Gå til innhold

Singel og bitter - misunnelig på kompisen

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mye pene studenter i Norge, ingen tvil om det, jeg studerer mest på fjernstudier, og er litt for gammel for å henge med 19åringer på fadderuke...

Anonymkode: 9e686...e9e

Jeg skrev det fordi DU studerer og sier at du ikke får dame fordi du ikke har penger. Det er ikke pengene, men personlighet, svarer jeg da.

Anonymkode: 3725b...962

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Flintis skrev (14 timer siden):

Du må bygge livet ditt for deg og ikke for en dame. Når du har bygd deg et liv vil du vær interessant for en passende dame.

Nå er du heldigere enn mange andre da du har opplevd å ha hatt sex engang i tiden.

Du må altså endre strategien til å skape deg et liv og finne dame som kan komplettere dette.

Man kan være interessant for en dame selv om man studerer...Det er ikke et krav om å ha alt på stell. Alle damer tenker ikke likt. I løpet av livet så er det mye som skjer. Det er det ingen fasit på. Kommer an på hva man føler man selv har kapasitet til. Det må man kjenne på.

Anonymkode: f32dc...c1f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan være interessant for en dame selv om man studerer...Det er ikke et krav om å ha alt på stell. Alle damer tenker ikke likt. I løpet av livet så er det mye som skjer. Det er det ingen fasit på. Kommer an på hva man føler man selv har kapasitet til. Det må man kjenne på.

Selvsagt, jeg hadde også en kjæreste som student, det var egentlig en veldig fin tid i livet mitt, selv om det var litt trasig at jeg ikke helt fikk til skolen så godt som jeg skulle ønske... Det er etter en liten stund i arbeidslivet at alt raknet for meg, mistet dama, mistet jobben, kompisene... Det var ekstremt krevende...

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Selvsagt, jeg hadde også en kjæreste som student, det var egentlig en veldig fin tid i livet mitt, selv om det var litt trasig at jeg ikke helt fikk til skolen så godt som jeg skulle ønske... Det er etter en liten stund i arbeidslivet at alt raknet for meg, mistet dama, mistet jobben, kompisene... Det var ekstremt krevende...

Hvordan går det med deg nå? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo, han er absolutt drit-heldig. Det er mange som jobber hardt og aldri vil oppnå det samme som han har oppnådd. Han er veldig at han er utstyrt med et godt hode og ikke så verst pen heller. Det gir man muligheter til å oppnå høy lønn, god levestandard og få et råskinn av ei dame som henne.

Jeg håper du vokser opp en dag. 

Anonymkode: a866f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 13.50):

Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche....

Jeg eier også dyre leiligheter i Oslo, men ikke faen om jeg hadde spandert på en «venn» som ikke gidder å hilse på meg på kjøpesenteret? LOL tjen egne penger.

K30

Anonymkode: dd7b6...b30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ts, jeg synes du bør skaffe deg profesjonell hjelp. Dette er ikke normal eller sunne tanker.

Anonymkode: 9b26a...edd

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som er upopulære på ungdomsskolen har tid til å bygge seg opp talenter og evner som gir gode jobber. I tillegg lære seg og reflektere over sosiale evner . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du og kjeder deg, ts? Siden du lager et sånt idiot-innlegg? Sorry, gidder ikke å prøve å ta deg seriøst engang 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cathrineline skrev (14 minutter siden):

Mange som er upopulære på ungdomsskolen har tid til å bygge seg opp talenter og evner som gir gode jobber. I tillegg lære seg og reflektere over sosiale evner . 

Det kan være, i hvert fall har han i dag trukket det lengste strået. Jeg føler ofte at livet mitt har stoppet opp, men håper vel egentlig bare på at det en dag kommer en vakker prinsesse inn i livet mitt og redder meg. Kjærlighet er det viktigste her i livet, viktigere enn alt av penger, makt og rikdom i verden. Jeg fikk masse damer da jeg var på skolen, og da hadde jeg det også bra, var god til å spille fotball og hadde mye tilgang til sex... Etterhvert skjedde det med meg, jeg vet ikke hva, men damer i dag vil ikke ha noe med meg å gjøre. De damene jeg koste meg med den gang er enten gift eller gjoster meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det kan være, i hvert fall har han i dag trukket det lengste strået. Jeg føler ofte at livet mitt har stoppet opp, men håper vel egentlig bare på at det en dag kommer en vakker prinsesse inn i livet mitt og redder meg. Kjærlighet er det viktigste her i livet, viktigere enn alt av penger, makt og rikdom i verden. Jeg fikk masse damer da jeg var på skolen, og da hadde jeg det også bra, var god til å spille fotball og hadde mye tilgang til sex... Etterhvert skjedde det med meg, jeg vet ikke hva, men damer i dag vil ikke ha noe med meg å gjøre. De damene jeg koste meg med den gang er enten gift eller gjoster meg

Det er holdningene dine som gjør at damer ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Du må gjerne lene deg tilbake, håpe på at en rik prinsesse redder deg og fortsette å velte deg selv i selvmedlidenhet, men da vil du heller ikke komme noen vei og fortsette å drukne i bitterhet.

Eller du kan ta tak og endre deg selv, dine holdninger og din posisjon. 

Valget er ditt, hva slags liv du ønsker å leve. Men jeg forstår at selvmedlidenhet og sutring er lettere enn å faktisk ta tak og gjøre noe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er holdningene dine som gjør at damer ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Du må gjerne lene deg tilbake, håpe på at en rik prinsesse redder deg og fortsette å velte deg selv i selvmedlidenhet, men da vil du heller ikke komme noen vei og fortsette å drukne i bitterhet.

Eller du kan ta tak og endre deg selv, dine holdninger og din posisjon. 

Valget er ditt, hva slags liv du ønsker å leve. Men jeg forstår at selvmedlidenhet og sutring er lettere enn å faktisk ta tak og gjøre noe.

Hvis jeg hadde ræva full av spenn hadde jeg nok fått mye pupper jeg også.... Det er det som teller hos damer nå til dags med høy rente, høye strømpriser og blablabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 15.10):

Dette har du skrevet om før.

Det er helt tydelig at du har reversert rollene her, og at du selv er han du forestiller deg at venner misunner.

Hva som ikke er tydelig, er hvor du er i løypa. Dersom du fortsatt er mobbeofferet og drømmer om å bli rik og velte deg i damer:

Anbefaler deg å ta vare på vennene dine. Slutt å være misunnelig på dem, hei på dem heller. De heier garantert på deg. Du trenger heller ikke 1,7 millioner i året for å få dame. Dersom du er snill, støttende og bli, så er det mange snille damer der ute som leter etter en som deg.

Anonymkode: ba0ba...ed8

Nei, det må være en annen dude.... Jeg har ikke delt dette med dere før, men om en annen kar tjener 1.7 mill og har en pen vakker jente under armen så understreker det jo bare poenget mitt om at penger er alfa-omega hos kvinnfolk i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 22.05):

Hvordan vet du at han har det så fint og flott?

På overflaten så kan det se slik ut, men for alt du vet så kan det være han føler seg tom innvendig. Om han er en som jager etter suksess og damer så er ikke det positivt. Penger + dame = garanterer ikke lykke.

Jeg vet om mange mennesker som på overflaten det ser bra ut. Fasaden er fin, de har unger, båt, god jobb osv. Så har de lån opp til pipa og vel så det. Reiser på ferie på kreditt. En partner som bare er sur og gretten...

Sannheten er at man vet ingenting om andres menneskers liv, før man har gått en dag i deres sko. 

Korreksjon: penger + pen dame = lykke... Alle menn veit jo det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg hadde ræva full av spenn hadde jeg nok fått mye pupper jeg også.... Det er det som teller hos damer nå til dags med høy rente, høye strømpriser og blablabla

Eh nei. Vi kvinner tjener penga selv nå. Men jævlig usexy at du bare sitter og sutrer istedet for å gjøre noe lønnsomt både for deg og resten av samfunnet.

Anonymkode: dd7b6...b30

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du velger å bare velte deg i selvmedlidenhet og legge skylden på damer. Incel in the making.

Kos deg med det valget. :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så du velger å bare velte deg i selvmedlidenhet og legge skylden på damer. Incel in the making.

Kos deg med det valget. :) 

Så hvis jeg hadde hatt masse penger, hadde jeg fått like lite pupper som nå? Tror du selv på det? jeezzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hvis jeg hadde hatt masse penger, hadde jeg fått like lite pupper som nå? Tror du selv på det? jeezzz

Jeg håper du blir voksen en dag. Jeg skal love deg at selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse er særdeles turn-off for damer. Mer enn lite penger.

Da jeg ble sammen med min samboer så var han arbeidsledig. Nå er han på AAP. Vi har vært sammen i tyve år. Sånn er det når man lever i de voksnes verden, og ikke drukner seg selv i bitter incelpjatt på nett.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg håper du blir voksen en dag. Jeg skal love deg at selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse er særdeles turn-off for damer. Mer enn lite penger.

Da jeg ble sammen med min samboer så var han arbeidsledig. Nå er han på AAP. Vi har vært sammen i tyve år. Sånn er det når man lever i de voksnes verden, og ikke drukner seg selv i bitter incelpjatt på nett.

Jeg tror det er få arbeidsledige som drar modelldamer med årslønner på 2 laken i 2025 i Norge ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du velter deg i selvmedlidenhet. Det må du slutte med. Det gjør deg ikke noe godt. En prinsesse er ikke å anbefale. De skal bare bli vartet opp. Finn deg en dame som vet hva hun vil. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...