AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut. Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Populært innlegg #2 Del Skrevet 18 timer siden Alt du skriver er turnoff. Hadde ikke tatt i deg med ildtang, så lenge du har den innstillinga der til verden. Anonymkode: 683b0...170 50 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Populært innlegg #3 Del Skrevet 18 timer siden Han har tydeligvis bedre personlighet enn deg. Anonymkode: e3eb1...23d 26 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Verden har alltid vært sånn. Menn med penger kan velte seg i damer. Kompisen din har vært klok og gjort riktige valg i livet. Hvorfor skulle ei dame date en som deg? Hva har du å tilby ei vakker dame? Hihi, skal du si du var en kjekkas som 15 åring og flyte på det resten av livet? Du kan trolig bare få ei ingen andre vil ha som er desperat etter kjæreste, og like bitter som deg for at hu ikke fikk til noe i livet. Så kan dere sitte sammen og være bittre i en kommunal bolig. Anonymkode: e3a72...1c5 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Det var karma. Han fikk som fortjent han, drømmedama etter mange år i helvete. Anonymkode: 6b87d...1a0 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Wow… Du oser av dårlige holdninger og dårlig personlighet. Tror du har en lang vei å gå og mye å jobbe med for å si det forsiktig! Anonymkode: b0ff5...103 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Verden har alltid vært sånn. Menn med penger kan velte seg i damer. Kompisen din har vært klok og gjort riktige valg i livet. Hvorfor skulle ei dame date en som deg? Hva har du å tilby ei vakker dame? Hihi, skal du si du var en kjekkas som 15 åring og flyte på det resten av livet? Du kan trolig bare få ei ingen andre vil ha som er desperat etter kjæreste, og like bitter som deg for at hu ikke fikk til noe i livet. Så kan dere sitte sammen og være bittre i en kommunal bolig. Anonymkode: e3a72...1c5 Glemte å skrive at nei han er ikke kompisen din. Venner pleier å hilse på hverandre dersom de sees på et kjøpesenter. Så du har 0 venner også, noe jeg forstår.. Anonymkode: e3a72...1c5 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Verden har alltid vært sånn. Menn med penger kan velte seg i damer. Kompisen din har vært klok og gjort riktige valg i livet. Hvorfor skulle ei dame date en som deg? Hva har du å tilby ei vakker dame? Hihi, skal du si du var en kjekkas som 15 åring og flyte på det resten av livet? Du kan trolig bare få ei ingen andre vil ha som er desperat etter kjæreste, og like bitter som deg for at hu ikke fikk til noe i livet. Så kan dere sitte sammen og være bittre i en kommunal bolig. Anonymkode: e3a72...1c5 Du ukule gutta fra skolen er alle blitt ufør idag, bortsett fra ham..... Han hang seg mye på meg fordi han ville leke kul og henge med de kule den gang... Hva skjer for verden?? Det er galskap at han får ei slik chick Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ukule gutta fra skolen er alle blitt ufør idag, bortsett fra ham..... Han hang seg mye på meg fordi han ville leke kul og henge med de kule den gang... Hva skjer for verden?? Det er galskap at han får ei slik chick Anonymkode: 9e686...e9e De some var kule på ungdomsskolen er ofte taperne i det virkelige liv, og motsatt. grow up!! Anonymkode: b0ff5...103 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Troll Anonymkode: 0fe49...799 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var karma. Han fikk som fortjent han, drømmedama etter mange år i helvete. Anonymkode: 6b87d...1a0 Tar gjerne et par år i helvete, for å bygge opp formue og cash hvis belønningen er ei dame som henne. Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Verden har alltid vært sånn. Menn med penger kan velte seg i damer. Kompisen din har vært klok og gjort riktige valg i livet. Hvorfor skulle ei dame date en som deg? Hva har du å tilby ei vakker dame? Hihi, skal du si du var en kjekkas som 15 åring og flyte på det resten av livet? Du kan trolig bare få ei ingen andre vil ha som er desperat etter kjæreste, og like bitter som deg for at hu ikke fikk til noe i livet. Så kan dere sitte sammen og være bittre i en kommunal bolig. Anonymkode: e3a72...1c5 For 100 år siden kanskje, da det var fattigdom i norge, ikke i dag ass, kjenner ingen damer som velger type for cash. Derfor skjønner jeg ingenting Anonymkode: 9e686...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ukule gutta fra skolen er alle blitt ufør idag, bortsett fra ham..... Han hang seg mye på meg fordi han ville leke kul og henge med de kule den gang... Hva skjer for verden?? Det er galskap at han får ei slik chick Anonymkode: 9e686...e9e Ja du fortjener det mer fordi du var kjekk på ungdomsskolen mener du? Når man blir voksen så innser man ofte at ting handler mer om personlighet og hva en person har å tilby i et forhold enn bare utseendet, dumt for deg at du ikke innså det, og derfor ikke har noe å tilby en dame. Anonymkode: e3eb1...23d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden Dette har du skrevet om før. Du graver din egen grav. Du går ikke på ungdomsskolen lenger. Ting forandrer seg. Du har tydeligvis ikke endret deg til det bedre og får som fortjent. Naturlig seleksjon på sitt beste. Alt går som det skal. Anonymkode: 8586e...97f 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ukule gutta fra skolen er alle blitt ufør idag, bortsett fra ham..... Han hang seg mye på meg fordi han ville leke kul og henge med de kule den gang... Hva skjer for verden?? Det er galskap at han får ei slik chick Anonymkode: 9e686...e9e Ikke galskap i det hele tatt. Det er du som har ett forvrengt syn på verden. Hvorfor tror du at du ikke har venner i voksen alder du som er dritkul? Jeg var også»kul»på både ungdomskolen og vgs , er nå godt voksen og har både venner, jobb, flere utdanninger, reist jorda rundt, eier dyr bolig osv.. Tror du det er tilfeldig? Nope, jeg hsr jobbet knallhardt for alt i livet. Jeg stiller opp for vennene mine når de har det tungt, jeg interesserer meg for de og jeg er aldri sjalu når noe går bra for dem. Jeg står på sidelinjen og heier på de. Kjenner også flere som deg og de er ensomme, blakke og bittre sjeler som aldri har løftet en finger for å bedre sin situasjon, mennesker alle oppgående folk unngår. Anonymkode: e3a72...1c5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut. Anonymkode: 9e686...e9e Er du seriøs her? Stakkars meg og bu fucking hu. Dette er turn of. Gå i deg selv og slutt å vær misunnelig. Kompisen din har nok jobbet hardt for å komme dit han har kommet. Og dama har han fått pga være måten sin. Alt kan ikke kjøpes for penger. Så nå stå opp for deg selv, bli voksen og få deg en jobb. Anonymkode: 33747...319 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Finn på noe bedre. Endret 18 timer siden av Perle 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipit Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden 3/10 ragebait. Du smører for tjukt på. Bruker begrep som alfa når du noen setninger senere nevner hvordan du alltid er blakk før lønning. Det blir for lite troverdig og alt for overdrevet. Ton ned litt neste gang du ønsker å fremstå som ekte 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du seriøs her? Stakkars meg og bu fucking hu. Dette er turn of. Gå i deg selv og slutt å vær misunnelig. Kompisen din har nok jobbet hardt for å komme dit han har kommet. Og dama har han fått pga være måten sin. Alt kan ikke kjøpes for penger. Så nå stå opp for deg selv, bli voksen og få deg en jobb. Anonymkode: 33747...319 Siste arbeidsforhold sluttet i 2020, etter det bare dritt, lite cash på kontoen, dårlig betalte selgerjobber, og sykepenger og trygd og den shiten der. Jeg vet at han tjener et schmæl av cash. Solgte til og med leiligheten fra studietiden med tap på en halv million, valgte en rævslikker som megler, udugelig. Brukte pengene på klokke og en audi, nå er begge deler igjen solgt. Anonymkode: 9e686...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er en mann på snart 30 som egentlig sliter med alt i livet, ingenting fungerer, ingen jobb ingen dame ingen penger..... Jeg har kun en bachelor med dårlige karakterer, jeg hadde gullalderen på ungdomsskolen, da fikk jeg mye tilgang til sex. Etter det har det vært totalt tørke, jeg har en kompis (ikke nære venner) som tjener 1,7 mill, alltid har vært sjenert og ingen muskler. Nå så jeg ham nylig med ei flott dame på kjøpesenteret, jeg trodde jeg hadde fått hallusinasjoner, han var aldri kul. Vi har ikke hengt sammen på over et halvår og jeg trodde aldri at han skulle få seg så bra dame. Han ble til og med litt mobbet på skolen og idag har han ræva full av spenn og ei modell-dame... Jeg forstår ikke verden. Jeg hilste ikke, og tror ikke han så meg heller, men jeg så ham tydelig. Jeg forstår ikke hva hun ser i ham. Wtf liksom? Hvorfor velger ikke hun en alfa, når hun er så pen....? Kompisen min er til og med gjerrig hver gang vi er ute, han spanderer aldri på meg, ikke en øl engang, selvom jeg ofte bare har 300kr tilovers ved månedsslutt og han har investert i en dyr oslo-leilighet og kjører porsche.... Alle andre ukule karer fra skolen er i dag ufør, jeg forstår ingenting her.... Han er en smarting, ingen tvil, men aldri noen player eller en som får mye damer, tror faktisk han var jomfru i mange mange år før det løsnet for ham..... Måtte bare få det ut. Anonymkode: 9e686...e9e Mann?? Dessverre er du fortsatt en guttunge. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå