AnonymBruker Skrevet 5. april #1 Del Skrevet 5. april Har øresus og veldig nedsatt hørsel på høyre øre. Er det øret som vanligvis blir sånn. Så bløter jeg opp voksen noen dager og får ut en del, også lar jeg det gå til neste gang det skjer. Nå vurderer jeg å gå på legekontoret og få spylt dette øret skikkelig (er bare det høyre som har problemer med dette). Må jeg ha legetime da, eller kan jeg kontakte dem og bare få time på laben for skylling? Noen som vil si noe om hva deres erfaringer er? Anonymkode: bc14a...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #2 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har øresus og veldig nedsatt hørsel på høyre øre. Er det øret som vanligvis blir sånn. Så bløter jeg opp voksen noen dager og får ut en del, også lar jeg det gå til neste gang det skjer. Nå vurderer jeg å gå på legekontoret og få spylt dette øret skikkelig (er bare det høyre som har problemer med dette). Må jeg ha legetime da, eller kan jeg kontakte dem og bare få time på laben for skylling? Noen som vil si noe om hva deres erfaringer er? Anonymkode: bc14a...43f Hos oss er det legen som tar øreskylling, så man må sette opp en time. Min sønn sliter med tilbakevendende propp i øret og nedsatt hørsel pga ørevoks så han går fast hver 6 uke og får skylt ørene slik at han hindrer at man får propp. Anonymkode: 90236...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå