anonymkode: 82cd2...806 Syns han reagerer rart. Han er bekymra for deg men at han blir sur på deg sånn er rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i ett halvt år. I tillegg til masterstudier, jobber jeg på en ungdomsklubb som er relevant for utdanningen. Denne ungdomsklubben er på et sted med nokså heftig ungdomsmiljøet. Det siste året har det vært opp mot 7-8 dramatiske hendelser. Jeg har vært åpen om dette med kjæresten min uten å gå i detaljer (personvern). I dag snakket jeg om klubben. Han ble først fjern også sint. Jeg ble lei meg. Han forklarte at han ikke opplevde det trygt. Jeg nevnte de tiltakene vi gjør, og at det har utgjort noe positivt. At ja jeg liker ikke de dramatiske hendelsene, men at arbeidet gir meg mye mening og føles givende. Han er fortsatt sur, mener jobben min er dritt og at jeg burde finne noe annet. Jeg forstår han sikkert bare er redd for meg hvis det skulle skje meg noe, - men jeg synes han burde respektere at jeg synes jobben er givende og la det være med det. Når vi snakket i dag, ble han så sur at han dro hjem til seg selv i hylende sinne, og smalt døra i ansiktet på meg. Tanker? Anonymkode: 82cd2...806 Herregud, er han en av disse ungdommene eller🤷♀️ Anonymkode: 9c425...5a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #11 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud, er han en av disse ungdommene eller🤷♀️ Anonymkode: 9c425...5a6 Han burde meldt seg på ungdomsklubben? De har sikkert bra psykologer som kan hjelpe han med sinne. Anonymkode: 81775...253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hylende sinne og smelling med dører er fullstendig uakseptabelt uansett situasjon. Han er problemet, ikke jobben din. Han har all rett til å være bekymra og redd for din sikkerhet, men han må også respektere dine valg og stole på at du og arbeidsplassen din også er ansvarlige og oppegående nok til å håndtere ting. Anonymkode: d12c6...c25 Ts. Enig i det du skriver der. Synes han gikk over mange grenser når han ble så sur i dag. På ungdomsklubben jeg jobber har vi mange sikkerhetstiltak, medlemssystem med foreldrekontakt, lav terskel for å ringe politiet osv. Anonymkode: 82cd2...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at om du er i ditt rette element ang jobb, trivsel i livet ditt generelt ellers så har vil du måtte velge bort kjæresten for å ha det bra med deg selv. Han er ikke den rette , og han forstår heller ikke deg eller ditt engasjement. Dere er for ulike Anonymkode: 34411...100 Ts. Skulle ønske han heller forsto og heller var litt stolt av jobben jeg gjør det ute. Siden jeg begynte og klubben starta, har elevundersøkelsene fra skolene blitt MYE bedre. Vi må også sjeldnere kaste ut folk nå enn før - med andre ord: vi har fått utrettet ting til å bli noe bedre der. Selvfølgelig ikke perfekt og mye må fortsatt bedres, men vi påvirker ting i riktig retning. Synes heller det er noe å akseptere og være litt stolt av, enn å være sur og sint over. Anonymkode: 82cd2...806 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #14 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i ett halvt år. I tillegg til masterstudier, jobber jeg på en ungdomsklubb som er relevant for utdanningen. Denne ungdomsklubben er på et sted med nokså heftig ungdomsmiljøet. Det siste året har det vært opp mot 7-8 dramatiske hendelser. Jeg har vært åpen om dette med kjæresten min uten å gå i detaljer (personvern). I dag snakket jeg om klubben. Han ble først fjern også sint. Jeg ble lei meg. Han forklarte at han ikke opplevde det trygt. Jeg nevnte de tiltakene vi gjør, og at det har utgjort noe positivt. At ja jeg liker ikke de dramatiske hendelsene, men at arbeidet gir meg mye mening og føles givende. Han er fortsatt sur, mener jobben min er dritt og at jeg burde finne noe annet. Jeg forstår han sikkert bare er redd for meg hvis det skulle skje meg noe, - men jeg synes han burde respektere at jeg synes jobben er givende og la det være med det. Når vi snakket i dag, ble han så sur at han dro hjem til seg selv i hylende sinne, og smalt døra i ansiktet på meg. Tanker? Anonymkode: 82cd2...806 Han vil altså at du skal slutte i jobben din så han ikke må håndtere sine følelser. Enn når det er at han får vanskelige følelser fordi du har en hobby, fordi du har venner, fordi du reiser til familien, fordi du sier hei til de som jobber i kassa? Kvitt deg med han, han har ingen tiltro til deg. Anonymkode: 2ec1c...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #15 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kan være genuint redd for deg. Men det han gjorde er vel den type ting som skjer på jobben din? Men han bestemmer ikke over deg. Anonymkode: f46a0...791 Ts. Ja blant annet. Sinne-utagering,krangel mellom ungdom, vært noen voldsepisoder, ungdom som tar med seg/videreselger alkohol til annen ungdom, og frekke kommentarer. Anonymkode: 82cd2...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #16 Del Skrevet 5. april Han vil bare kontrollere deg, og når han ikke får det, så blir han som et barn. Du vil ikke dele livet ditt med en sånn. Som du selv sier, så burde han være stolt av deg. Anonymkode: ef4eb...01c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #17 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han vil bare kontrollere deg, og når han ikke får det, så blir han som et barn. Du vil ikke dele livet ditt med en sånn. Som du selv sier, så burde han være stolt av deg. Anonymkode: ef4eb...01c Ts. Ja det jeg er inne på tanken om å... For så ekstrem sinne for å forklare det med at han er bekymret, der føles ikke bra. Anonymkode: 82cd2...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #18 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts. Flere innspill? Anonymkode: 82cd2...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Del Skrevet 5. april Oppdatering, ts: Sendte han nettopp nattamelding som vi jo alltid pleier. Tenkte det var en grei sak å gjøre i og med at dette har blitt vane. Fikk som svar "Jeg er fortsatt sur"... ALTSÅ WTF, hvordan kan han fortsatt være sur .... for at han ikke liker jobben min? Anonymkode: 82cd2...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:31 #20 Del Skrevet søndag kl 06:31 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oppdatering, ts: Sendte han nettopp nattamelding som vi jo alltid pleier. Tenkte det var en grei sak å gjøre i og med at dette har blitt vane. Fikk som svar "Jeg er fortsatt sur"... ALTSÅ WTF, hvordan kan han fortsatt være sur .... for at han ikke liker jobben min? Anonymkode: 82cd2...806 Herregud hvorfor gidder du å være sammen med en sånn dramaqueen egentlig? Sånne mannfolk er så jævlig usexy Anonymkode: c3ae6...ae0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå