AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:33 #121 Del Skrevet lørdag kl 21:33 Tillegg: (jeg har tenåringsbarn): barn og ungdom 13-16 år , kjenner du noen nå? De er barn. Barn, med tannregulering og kviser, de leker fortsatt, de forelsker seg og er mye på snap, spiller fotball eller digger dårlig musikk og klarer ikke rydde rommet sitt og spiser taco med mamma og kler seg som alle andre i klassen og vil bare være POPULÆR. Og et veldig imponert over en piske eller en pen modelldame. Voksne folk er ikke sånn. Anonymkode: bf249...93b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:34 #122 Del Skrevet lørdag kl 21:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tillegg: (jeg har tenåringsbarn): barn og ungdom 13-16 år , kjenner du noen nå? De er barn. Barn, med tannregulering og kviser, de leker fortsatt, de forelsker seg og er mye på snap, spiller fotball eller digger dårlig musikk og klarer ikke rydde rommet sitt og spiser taco med mamma og kler seg som alle andre i klassen og vil bare være POPULÆR. Og et veldig imponert over en piske eller en pen modelldame. Voksne folk er ikke sånn. Anonymkode: bf249...93b Piske = Porsche Anonymkode: bf249...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:37 #123 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Vel det er vel en grunn til at du har tørke nå. Du virker som en tosk Anonymkode: b4952...aeb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:41 #124 Del Skrevet lørdag kl 21:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke, men jeg vet at kompisen min har vært veldig heldig i sitt liv, han har en veldig god jobb, fin dame, rå bil... Whats not to like? Anonymkode: 9e686...e9e Høres ut som du fortsatt går på ungdomsskolen. Hva i all verden er det for mål? Rå bil, kan det bli barnsligere? Fin dame (utseendemessig). Begge deler bør være oppnåelig for hvem som helst. Høy inntekt er det få på din alder som har, men det kan komme med årene, det er jo det som er vanlig. Anonymkode: bf249...93b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:42 #125 Del Skrevet lørdag kl 21:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel det er vel en grunn til at du har tørke nå. Du virker som en tosk Anonymkode: b4952...aeb Hvordan kan du si dette til et menneske du knapt kjenner, basert på noen innlegg på nett? Jeg ser en som virker fortvilet, ensom og rådvill. Anonymkode: f32dc...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:46 #126 Del Skrevet lørdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du si dette til et menneske du knapt kjenner, basert på noen innlegg på nett? Jeg ser en som virker fortvilet, ensom og rådvill. Anonymkode: f32dc...c1f Ja den var kanskje ikke så hyggelig men jeg tror dette er trolling. En voksen person som ennå har ungdomsskole-mentalitet er litt special. Anonymkode: b4952...aeb 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:51 #127 Del Skrevet lørdag kl 21:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja den var kanskje ikke så hyggelig men jeg tror dette er trolling. En voksen person som ennå har ungdomsskole-mentalitet er litt special. Anonymkode: b4952...aeb Det var det virkelig ikke. Det har du helt rett i. Til informasjon så kan jeg fortelle deg at når man blir sliten, så kan man bli veldig nedbrutt. Vet ikke om det er tilfellet her. Likevel velger jeg å nevne det. Du har ikke peiling på om dette er trolling eller ikke. Tenk om det var deg selv som var fortvilet og lei deg, så blir du møtt slik... Anonymkode: f32dc...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:57 #128 Del Skrevet lørdag kl 21:57 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var det virkelig ikke. Det har du helt rett i. Til informasjon så kan jeg fortelle deg at når man blir sliten, så kan man bli veldig nedbrutt. Vet ikke om det er tilfellet her. Likevel velger jeg å nevne det. Du har ikke peiling på om dette er trolling eller ikke. Tenk om det var deg selv som var fortvilet og lei deg, så blir du møtt slik... Anonymkode: f32dc...c1f Hadde nok ikke skrevet her inne da. Anonymkode: b4952...aeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 22:00 #129 Del Skrevet lørdag kl 22:00 Vel, med en slik overfladisk personlighet er det kanskje ikke så rart. Ta ansvar for deg selv, og slutt å være misunnelig på andre. Det er skikkelig usexy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:03 #130 Del Skrevet lørdag kl 22:03 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var det virkelig ikke. Det har du helt rett i. Til informasjon så kan jeg fortelle deg at når man blir sliten, så kan man bli veldig nedbrutt. Vet ikke om det er tilfellet her. Likevel velger jeg å nevne det. Du har ikke peiling på om dette er trolling eller ikke. Tenk om det var deg selv som var fortvilet og lei deg, så blir du møtt slik... Anonymkode: f32dc...c1f Og jeg vet godt hvordan det er å være sliten og nedbrutt. Bare at det da har blitt utløst av en god del dypere ting enn at det blir mer på skolenerden enn på meg. Men for all del man har saktens ulike liv og verdier. Anonymkode: b4952...aeb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:11 #131 Del Skrevet lørdag kl 22:11 Vel, du minner meg om en kompis av samboeren min. Vårt forhold holdt på å ryke etter 7 år fordi kompisen gjorde alt han kunne for å få samboeren min singel, siden han også har vært det i alle år. Jeg forstår ikke hvorfor min samboer orker å være venn med han, når han åpenbart er kontrollerende og manipulerende. Men jeg kan ikke diktere hans vennskap. Uansett, hadde det ikke vært for at jeg havnet i en dyp livskrise i den perioden, så hadde min samboer bitt på. Anonymkode: f2cb8...914 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:13 #132 Del Skrevet lørdag kl 22:13 Dette må vel være årets største troll så langt? 