AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:42 #61 Del Skrevet lørdag kl 14:42 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Uff ja, det var merkelig. Men dårlig utdanning og karakterer, og ikke hatt skikkelige jobber. Da bør du nok ikke sikte så høyt. Trolleri trollera Anonymkode: a47e3...f85 Hvis jeg skal kjøpe en brukbar leilighet i Oslo må det nesten være med den lønna, med mindre jeg får en rik dame som er villig til å betale for meg. Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:44 #62 Del Skrevet lørdag kl 14:44 Trollinnlegg. Anonymkode: 0739e...f50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:46 #63 Del Skrevet lørdag kl 14:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt du skriver er turnoff. Hadde ikke tatt i deg med ildtang, så lenge du har den innstillinga der til verden. Anonymkode: 683b0...170 Men om det hadde vært en kvinne som skrev alt dette, hadde gitt henne din fulle støtte. Mannehatet lenge leve! Anonymkode: 1a1f0...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:46 #64 Del Skrevet lørdag kl 14:46 Trist å peake på ungdomsskolen 😂😂 Anonymkode: bc06c...5a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet lørdag kl 14:49 #65 Del Skrevet lørdag kl 14:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut. Anonymkode: 9e686...e9e Jeg koser meg litt over at du har det som du har det etter jeg leste innlegget ditt. Du er jo en skikkelig kødd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:50 #66 Del Skrevet lørdag kl 14:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trist å peake på ungdomsskolen 😂😂 Anonymkode: bc06c...5a2 Jeg trodde da jeg var kul på ungdomsskolen at jeg da ville bli tvangsgift med suksess i livet, det var det alle sa til meg, i dag ser at jeg at det ikke har inntruffet... Kunne ha hatt andre venner for å si det sånn og selv fått en babe som kompisens dame Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #67 Del Skrevet lørdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde da jeg var kul på ungdomsskolen at jeg da ville bli tvangsgift med suksess i livet, det var det alle sa til meg, i dag ser at jeg at det ikke har inntruffet... Kunne ha hatt andre venner for å si det sånn og selv fått en babe som kompisens dame Anonymkode: 9e686...e9e Så når har du tenkt å slutte å sutre og ta tak i eget liv? Anonymkode: a866f...5d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:59 #68 Del Skrevet lørdag kl 14:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så når har du tenkt å slutte å sutre og ta tak i eget liv? Anonymkode: a866f...5d9 Er mye på tinder og på byen, men får lite napp. Ja i Oslo, ikke Sandefjord, hvor det bare bor pensjonister. Ingen pene damer vil ha meg, ikke som engangsgrill engang. Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:02 #69 Del Skrevet lørdag kl 15:02 Sam Fox skrev (13 minutter siden): Jeg koser meg litt over at du har det som du har det etter jeg leste innlegget ditt. Du er jo en skikkelig kødd. Hva har jeg gjort deg? Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:09 #70 Del Skrevet lørdag kl 15:09 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er mye på tinder og på byen, men får lite napp. Ja i Oslo, ikke Sandefjord, hvor det bare bor pensjonister. Ingen pene damer vil ha meg, ikke som engangsgrill engang. Anonymkode: 9e686...e9e Det synes jeg er bra, gitt dine holdninger til damer - og menn. Anonymkode: a866f...5d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:12 #71 Del Skrevet lørdag kl 15:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): klart hva da? få cash på kontoen eller en pulbar dame? Anonymkode: 9e686...e9e Utdannelse, jobb, flott dame, leilighet/hus, bil, råd til god mat, reiser etc. Han har klart å nå slike mål som jeg tør påstå at mange har. Snart får de kanskje barn også. Anonymkode: 93d9c...9f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:19 #72 Del Skrevet lørdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som måler verdi ut fra eget og damas utseende er SÅ turn-off! Jeg vil selvfølgelig at mannen min skal være hot, trent, tjene penger, være snill, ha glimt i øyet, raus, smart etc. MEN jeg vil at det skal være egenskaper han bare har. Ikke noe han skryter over eller som gjør at han tenker han er mer verdt enn andre. Han må også like meg for mer enn utseende. Og mer enn pengene jeg tjener. For livet skjer, vi blir stygge til slutt, noen blir syke, det blir utfordringer. Jeg vil han skal tåle alt det også, og fremdeles stå ved min side. En som deg, bitter og kun fokusert på utseende og suksess i form av penger. NEI TAKK!! Anonymkode: 5bd8c...de5 Kvinner vurderer også menns verdi ut fra damas utseende. Anonymkode: 8b0df...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:21 #73 Del Skrevet lørdag kl 15:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fun fact, jeg vet at karen jeg omtaler også dro til thailand da han var i 20åra for å få pule, fordi han ikke fikk dame her, er det også sexy eller? Anonymkode: 9e686...e9e Fun fact, de fleste menn gjør det dersom de vet det ikke kommer ut. Anonymkode: e3a72...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 16:12 #74 Del Skrevet lørdag kl 16:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut. Anonymkode: 9e686...e9e Ja ja, da fikk du det ut. Hva skal du få inn? Gled deg over vennen din. Bli bedre sosialt, økonomisk, kulturelt og helsemessig. Så skaper du deg et liv som kanskje en dame vil være med å dele. Eksempelvis når du så vennen din med dame kunne du hilst på dem fått dama som bekjent og kanskje hun kjenner ei singel pen dame og hvem vet hva som kan skje. Du velger å velge bort denne potensielle muligheten. Så hvorfor være bitter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:15 #75 Del Skrevet lørdag kl 16:15 Selveste Oscar Westerlin som TS her? 😄 Anonymkode: fccf9...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:36 #76 Del Skrevet lørdag kl 17:36 Flintis skrev (1 time siden): Ja ja, da fikk du det ut. Hva skal du få inn? Gled deg over vennen din. Bli bedre sosialt, økonomisk, kulturelt og helsemessig. Så skaper du deg et liv som kanskje en dame vil være med å dele. Eksempelvis når du så vennen din med dame kunne du hilst på dem fått dama som bekjent og kanskje hun kjenner ei singel pen dame og hvem vet hva som kan skje. Du velger å velge bort denne potensielle muligheten. Så hvorfor være bitter? Jeg vet... Men der og da tenker man jo strategi, men bare hvordan i huleste han kan få seg så fine pupper.... Sikkert ikke for seint å ta opp tråden og holde kontakten... Han har tidligere prøvd å hjelpe med å komme inn i business-verdenen, men uten hell... Han er en grei kar. Men merker jeg blir litt sinna når han går rundt med en mill på kortet, og kjører porsche til 2,3 og jeg lever på smuler og fremdeles ikke spanderer på byen Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:38 #77 Del Skrevet lørdag kl 17:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fun fact, de fleste menn gjør det dersom de vet det ikke kommer ut. Anonymkode: e3a72...1c5 Jeg har ingenting i mot det, jeg elsker thailand, asias perle spør du meg, god mat, pene smilende jenter og alltid varmt.... Men det kan ikke helt konkurrere med norske/svenske blondiner.... Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:42 #78 Del Skrevet lørdag kl 17:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingenting i mot det, jeg elsker thailand, asias perle spør du meg, god mat, pene smilende jenter og alltid varmt.... Men det kan ikke helt konkurrere med norske/svenske blondiner.... Anonymkode: 9e686...e9e Det handler om å tømme seg ett sted der alle er velkommne. De som ikke kan finne noe her hjemme tar med seg vedkommende til Norge.. Anonymkode: e3a72...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:44 #79 Del Skrevet lørdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet... Men der og da tenker man jo strategi, men bare hvordan i huleste han kan få seg så fine pupper.... Sikkert ikke for seint å ta opp tråden og holde kontakten... Han har tidligere prøvd å hjelpe med å komme inn i business-verdenen, men uten hell... Han er en grei kar. Men merker jeg blir litt sinna når han går rundt med en mill på kortet, og kjører porsche til 2,3 og jeg lever på smuler og fremdeles ikke spanderer på byen Anonymkode: 9e686...e9e Han er rik fordi han har jobbet seg opp til det. Han har ikke kastet bort livet med å sitte sofaen og syntes synd på seg selv. Anonymkode: a866f...5d9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:45 #80 Del Skrevet lørdag kl 17:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handler om å tømme seg ett sted der alle er velkommne. De som ikke kan finne noe her hjemme tar med seg vedkommende til Norge.. Anonymkode: e3a72...1c5 Så enkelt er det ikke, tror jeg. Jeg kjenner mange suksessrike menn som har asiatisk dame, aldri tenkt noe negativt om det. Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå