Gå til innhold

Singel og bitter - misunnelig på kompisen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å ta seg selv i nakken og begynne å bygge ditt eget liv. De sanne playerne er damene, og det er på tide å forstå. Med penger kommer damer, lik som de kom da du var ung og kul. Sånn har det alltid vært... 

Anonymkode: 2b2ff...7a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hva gjør du for å få et bedre liv, sånn bortsett fra å velte deg i selvmedlidenhet?

Anonymkode: a866f...5d9

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hva gjør du for å få et bedre liv, sånn bortsett fra å velte deg i selvmedlidenhet?

Søker masse jobber med 800k+. får alltid avslag

Anonymkode: 9e686...e9e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er det på tide å ta seg selv i nakken og begynne å bygge ditt eget liv. De sanne playerne er damene, og det er på tide å forstå. Med penger kommer damer, lik som de kom da du var ung og kul. Sånn har det alltid vært... 

Anonymkode: 2b2ff...7a1

damer er playere, hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

0/10

Anonymkode: e3eb1...23d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomsskolen er det enkle ting som teller. Det er kult å få dårlige karakterer, å ha fin olabukse, kul sveis, kjapp i replikken.

Når man blir voksen så ser man etter dypere ting. Evne til å føre en samtale, stabilitet, evne til å sette seg mål og jobbe mot dem. Bygge et liv sammen.

Det du tilbyr på kjønnsmarkedet slo godt an på ungdomsskolen, det han tilbyr slår godt an i voksenlivet. 
Det hjelper ikke så mye med kul sveis og fine jeans, når du har 300 kroner i lomma, ingen særlig utdannelse, ingen jobb.

Hvis du vil komme noen vei, så begynn å bygg deg opp på det voksne ser etter. Gjør jobben med utdannelse og skaff deg en bra jobb, så får du sjans på kvinner som også står på i livet.

Anonymkode: 6fd82...0ce

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut.

Som en "pen og suksessfull" kvinne som alltid har vasset i tilbud fra menn: Jeg velger nørden fremfor han som var kul på ungdomsskolen 10 av 10 ganger! Jeg gir langt faen i hva han tjener. Årsakene:
- Han kule fra ungdomsskolen utviklet aldri noe personlighet og er generelt uinteressant å snakke med på et intellektuelt plan
- Han kule fra ungdomsskolen tror at utseende og penger er alt, og tar maksimalt feil
- Han kule fra ungdomsskolen bruker ord som "alfa" og har tilsvarende tankesett, og da er det bare å løpe
- Han kule fra ungdomsskolen er en bitter person
- Han kule fra ungdomsskolen velger damer kun basert på utseende, og det liker selv ikke pene damer
- Han kule fra ungdomsskolen tror han vet hvordan verden fungerer, men blir helt forvirret når han ser virkeligheten for det den er
- Han kule fra ungdomsskolen tar ikke ansvar for sine egne, helt selvforskyldte livsvalg
- Tiltrekkende egenskaper hos menn: PERSONLIGHET, KARAKTER, KAN MØTE MEG INTELLEKTUELT, DYBDE OG EN POSITIV INNSTILLING

Anonymkode: 9198c...e83

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forventer at ting faller i fanget på deg og blir overrasket over at de som "var nerd" og jobbet ræva av seg lykkes på alle plan mens du ikke gjør det? 

Les den setningen igjen til den gir mening TS.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som en "pen og suksessfull" kvinne som alltid har vasset i tilbud fra menn: Jeg velger nørden fremfor han som var kul på ungdomsskolen 10 av 10 ganger! Jeg gir langt faen i hva han tjener. Årsakene:
- Han kule fra ungdomsskolen utviklet aldri noe personlighet og er generelt uinteressant å snakke med på et intellektuelt plan
- Han kule fra ungdomsskolen tror at utseende og penger er alt, og tar maksimalt feil
- Han kule fra ungdomsskolen bruker ord som "alfa" og har tilsvarende tankesett, og da er det bare å løpe
- Han kule fra ungdomsskolen er en bitter person
- Han kule fra ungdomsskolen velger damer kun basert på utseende, og det liker selv ikke pene damer
- Han kule fra ungdomsskolen tror han vet hvordan verden fungerer, men blir helt forvirret når han ser virkeligheten for det den er
- Han kule fra ungdomsskolen tar ikke ansvar for sine egne, helt selvforskyldte livsvalg
- Tiltrekkende egenskaper hos menn: PERSONLIGHET, KARAKTER, KAN MØTE MEG INTELLEKTUELT, DYBDE OG EN POSITIV INNSTILLING

Altså en sjenert nerd uten muskler? Hva med en av de andre nerdene som er trygda i dag? De drar lite damer ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du erfaring eller utdannelse til de jobbene, da? Hva med å ta mer utdanning eller søke andre stillinger og jobbe deg oppover?

Hva med å trene for å bli mer fit?

Hva med å endre din holdning til kvinner og livet generelt?

Ingenting er mer turn-off enn selvmedlidenhet og offermentalitet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså som du nå har oppdaget så er utseende ikke alt. Jeg tipper kompisen din er smart, snill og helt innafor utseendemessig. Når han i tillegg har livet på stell med utdannelse og jobb, så er han 10/10! 

Hva kan du gjøre for å bedre egen situasjon? Her må du tenke konstruktivt og langsiktig. Hva er dine sterke sider? Hva er dine verdier og leveregler? Hvordan kan du utnytte disse for å skape deg økonomiske verdier og en livslang partner? Hva skal til? Betydelig mer innsats på skolebenken? Noen praktiske skills du kan lære deg? Truckfører, gravemaskin… 

Hvis du ikke har noen diagnoser, men tidligere bare har vært lat på skolen, så er det ingenting som hindrer deg i å brette opp ermene nå! Det er bare til å gjøre det!! 

Bruk energien din på å nå målene dine og ikke på sutring, klaging og misunnelse!

Anonymkode: 93d9c...9f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun fact, jeg vet at karen jeg omtaler også dro til thailand da han var i 20åra for å få pule, fordi han ikke fikk dame her, er det også sexy eller?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut.

Min erfaring er at de som er veldig populære på ungdomsskolen har ikke lykkes i livet. Damene orker ikke dem fordi at de har ufyselig personligheter, de har ikke noe særlig karakterer, rotet det til økonomisk. De er ikke vant til å jobbe for noe og tror at alt blir servert i fanget på dem. ☺️ Han har jo tydeligvis jobbet for ting og lykkes. Han har nok en flott personlighet og utviklet seg på alle plan.

Anonymkode: 73584...761

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tar gjerne et par år i helvete, for å bygge opp formue og cash hvis belønningen er ei dame som henne.

Hva er helvete for deg da? Superfokus på skolebenken i noen år for å lande en god utdannelse og deretter ut i jobb?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fun fact, jeg vet at karen jeg omtaler også dro til thailand da han var i 20åra for å få pule, fordi han ikke fikk dame her, er det også sexy eller?

Det spiller ingen rolle i dag som han faktisk har klart det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner veldig godt at du ikke lykkes, når du slenger ut kommentarer som dette. Den eneste å si sånt vil gjøre er at folk vil tenke at du er en bitter taper og de vil ikke orke å omgås deg ☺️

Anonymkode: 73584...761

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså en sjenert nerd uten muskler? Hva med en av de andre nerdene som er trygda i dag? De drar lite damer ass

Ja, mye heller det!!! Men det å være sjenert er ikke negativt, og alle kan trene og få muskler, også "nerder" (surprise surprise). Og når det kommer til de forutinntatte meningene dine: De fleste nerdene jeg kjenner har gode jobber i dag. De som har gjort det dårligst er de som var "kule" på ungdomsskolen. Tror du bør revurdere livsvalgene dine.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det spiller ingen rolle i dag som han faktisk har klart det.

klart hva da? få cash på kontoen eller en pulbar dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, mye heller det!!! Men det å være sjenert er ikke negativt, og alle kan trene og få muskler, også "nerder" (surprise surprise). Og når det kommer til de forutinntatte meningene dine: De fleste nerdene jeg kjenner har gode jobber i dag. De som har gjort det dårligst er de som var "kule" på ungdomsskolen. Tror du bør revurdere livsvalgene dine.

Da er jeg mildest talt uenig. Mobbeofrene fra klassen min er navere i dag nesten uten unntak,. Jeg visste alltid at kompisen min ville tjene mye penger, han tjente over 1 mill da vi 25, etter de har det bare gått oppover, i tillegg til fuck-loads av kapitalinntekter og boligflipping tror jeg... Han kjører porsche til 2,3 mill.... Han har 1 mill brukskontoen, det har jeg sett... Likevel spanderer han ikke en eneste redbull-shot på byen, der var det en gang jeg som punget opp for meg, ham og et par damer da vi var ute, 800kroner, hadde ikke råd til bigmac på macern etterpå.... etter det orka jeg ikke å se på ham lenger...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønner at dette er et troll? Ingen mennesker, uansett hvor teit man er- lirer fra seg sånt seriøst 😂

Anonymkode: 05927...006

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...