😅 Anonymkode: 0fe49...799 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:32 #133 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Høres ut som du fortsatt går på ungdomsskolen. Hva i all verden er det for mål? Rå bil, kan det bli barnsligere? Fin dame (utseendemessig). Begge deler bør være oppnåelig for hvem som helst. Høy inntekt er det få på din alder som har, men det kan komme med årene, det er jo det som er vanlig. Anonymkode: bf249...93b Oppnåelig for hvem som helst som ser ut som en supermodell og minst 150 mill i investerbar formue... Det stemmer nok... Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 22:38 #134 Del Skrevet lørdag kl 22:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har så inderlig. På ungdomsskolen hadde jeg mye tilgang, og det ble det vanlig å ha tilgang til damer og draget. Når jeg forteller en dame at jeg leter etter fast arbeid, er det som regel gått. Hadde jeg fått en pen dame som kompisen har, hadde jeg blodslitt 24/7 for å dra inn alt at penger for å ta vare på henne og skjemme henne bort. Anonymkode: 9e686...e9e Du må bygge livet ditt for deg og ikke for en dame. Når du har bygd deg et liv vil du vær interessant for en passende dame. Nå er du heldigere enn mange andre da du har opplevd å ha hatt sex engang i tiden. Du må altså endre strategien til å skape deg et liv og finne dame som kan komplettere dette. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:27 #135 Del Skrevet i går, 02:27 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er veldig smart, det har jeg jo allerede sagt ganske mange ganger nå, men at han får en slik pen dame er jo ren flaks,... Han møtte den rette til rett tidspunkt. Sjekkemarkedet er ren markedsøkonomi. Det er ingen nåde eller kjære mor der, og er du mann og uten penger, så sliter du. Det er jeg et levende bevis. Anonymkode: 9e686...e9e Så du er i gang med master nå? Det er bra. Håper du klarer å ha fullt fokus på denne slik at du får god karakter. Vær disiplinert og gjør det som skal til. Hvis du lander masteren din med god karakter, så øker du sjansene dine både mht jobb og flott dame. Hardt arbeid lønner seg!! Kose deg kan du gjøre når du er ferdig. Anonymkode: 93d9c...9f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:17 #136 Del Skrevet i går, 09:17 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så du er i gang med master nå? Det er bra. Håper du klarer å ha fullt fokus på denne slik at du får god karakter. Vær disiplinert og gjør det som skal til. Hvis du lander masteren din med god karakter, så øker du sjansene dine både mht jobb og flott dame. Hardt arbeid lønner seg!! Kose deg kan du gjøre når du er ferdig. Anonymkode: 93d9c...9f5 Ja, jeg er i gang, og eksamener går greit, men jeg gjør så godt jeg bare kan. Jeg ønsker å endre meg til det bedre, selvom lønnen min nok aldri kommer på kompisens nivå,. som sagt, 800.000+ er jeg fornøyd med, da kunne jeg kjøpe en liten 2-roms i Oslo og få meg bil igjen og ha råd til å feste ute og treffer damer Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:30 #137 Del Skrevet i går, 09:30 Din kompis er ikke heldig. Han har jobbet for det han har. Det kan du også få hvis du jobber for det i stedet for å synes synd på deg selv. Men det er ikke sikkert du får noen damer med den personligheten og holdningen du viser her. Det er turn-off for veldig mange. Anonymkode: a866f...5d9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #138 Del Skrevet i går, 10:01 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Din kompis er ikke heldig. Han har jobbet for det han har. Det kan du også få hvis du jobber for det i stedet for å synes synd på deg selv. Men det er ikke sikkert du får noen damer med den personligheten og holdningen du viser her. Det er turn-off for veldig mange. Anonymkode: a866f...5d9 Jo, han er absolutt drit-heldig. Det er mange som jobber hardt og aldri vil oppnå det samme som han har oppnådd. Han er veldig at han er utstyrt med et godt hode og ikke så verst pen heller. Det gir man muligheter til å oppnå høy lønn, god levestandard og få et råskinn av ei dame som henne. Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:07 #139 Del Skrevet i går, 10:07 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han er veldig smart, det har jeg jo allerede sagt ganske mange ganger nå, men at han får en slik pen dame er jo ren flaks,... Han møtte den rette til rett tidspunkt. Sjekkemarkedet er ren markedsøkonomi. Det er ingen nåde eller kjære mor der, og er du mann og uten penger, så sliter du. Det er jeg et levende bevis. Anonymkode: 9e686...e9e Jeg er blitt sammen med studenter. Det er ikke penger som betyr noe, men personlighet. Anonymkode: 3725b...962 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:08 #140 Del Skrevet i går, 12:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er blitt sammen med studenter. Det er ikke penger som betyr noe, men personlighet. Anonymkode: 3725b...962 Mye pene studenter i Norge, ingen tvil om det, jeg studerer mest på fjernstudier, og er litt for gammel for å henge med 19åringer på fadderuke... Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå