AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:29 #141 Del Skrevet søndag kl 12:29 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mye pene studenter i Norge, ingen tvil om det, jeg studerer mest på fjernstudier, og er litt for gammel for å henge med 19åringer på fadderuke... Anonymkode: 9e686...e9e Jeg skrev det fordi DU studerer og sier at du ikke får dame fordi du ikke har penger. Det er ikke pengene, men personlighet, svarer jeg da. Anonymkode: 3725b...962 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:58 #142 Del Skrevet søndag kl 12:58 Flintis skrev (14 timer siden): Du må bygge livet ditt for deg og ikke for en dame. Når du har bygd deg et liv vil du vær interessant for en passende dame. Nå er du heldigere enn mange andre da du har opplevd å ha hatt sex engang i tiden. Du må altså endre strategien til å skape deg et liv og finne dame som kan komplettere dette. Man kan være interessant for en dame selv om man studerer...Det er ikke et krav om å ha alt på stell. Alle damer tenker ikke likt. I løpet av livet så er det mye som skjer. Det er det ingen fasit på. Kommer an på hva man føler man selv har kapasitet til. Det må man kjenne på. Anonymkode: f32dc...c1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:41 #143 Del Skrevet søndag kl 14:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan være interessant for en dame selv om man studerer...Det er ikke et krav om å ha alt på stell. Alle damer tenker ikke likt. I løpet av livet så er det mye som skjer. Det er det ingen fasit på. Kommer an på hva man føler man selv har kapasitet til. Det må man kjenne på. Anonymkode: f32dc...c1f Selvsagt, jeg hadde også en kjæreste som student, det var egentlig en veldig fin tid i livet mitt, selv om det var litt trasig at jeg ikke helt fikk til skolen så godt som jeg skulle ønske... Det er etter en liten stund i arbeidslivet at alt raknet for meg, mistet dama, mistet jobben, kompisene... Det var ekstremt krevende... Anonymkode: 9e686...e9e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:09 #144 Del Skrevet søndag kl 15:09 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selvsagt, jeg hadde også en kjæreste som student, det var egentlig en veldig fin tid i livet mitt, selv om det var litt trasig at jeg ikke helt fikk til skolen så godt som jeg skulle ønske... Det er etter en liten stund i arbeidslivet at alt raknet for meg, mistet dama, mistet jobben, kompisene... Det var ekstremt krevende... Anonymkode: 9e686...e9e Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: f32dc...c1f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:20 #145 Del Skrevet søndag kl 15:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo, han er absolutt drit-heldig. Det er mange som jobber hardt og aldri vil oppnå det samme som han har oppnådd. Han er veldig at han er utstyrt med et godt hode og ikke så verst pen heller. Det gir man muligheter til å oppnå høy lønn, god levestandard og få et råskinn av ei dame som henne. Anonymkode: 9e686...e9e Jeg håper du vokser opp en dag. Anonymkode: a866f...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:32 #146 Del Skrevet søndag kl 15:32 AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 13.50): Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Anonymkode: 9e686...e9e Jeg eier også dyre leiligheter i Oslo, men ikke faen om jeg hadde spandert på en «venn» som ikke gidder å hilse på meg på kjøpesenteret? LOL tjen egne penger. K30 Anonymkode: dd7b6...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:17 #147 Del Skrevet søndag kl 17:17 Ts, jeg synes du bør skaffe deg profesjonell hjelp. Dette er ikke normal eller sunne tanker. Anonymkode: 9b26a...edd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 8 timer siden #148 Del Skrevet 8 timer siden Mange som er upopulære på ungdomsskolen har tid til å bygge seg opp talenter og evner som gir gode jobber. I tillegg lære seg og reflektere over sosiale evner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larissa 2 Skrevet 8 timer siden #149 Del Skrevet 8 timer siden Sitter du og kjeder deg, ts? Siden du lager et sånt idiot-innlegg? Sorry, gidder ikke å prøve å ta deg seriøst engang 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #150 Del Skrevet 8 timer siden cathrineline skrev (14 minutter siden): Mange som er upopulære på ungdomsskolen har tid til å bygge seg opp talenter og evner som gir gode jobber. I tillegg lære seg og reflektere over sosiale evner . Det kan være, i hvert fall har han i dag trukket det lengste strået. Jeg føler ofte at livet mitt har stoppet opp, men håper vel egentlig bare på at det en dag kommer en vakker prinsesse inn i livet mitt og redder meg. Kjærlighet er det viktigste her i livet, viktigere enn alt av penger, makt og rikdom i verden. Jeg fikk masse damer da jeg var på skolen, og da hadde jeg det også bra, var god til å spille fotball og hadde mye tilgang til sex... Etterhvert skjedde det med meg, jeg vet ikke hva, men damer i dag vil ikke ha noe med meg å gjøre. De damene jeg koste meg med den gang er enten gift eller gjoster meg Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå