Gå til innhold

Singel og bitter - misunnelig på kompisen

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fun fact, jeg vet at karen jeg omtaler også dro til thailand da han var i 20åra for å få pule, fordi han ikke fikk dame her, er det også sexy eller?

Anonymkode: 9e686...e9e

Fin fact: hva andre gjør betyr ikke noe for hva din verdi på kjøttmarkedet er.

Anonymkode: 8586e...97f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har du skrevet om før.

Det er helt tydelig at du har reversert rollene her, og at du selv er han du forestiller deg at venner misunner.

Hva som ikke er tydelig, er hvor du er i løypa. Dersom du fortsatt er mobbeofferet og drømmer om å bli rik og velte deg i damer:

Anbefaler deg å ta vare på vennene dine. Slutt å være misunnelig på dem, hei på dem heller. De heier garantert på deg. Du trenger heller ikke 1,7 millioner i året for å få dame. Dersom du er snill, støttende og bli, så er det mange snille damer der ute som leter etter en som deg.

Anonymkode: ba0ba...ed8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har lest samme historie fra en annen AB tror dette bare er løgn og fantasi fra TS som kjeder seg

Endret av NakenPanda
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når jeg tenker meg om, sist gang jeg leste en av historiene dine var hovedpersonene damer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er helt tydelig at du har reversert rollene her, og at du selv er han du forestiller deg at venner misunner.

Hva som ikke er tydelig, er hvor du er i løypa. Dersom du fortsatt er mobbeofferet og drømmer om å bli rik og velte deg i damer:

Anbefaler deg å ta vare på vennene dine. Slutt å være misunnelig på dem, hei på dem heller. De heier garantert på deg. Du trenger heller ikke 1,7 millioner i året for å få dame. Dersom du er snill, støttende og bli, så er det mange snille damer der ute som leter etter en som deg.

Nei man trenger 3 minst.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

...når jeg tenker meg om, sist gang jeg leste en av historiene dine var hovedpersonene damer.

Hø, wtf? Jeg har ikke skrevet herinne før om dette, så ham jo først nettopp med kjerringa på senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, vær så snill, dette er så ragebait som du får det, ikke bit på....

Anonymkode: ba7b6...d2b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skulle at jeg kunne det. Jeg skulle ønske jeg kunne glede meg på hans vegne og feire hans gode liv sammen med ham. Men selvom det er så lang tid siden, så husker man jo tilbake til stundene i friminuttene på ungdomsskolen der han løp etter meg for å være med på lan-party hos meg, eller henge på butikken for å kjøpe snus som mindreåringer... Det er vanskelig å se for seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du alderi hørt at det er det indre som teller? for meg så veier det mye mer enn utsende værtfall

Anonymkode: fc72b...9fe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har du alderi hørt at det er det indre som teller? for meg så veier det mye mer enn utsende værtfall

Anonymkode: fc72b...9fe

Det er BS som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru på sjarmen. Smil og lr. Vær gjerne selvironisk, men sutringa må ta slutt. En solid og vakker dame går ikke nødvendigvis etter pengene. 

Min kjæreste er steinrik. Kunne ikke brydd meg mindre. Han er snill og omtenksom og tar vare på meg når jeg trenger det. Og fantastisk i senga. Det bryr jeg meg om. Dette kan ikke kjøpes for penger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut.

Svar fra en kvinne:

Han ser helt greit ut, er ikke planer, tjener greit og ikke driver med noe tull. Gjerne er han populær blant damer. En mann med alt på plass og ikke noe tull

Anonymkode: 5b882...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svar fra en kvinne:

Han ser helt greit ut, er ikke planer, tjener greit og ikke driver med noe tull. Gjerne er han populær blant damer. En mann med alt på plass og ikke noe tull

?? planer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

?? planer....

Player 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som måler verdi ut fra eget og damas utseende er SÅ turn-off! Jeg vil selvfølgelig at mannen min skal være hot, trent, tjene penger, være snill, ha glimt i øyet, raus, smart etc. MEN jeg vil at det skal være egenskaper han bare har. Ikke noe han skryter over eller som gjør at han tenker han er mer verdt enn andre. Han må også like meg for mer enn utseende. Og mer enn pengene jeg tjener. For livet skjer, vi blir stygge til slutt, noen blir syke, det blir utfordringer. Jeg vil han skal tåle alt det også, og fremdeles stå ved min side. En som deg, bitter og kun fokusert på utseende og suksess i form av penger. NEI TAKK!!

Anonymkode: 5bd8c...de5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en tulletråd. Absolutt ingen kan være så dumme at de er overrasket over at en fornuftig og hyggelig fyr har en flott dame, sikkert med fin personlighet også. Noen tar gode valg i livet sitt, andre ikke. Du kan snu om du og, hvis dette er reelt. Du virker ikke attraktiv i det hele tatt med det verdensbildet. Har du det fra incel- og Andrew Tate? Det er den sikreste måten å melde seg helt ut som interessant partner for en oppegående dame.

Anonymkode: e0610...96c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du ukule gutta fra skolen er alle blitt ufør idag, bortsett fra ham..... Han hang seg mye på meg fordi han ville leke kul og henge med de kule den gang... Hva skjer for verden?? Det er galskap at han får ei slik chick 

Du skriver som en umoden fjortiss, kan umulig være snart30, i såfall henger du igjen i tenårene fortsatt. Så lenge du oppføer deg som det så vil ingen damer la deg få røre henne. Noen vokser opp som fornuftige fine menn, andre er bare drit ingen vil ha

Anonymkode: a47e3...f85

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søker masse jobber med 800k+. får alltid avslag

Uff ja, det var merkelig. Men dårlig utdanning og karakterer, og ikke hatt skikkelige jobber. Da bør du nok ikke sikte så høyt. Trolleri trollera

Anonymkode: a47e3...f85

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dette må være en tulletråd. Absolutt ingen kan være så dumme at de er overrasket over at en fornuftig og hyggelig fyr har en flott dame, sikkert med fin personlighet også. Noen tar gode valg i livet sitt, andre ikke. Du kan snu om du og, hvis dette er reelt. Du virker ikke attraktiv i det hele tatt med det verdensbildet. Har du det fra incel- og Andrew Tate? Det er den sikreste måten å melde seg helt ut som interessant partner for en oppegående dame.

Anonymkode: e0610...96c

Norske damer har syke standards for menn, det er katastrofe, det ser du også i mediene hvis du følger med. Du skal være topp på alt for å nå opp... Jeezz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...