AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:58 #81 Del Skrevet lørdag kl 17:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så hva gjør du for å få et bedre liv, sånn bortsett fra å velte deg i selvmedlidenhet? Anonymkode: a866f...5d9 Trener, søker jobber, er på tinder, hva mer skal jeg gjøre for å få noe? Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:15 #82 Del Skrevet lørdag kl 18:15 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså en sjenert nerd uten muskler? Hva med en av de andre nerdene som er trygda i dag? De drar lite damer ass Anonymkode: 9e686...e9e Jeg liker ikke muskler, og vil aldri ha en mann som er muskuløs. Og jeg tar heller den sjenerte enn den brautete, hvis jeg måtte velge mellom kun de to. Og selvfølgelig vil man ha en nørd. Han er intelligent. Du virker umoden. Og mere gutt enn mann. Og så har du forstått alt opp ned på hodet. Ønsker meg overhodet ikke en alfa. 🤮 Anonymkode: 3725b...962 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:16 #83 Del Skrevet lørdag kl 18:16 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utdannelse, jobb, flott dame, leilighet/hus, bil, råd til god mat, reiser etc. Han har klart å nå slike mål som jeg tør påstå at mange har. Snart får de kanskje barn også. Anonymkode: 93d9c...9f5 Flott dame er jo ikke noe man bare får, selvom man har alt annet på stell. Han har klart det ja, gratulerer til ham. Jeg har ikke klart det, og det er den frustrasjonen jeg lufter litt her, men når de tankene kommer går jeg gjerne en tur langs stranden og nyter at jeg faktisk får lov til å leve i Norge og prøver å tenke positivt. Livet blir ikke alltid som man forventer, kanskje en vakker dag jeg også får litt hjelp fra ham ovenfra og det kommer en pen, søt jente inn i livet mitt. Lov å drømme er det alltid. 😀 Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:17 #84 Del Skrevet lørdag kl 18:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker ikke muskler, og vil aldri ha en mann som er muskuløs. Og jeg tar heller den sjenerte enn den brautete, hvis jeg måtte velge mellom kun de to. Og selvfølgelig vil man ha en nørd. Han er intelligent. Du virker umoden. Og mere gutt enn mann. Og så har du forstått alt opp ned på hodet. Ønsker meg overhodet ikke en alfa. 🤮 Anonymkode: 3725b...962 Det sier alle jenter, men om de handler deretter kan vel diskuteres. Jeg er ikke så sikker på det. Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:22 #85 Del Skrevet lørdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (5 timer siden): klart hva da? få cash på kontoen eller en pulbar dame? Er dette det eneste du tenker damen hans er nyttig til? Når dette er måten du snakker om kvinner på så håper jeg at du er singel for resten av livet. Du virker umoden og enkel. Ingen damer liker det. Anonymkode: 3725b...962 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:24 #86 Del Skrevet lørdag kl 18:24 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er jeg mildest talt uenig. Mobbeofrene fra klassen min er navere i dag nesten uten unntak,. Jeg visste alltid at kompisen min ville tjene mye penger, han tjente over 1 mill da vi 25, etter de har det bare gått oppover, i tillegg til fuck-loads av kapitalinntekter og boligflipping tror jeg... Han kjører porsche til 2,3 mill.... Han har 1 mill brukskontoen, det har jeg sett... Likevel spanderer han ikke en eneste redbull-shot på byen, der var det en gang jeg som punget opp for meg, ham og et par damer da vi var ute, 800kroner, hadde ikke råd til bigmac på macern etterpå.... etter det orka jeg ikke å se på ham lenger... Anonymkode: 9e686...e9e Det er fordi dere ødela livene deres med mobbing. Hvis du var med på det, så har du mange ødelagte liv på samvittigheten. Anonymkode: 3725b...962 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:29 #87 Del Skrevet lørdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skulle at jeg kunne det. Jeg skulle ønske jeg kunne glede meg på hans vegne og feire hans gode liv sammen med ham. Men selvom det er så lang tid siden, så husker man jo tilbake til stundene i friminuttene på ungdomsskolen der han løp etter meg for å være med på lan-party hos meg, eller henge på butikken for å kjøpe snus som mindreåringer... Det er vanskelig å se for seg nå... Anonymkode: 9e686...e9e Hvorfor henger du deg opp i ungdomsskolen? Du er en voksen mann. Voksne folk tenker ikke på ungdomsskolen som storhetstiden deres. Det er i såfall veldig trist. Move on. Anonymkode: 3725b...962 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet lørdag kl 18:30 #88 Del Skrevet lørdag kl 18:30 Når går lyset opp for deg, det faktum at personlighet betyr mer enn noe annet? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:36 #89 Del Skrevet lørdag kl 18:36 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er fordi dere ødela livene deres med mobbing. Hvis du var med på det, så har du mange ødelagte liv på samvittigheten. Anonymkode: 3725b...962 Har jeg sagt at jeg har mobbet noen. Mobbing er noe dritt, og jeg har aldri mobbet noen Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #90 Del Skrevet lørdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde da jeg var kul på ungdomsskolen at jeg da ville bli tvangsgift med suksess i livet, det var det alle sa til meg, i dag ser at jeg at det ikke har inntruffet... Kunne ha hatt andre venner for å si det sånn og selv fått en babe som kompisens dame Hva betyr tvangsgift? Anonymkode: 3725b...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:39 #91 Del Skrevet lørdag kl 18:39 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Norske damer har syke standards for menn, det er katastrofe, det ser du også i mediene hvis du følger med. Du skal være topp på alt for å nå opp... Jeezz Anonymkode: 9e686...e9e Hvor står dette i media? Anonymkode: 3725b...962 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:41 #92 Del Skrevet lørdag kl 18:41 Du får ta litt mer utdanning selv, så får du deg jobb. Anonymkode: 7ba74...0bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:42 #93 Del Skrevet lørdag kl 18:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får ta litt mer utdanning selv, så får du deg jobb. Anonymkode: 7ba74...0bf Jeg holder på, tar en master 👍 Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:45 #94 Del Skrevet lørdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner vurderer også menns verdi ut fra damas utseende. Anonymkode: 8b0df...5a7 Rareste jeg har hørt. Er kvinne og jeg har ingen anelse om hva du snakker om. Alle har verdi fordi de lever og eksisterer. Mann, kvinne, handikappede, andre hudfarger. Om du går med klær fra Cubus eller Balenciaga betyr ingenting. Bryr meg null om ting andre har på seg, eller utseende på partneren din. Hva andre har på seg betyr ingenting for deres verdi. Trist at du ikke ser eller forstår andres virkelige verdi. Anonymkode: 3725b...962 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:48 #95 Del Skrevet lørdag kl 18:48 Beklager, men du må ta tak i ditt eget liv. Du kan ikke sitte å vente på at en jobb med lønn på 800k+ i årslønn skal bli plassert i fanget på deg - også har du bare levd på NAV siden 2020? Du virker ikke ressurssterk, men det er ikke for sent å ta tak i det allerede nå. Enten må du finne deg en jobb nederst på gulvet med en god del lavere lønn og jobbe deg oppover til den lønne du ønsker med de ansvarsområdene som medfølger, eller starter du på ny utdanning som gir deg nye muligheter. Det vil forhåpentligvis gi deg mestringsfølelse og at du føler at du har mening i livet ditt isteden for å klage på alle andre. Jeg ville aldri(!!) vært med en som fremstår som lat, som ikke tar tak i livet sitt eller er ressurssterk. Totalt krasj for hvordan jeg er oppdratt og moralen. Jeg er selv 30 år (kvinne) og har aldri bare satt med hjemme uten å ha en plan for livet karrieremessig. Har jobbet meg oppover i karrierestigen siden jeg var 19 år, og har tatt relevant bachelor ved siden av 100% jobb. Anonymkode: 7880b...74e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:52 #96 Del Skrevet lørdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager, men du må ta tak i ditt eget liv. Du kan ikke sitte å vente på at en jobb med lønn på 800k+ i årslønn skal bli plassert i fanget på deg - også har du bare levd på NAV siden 2020? Du virker ikke ressurssterk, men det er ikke for sent å ta tak i det allerede nå. Enten må du finne deg en jobb nederst på gulvet med en god del lavere lønn og jobbe deg oppover til den lønne du ønsker med de ansvarsområdene som medfølger, eller starter du på ny utdanning som gir deg nye muligheter. Det vil forhåpentligvis gi deg mestringsfølelse og at du føler at du har mening i livet ditt isteden for å klage på alle andre. Jeg ville aldri(!!) vært med en som fremstår som lat, som ikke tar tak i livet sitt eller er ressurssterk. Totalt krasj for hvordan jeg er oppdratt og moralen. Jeg er selv 30 år (kvinne) og har aldri bare satt med hjemme uten å ha en plan for livet karrieremessig. Har jobbet meg oppover i karrierestigen siden jeg var 19 år, og har tatt relevant bachelor ved siden av 100% jobb. Anonymkode: 7880b...74e Det er kanskje litt av problemet mitt, Jeg har gitt opp. Jeg ønsker meg en fin kjæreste som jeg kan ta godt vare på, men det er ikke lett å finne i min alder. Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:01 #97 Del Skrevet lørdag kl 19:01 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er kanskje litt av problemet mitt, Jeg har gitt opp. Jeg ønsker meg en fin kjæreste som jeg kan ta godt vare på, men det er ikke lett å finne i min alder. Anonymkode: 9e686...e9e Skjønner at det er vanskelig når man har gått hjemme lenge og ikke får napp på jobber du søker på. Da søker du på feil type jobber, og jeg ville startet i et vikariat i første omgang for å starte med å fylle opp CVen igjen. Deretter vil det nok være enklere å finne en annen fast jobb. Eller startet på ny utdanning og blitt kjent med nye mennesker på studiet. Forstår at du vil ha en kjæreste å ta vare på - gode egenskaper 😊 aller først må du ta vare på deg selv, gjøre noe som gir det mestring. Det er viktig å ha jobb eller skole for å ikke «falle ut av samfunnet», og vil tippe at en potensiell kjæreste vil at du jobber for egen inntekt og har det på stell. Du kan ikke bare leve på å «ha en kjæreste å ta vare på», det blir kvelende for alle hvis det er eneste fokuset. Anonymkode: 7880b...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl 19:05 #98 Del Skrevet lørdag kl 19:05 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg holder på, tar en master 👍 Anonymkode: 9e686...e9e Ja, men da må du ha tålmodig med å stå i det valget. Alle store steg koster tid og penger når det står på. Belønninga kommer først seinere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:06 #99 Del Skrevet lørdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det sier alle jenter, men om de handler deretter kan vel diskuteres. Jeg er ikke så sikker på det. Anonymkode: 9e686...e9e Så du vet bedre enn alle damer, vi klarer ikke å tenke selv eller forstå selv hva vi ønsker? En mann må fortelle det til oss? Og vi er damer/ kvinner. Jenter er barn. Regner ikke med det er barn du snakker om? Anonymkode: 3725b...962 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet lørdag kl 19:06 #100 Del Skrevet lørdag kl 19:06 (endret) Svaret er at kameraten din tjener 1.7 mill. Da får man de pene damene. Hun søkte ham sikkert opp i skattelistene på inntektstoppen. Endret lørdag kl 19:07 av Nowayback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå